Raskaaksi 2016

Mä en myös varsinaisesti laske tai mittaa ovulaatiota ja nyt toki oli vasta ensimmäiset kuukautiset kierukan jälkeen että kierto hukassa varmaan vielä.Mutta sen verran oon ajatellut että kun sunnuntaina kp14 niin yritetään tällä viikolla ja viikonloppuna talletella,mutta ensi viikon alussa ei ehkä onnistu mutta katsotaan.Luin juuri jostain että sinnikkäimmät siittiöt pysyy viikonkin hengissä :)
Miten muuten te joilla pco onko muita oireita/juttuja kun monirakkulaisuutta?Kun mulle tosiaan gyne sanoi kesällä että pco-tyyppisyyttä vähän,rakkuloita taisi olla 11 kun 10 se raja vissiin.Muistatteko te onko teillä ollut niitä paljon?

Hei ketkäs on testailemassa lähipäivinä? Täällä pidetään peukkuja! Plussatuulia kaikille :Heartpink

Onnea ja tarrasukkia Sandy!!:) Mäkin odottelen menkkoja keskiviikolle tai torstaille. Eli aika samoissa mennään, jännää.

On. Täällä suunnitelmissa testata tänään taas päiväpissistä, sillä yöllä unissani kävin vessassa enkä tiennyt aamulla olisko tullut siitä käynnistä riittävästi tunteja. Itse oon niin skeptinen noiden mun tulosten suhteen kun kyseessä First response testi, jossa "pitoisuus" (unohtu sana täysin) 6,5mlu/ml eli HUOMATTAVASTI herkempi kuin muut testit (esim. cb digihän on 25mlu/ml). No tänään kaivoin hupenevia varastoja, joista löysin vain digin ja yhden 10mlu/ml testin, eli tuon jälkimmäisen aattelin tänään tuhlata. Eilen piti käydä apteekissa, mutta lukituin autoon sisälle, niin en sitten ehtinyt apteekkiin kun auton oven kanssa piti taistella.Täytyy tänään yrittää päästä tuolla hangessa apteekkiin, että sais normaalin testin eikä noita herkkiä. Jotenkin en luota näihin herkkiin testeihin yhtään.

Kp 25, dpo 13

Muokattu viimeksi:
Onnea onnea kaikille plussanneille! :happy:
Mulla olikin taas "hurjat" menkat... Tuli ehkä yhteensä noin 10 tippaa kahtena päivänä ja siinähän se sitten taas olikin... :mad: Ajattelin neuvolasta jo kysäistä vähän neuvoja näihin mini menkkoihin, kun ei ne nyt ihan normit voi olla!!! Ensinnäkin alkoi kp 18 ja tosiaan tuo määrä ihmetyttää. On tää naisena eläminen kyllä aikas sähläämistä! :wink

ImageUploadedByVau Foorumi1452581819.991284.jpg

Tämän selvemmin sitä ei voi sanoa. :(

Muurahainen dpo 16, yk 23

Vaveli, mulla todettiin joskus toisessa munasarjassa olisko ollu 9 rakkulaa ja silloin oli epäily pcosta, joka on sittemmin kumottu ja nyt oli tässä viimeksi kun ultrattiin niin ihan normaalit munasarjat (ei monirakkulaisuutta).. että kaiketi ainakin jos pco diagnosoidaan, niin niitä on sitten juurikin paljon. En tiedä mihin mun rakkulat on kadonneet...:grin mutta hyvä niin.

Muurahainen, nuo digit ei oo kauheen herkkiä testejä, toisilla menee pitkään ennen kuin ilmoittaa raskauden. Mutta ymmärrettävää että haluat keskittyä seuraavaan kiertoon jo.. Voimia ja hali sinne :sorry:

ansaki, olisko voinut olla kiinnittymisvuotoa tai muuta vastaavaa, ehkä ovulaatiovuotoa? Nyt en anteeksi muista, mutta oliko sulla edeltävästi joku hormonaalinen ehkäisy käytössä? Nehän voi pitkäänkin sekoittaa kiertoa.

Jennyhannele, Mä oon saanut melkein joka kierrossa jotain haamuja.

Kyllä uskon digin tulokseen, ovulaatiosta kuitenkin on jo yli kaksi viikkoa ja lääkärin ohjeistus oli, ellei raskaustesti plussaa näytä lääkkeet voi lopettaa ja alkaa odottaa menkkojen saapumista.

Mutta näillä mennään, tasan ei käy nallekarkit...

Onne sandylle selvästä plussasta! Ihana aamunaloitus :)

Voihan kökkö muurahainen...Ei ole reilua todellakaan. Voimia sinulle ja kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että jos ei kerran syyskuussa niin sitten tämän vuoden lokakuussa teille pienokainen putkahtaisi!

Tuulia, en siis nyt ole testaamassa, kun uusi kierto on vasta alkanaut :) Tarkoitin, että minun on aina pakko tehdä testi päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista, jotta uskon tädin tullessa, että se oikeasti tuli :D

Syksyinen kp5/27, yk4

Tervetuloa Nuska ja Mekku mukaan kuumeilemaan! :)

Kiitos Tuulia, yritän laittaa leuan rintaan ja lähteä kohti uusia pettymyksiä. :wink

Syksyinen, noudatin neuvoasi ja olen suonut itselleni muutamat herkut. :joyful: Kyllä se suklaa vaan helpottaa.. :laughing002

Sandyllä ihanat viivat, peukut on pystyssä! :)

Murkulle pahoittelut :sorry:

Nemira kp 3/28-30, yk 6

Onnittelut Sydänkäpyselle ja Maiskukalle plussista näin vähän jälkijunassa!

Onnea myös Sandylle plussasta!

Pahoittelut Muurahaiselle :(

Mulle vois joku ihana päivittää listaan yk2 :) eilen siis alkoi menkat jeejee, kerettiinhän sitä mennä jo jonnekin kp +50. Toivon nyt että kierto alkais lyhentyä! Enää kaksi päivää niin pääsen rentoutumaan etelän aurinkoon <3

Meen ihan sekaisin missä ryhmässä puhuttiin kiinan testeistä mutta vinkkinä että sellainen osoite kun vauvala.fi oli joku loppuunmyynti ja testejä halvalla :)

Mikä on teistä paras raskaustesti? Näyttää herkimmin? Merkkejä kiitos :)
Mä oon aina eniten tehny noita digejä ja niihin ollu suurin luotto. Nyt kuitenkin kauppareissulla tarttunu mukaan eniten noita Prismastakin saatavia pc liuskatestejä.

Onnea plussanneille, minusta sandylla jo plussa!! :)

Pahoittelut murkulle <3

Mä en oo vielä uusintatestiä tehnyt kun en ole ehtinyt apteekkiin enkä kyllä kauppaankaan :D

Onnittelut plussanneille :D
Pahoittelut negoille :(

Täällä kiertop. 12... Laskureiden mukaan ovis olis tänään tai huomenna. Eilen iski migreeni,voiskohan olla oviksen oireita? En siis testaile vaan laskureiden mukaan mennään.

Kp12/25-27 yk 6-7?

Kotimama, mä oon aina pitäny cb:n digiä luotettavimpana, mutta herkkähän se ei ole vaikka niin mainostaakin. Nyt oon käyttänyt noita jenkeissä suosittuja First response testejä, mitkä onkin sitten herkkääkin herkempiä, eli luotettavuudesta vaikea tietää.. Tai no nythän sen sitten lähipäivinä omalla kohdalla testaan kuin luotettavia on nuo. PC:n testejä on paljon kehuttu luotettavuudesta ja apteekin omalla testilläkin on oma kannattajakuntansa.

Takaisin