Raskaaksi 2016

Heissan kaikille. Oon taustaillut jo pari kk ja nyt rohkaistun esittäytymään.  oon 39v neljän äiti pirkanmaalta. Ekasta sarjasta muksut on jo isoja, 16-22v. Uudesta liitosta Iltatähti on 3,5 ja nyt kuumeillaan toista.
Ehkäisy on suunniteltu jätettäväksi pois aikaisintaan maaliskuussa, mielellään vasta kesän jälkeen. Tosin tämä kuumetauti on sitä mallia että kesään asti vastaantaistelu taitaa olla turhaa  Pitkän kaavan mukaisesti yritetään ehkäistä siksi että meidän liitto on ollut erittäin myrskyisä, ja halutaan nauttia toisistamme yksi kesä ilman vatsaa, ja toki siksi että nähdään kuinka hyvin tyrskyt ja myrskyt on jäänyt taa.
Joka tapauksessa, tänä vuonna on tarkoitus laittaa ipana alulle, hieman jännittää että kuinka helposti tai vaikeasti mahtaa sitten onnistua. Neljä aiempaa on natsannut suurin piirtein boksereiden näkemisestä..

Tein testin, joku olematon hailura siihen tuli. Ehkäpä vaan viivanpaikka. Menkkajomoja selvästi. Kuopuksesta kun plussasin, niin eka "oire" oli se että selkäjomo jäi pois.... Ihan ei ole vielä kirvestä heitetty kaivoon :) Kaapissa odottaa 4 pregchek testiä, testaan nyt niillä aamuisin kunnes menkat alkaa, torstaille niitä odotan, silloin olis kp30/29.
Roikun tietyst siinäkin oljenkorjessa kun kuopuksen kierrossa oli seksiä kp 16 ja plussa näkyi vasta kp 30. Nyt sama juttu tuo kp 16 touhut :)

En uskalla toivoa mitään mutta pissalla saa ravata vähän väliä ja päätä särkee tuhottomasti..kenties... :)

Ihanaa plussausta taas ja toivotaan plussatuulen leviävän laajalle!!!

On. Ovisplussa siis eilen ja tallettelut -2, -1 ja 0. Vasemmalla puolella on sen verran jomotellut ja jotenkin alavatsaan/suolistoon? sattunut jo eilisestä, että pelkäsin tallettelujen jäävän lyhyeen(ultran mukaan ovis tulossa vasemmalta). Viime kierron vihlonta on kuitenkin poissa muniksista ainakin vielä. Ovislimat oli niin vahvat eilen illalla ja tänään, että oli kuitenkin pakko kaataa mies vielä ainakin kerran tänään ;) Nyt sitten loppukuun voisi ottaa ehkä enemmän rennommalla asenteella (niin varmaan). Hyvin lähti siis "tjottailu"...

Mites muut, oletteko yleensä kertoneet miehelle milloin on otolliset/kriittiset päivät?

Musta tuntuu, että seuraavassa kierrossa jätän kertomatta, jotta mies ei välttämättä tiedä ja tule paineita (mulla ne on kuitenkin), vaikka tähän mennessä onkin ollut hyvin juonessa mukana. Kuitenkin tuntuu, että spontaanisuus kärsii vähän ja mieskään ei vaikuta aina niiiin innokkaalta..

MrsBee dpo 0, kp 14? km jälkeen, yk 5

Meillä yritetty jo pidempään ensimmäistä yhteistä lasta, nyt rinnat aristaa ja menkkojen pitäisi alkaa, mutta ei näy vielä.
Uskaltaisinkohan testata huomenna?

Ihanata Maiskukka! Onnea <3
Kirppu: peukut pystyyn!=)
MrsBee: en saanut ultrassa mistään muusta mitään tietoa, kun siitä että kohtu tosiaan tyhjentynyt. Eli ei hölkäsen pöläystä kierrosta sun muista, kun muutenkin mun kierto ollut aikas epäsäännöllinen..

Muokattu viimeksi:
Kirppu, koska testailet? :)

Tervetuloa joukkoon Mekku! Missä kohtaa sulla kierto? :)

On. Aika voimakkaat menkkajomotukset jatkuu (kovemmat ku edes menkkojen aikaan ikinä ollu) ja vasta ovisplussaa oottelen :D oon niin ulapalla itseni kanssa.

Tuulia, aamulla teen digin, niin ei tartte enää noita hailuroita ihmetellä. Sitten saankin lopettaa luget tästä kierrosta ja alan odottelemaan menkkojen alkamista.

Maiskukalle onnittelut hienosta digituloksesta!

On: tänään taas sellainen viivanpaikkahailura tuli pc:n. Joten tosiaan huomenna varmistan sen negan digillä, niin voi lääkityksen sitten lopettaa siihen ja lähteä sitten seuraavaan kiertoon taas, se onkin sitten jo 24 kierto... Alkais jo nää pettymykset riittämään... Yli kaksi vuotta ilman positiivista testi tulosta. :(

Muurahainen dpo 15, yk 23

Nyt kovasti plussatuulia kun kerran näköjään ulkonakin tuulee oikein kunnolla... :)
Täällä kp11 ja tallettelua...huomenna kyllä ajattelin marssia ostamaan ne ovistestit, jotka jäi viimeks kauppaan, kun mietin, et kyllä mä ilmankin osaan sekstailla :) Päätin kuitenkin hakea, että tiedän koska lopettaa...tällä kertaa taktiikkana kp10 -> pupuilua joka päivä niin kauan kuin intoa riittää tai siis about kp16-17 asti. Mitä luulette, riittäiskö tuo? Loppuviikosta voi kylläalkaa maistua jo puulta koko touhu :)

Ikävän paljon tullut keskenmenoja (liian monelle muistaakseni kaikkien nickit). :( Pahoittelut kaikille.

Maiskukalla (ainakin) sentään hyviä uutisia. Onnea digiplussasta! ^^

Sydänkäpysen testejä en ollut kanssa tainnut vielä kommentoida. Ihan selvä plussa tossa uusimmassa on. ^^ Onnea!

On. Olin tänään huomaavinani aavistuksen verta pyyhkiessäni. Tiedä sitten mitä sekin taas oli olevinaan ellen vaan kuvitellut sitä. Ovulaatiovuodoksikin vähän varhasta kun menossa vasta kp11.

Täti kurvasi paikalle eli sen myötä yk1 kp1 :) Eli minut saa lisätä listaa jos joku ehtii. Nyt oon itse yövuorossa ja kännykän varassa.

Nyt sitten letroja kp3-7 ja folliultraa niin nähdään riittääkö 1tbl/pv. Gyne kyllä epäili että ei välttämättä riitä ku clomejaki piti viime vuonna syödä aika isolla annoksella. Toisaalta, pco ei nyt näyttäny ultrassa niin pahalle ku vuosi sitten eli toivoa on. Ja annosta voidaan nostaa tarvitaessa. Koitan psyykata itteäni uskomaan että toivoa on ja keinoja löytyy vielä :) jos ei muuten niin sitte vaihetaan takasin clomeihin ku ne toimi mutta kamalien sivuoireiden keralla.

Katjusha, pahoittelut tädistä! Kyllä se olisi jo teidän vuoro saada nyytti syliin asti. Toviotaan tälle kierrolle extraonnea!

Wheelchair Mama, uutta matoa koukkuun siis :) Sitähän sanotaan, että km jälkeen kroppa on valmiimpi raskauteen, kun hormooni ovat jo kerran olleet nousussa ja elimistö sopeutunut raskauteen, mutta tietysti se vaihtelee yksilöllisesti.

pätkis, syö huoletta se kuuri. Lapsia on saatu kautta aikojen, vaikka ihmiset ovatkin olleet ties missä tiloissa, joten ihan varmasti teilläkin on mahdollisuudet. Aina kannattaa ainakin yrittää.

Nemira, voihan sentään... Mutta kaikesta tuosta turhautumisesta ja pettymyksestä huolimatta koita jaksaa katsoa eteenpäin. Menneisyyteen ei voi vaikuttaa, mutta nykyisyyteen ja tulevaisuuteen voi ;)

Maiskukka, se on nyt sitten selvä! Onnea vielä!

Syksyinen, testaa ihmeessä, jos se antaa mielenrauhan. Toivotaan nyt kuitenkin, että yllätyt positiivisesti :)

Milttis, no mutta pitäähän sitä petipuuhia harjoitellakin, että tosipaikan tullen sitten sujuu ;) Olisihan se muutenkin ehkä vähän outoa, jos vain h-hetkellä puuhailisi ja muun ajan eläisi selibaatissa. Tai no, tapansa kullakin, mutta eikös tätä elämää eletä nautintojenkin vuoksi. Nyt vaan uuteen kiertoon pää pystyssä eikös?

Sandy, laitahan tänne sitten vielä kuvaa. Aamunäyte varmaan kannattaa vielä testata, mutta näillä puheilla antaa kyllä odottaa jotain todella lupaavaa :)

puhvis, tärppionnea siis! Pysyköön täti poissa.

nuska, tervetuloa! Kuumeilu ei yleensä kuumeilulla helpota, joten pikaista plussaa toivotan, kunhan pääsette yrittämään.

Kirppu, millä päivillä menet? Lähinnä mietin, että olisiko jo testin paikka?

MrsBee, tsemppiä nyt loppukiertoon ja piinailuun. Ainakin olette tehneet voitavanne ja loput jäävät sitten kohtalon käsiin. Meillä kyllä jaetaan jokaisen o-testin tulokset ja stressataan yhdessä. Alkuun oli tiukat paikat joka kierrossa, mutta ajan myötä sitä on oppinut olemaan rennommin. Petipuuhatkin alkaa olla jo jotain aivan muuta, kuin yrittämällä yrittämistä.

Mekku, testaa ihmeessä! Kovin aikaisin ei kuitenkaan kannata, jotta ei tule turhia pettymyksiä, mutta eipä siinä toisaalta mitään menetäkään.

muurahainen, älä vielä luovuta. Pitkään olette yrittäneet, joten eiköhän teille jo pian se plussakin tule. Toivotaan ainakin!

Nyytikki, tuo piisaa ihan mainiosti! Vähemmälläkin varmaan pärjäisi, koska eihän homman kuulu olla pakkopullaa. Mutta itse te tiedätte millä tavoin haluatte toisistanne nauttia - ja siis paino sanalla NAUTTIA, jota sen pitäisi ensisijaisesti olla.

ON: kp 23/ 28-30 ja viimeistä yövuoroa viedään. Tämän kierron suhteen en odota enää mitään muuta kuin tädin tuloa, koska oireet ovat olemattomat pientä tissikipua lukuunottamatta.

Muille lähettelen kuitenkin PLUSSATULLIA! Tulkaahan testaajat päivittelemään tilannetta, kun jotain selviää.

Aamusta on jännä tulla tänne katsomaan, onko kukaan tehnyt testejä :)

Joko mekku ja muurahainen testasi? Onko muita tänään? Sandy? Kirppu?

Nuska76 tervetuloa :), on niin mukavaa, kun on useampia meitä, joilla on jo isompiakin lapsia. Olette kyllä kärsivällisiä, jos kesän yli jaksatte odottaa ennen yrityksen alkamista. Toisaalta, joskus järkisyiden kuuntelu on viisasta... jos siihen vaan pystyy ;)

ON: minähän tietoisesti olen laskematta päiviä, mutta odottelen menkkoja ensi viikon loppupuolella, luultavasti jo viikonloppuna alkaa tiputella. Mutta tosiaan kierto heittelee noin 28-35. Yritän olla keksimättä oireita, mutta kyllä rinnat on arat – toki ne on aina kipeät ennen vuotoa. Silti sitä jotenkin toivoo, että jospa jospa :).. No, jäitä hattuun, epätodennäköistä tärppi olisi ihan käytännön syistä.

Koska en laske päiviä tarkasti (toki merkkaan aina kp1 ylös), niin en seuraa edes ovulaation ajankohtaa. Eli en tiedä tarkkaan itsekään, eikä siis mieskään tiedä, Mrsbee kyseli tätä. Toki huomaan itsessäni jotain merkkejä, mutta minulle helpompi näin. Enkä osaisi ajoittaa petipuuhiakaan kalenterin mukaan, töiden takia emme näe joka päivä, mutta muutoin kyllä "nautimme" oikeastaan päivittäin. Olen samaa mieltä kuin Tuulia, että pääasiahan on nautinto :) ja jos siitä vielä ”lisäbonus” seuraisi, niin aina parempi.

Testasin tänään, kp 28/29 ja dpo noin 12-13 kenties. Ja tämmöinen, livenä aika selkeä viiva tuli! :happy:
Menkkajomot jatkuu ja menkkoja odotellaan vasta torstaille. Peukut pystyyn että pysyvät poissa!!

Liitteet

• IMG_5086.JPG
    IMG_5086.JPG
    157.4 KB · Katsottu: 211
Takaisin