Raskaaksi 2016

Anrietta, tervetuloa mukaan. :)

Pätkikselle nopeaa ajankulkua että pääset testailemaan! :)

On. Edelleen epäuskoinen olo. Huomenna uusi testi ja täytyy sanoa että pelottaa. Jospa se onkin nega.. miten sitä oppis olemaan murehtimatta?

Ansaki, mä olen tämän kierron mennyt tjot-meiningillä ja hyvin olen onnistunut, vaikka voin sanoa et ekoina päivinä oli vaikeaa :rolleyes: Uskon et nyt kuluneella vkolla oli ovis, joka jäi hyödyntämättä kun olin reissussa. Asia on kyllä joka pv mielessä mutta olo kropassa ja varsinkin päässä on niiiiiiiin paljon rennompi kun aikoihin! Nyt kun oviskin meni hyödyntämättä niin ei tarvi ressata edes vahingossakaan loppu kierrossakaan kun mitään ei ole voinut tapahtua :happy: Vauvakuume on ja pysyy edelleen, mutta olen nyt jo saanut perspektiiviä tähän kuumeiluun, vaikka kierto on vasta noin puoli välissä. En edes tiedä mikä kp on menossa. En ole vielä päättänyt ens kiertoa, tikuttelenko ovista yms. Fiiliksen mukaan!!

Lueskelen täällä silti teidän juttuja joka pv. Hurja plussa tahti teillä on tässä tammikuussa!! :dummy1::dummy:

Pitkiä hermoja piinapäiviin ja onnea kaikenlaisista plus-tuloksista!

LaRa, negatestiä kannattaa odottaa mm.sen takia, ettei tule epäselvyyksiä vastaisuudessa. Eli jos parin viikon päästä epäilet raskautta, ja testi näyttää haamua, ei voi tietää onko kyse uudesta vai edellisestä raskaudesta. Jostain myös luin, että saattaa koholla olevat hormonit vaikuttaa uuteen raskauteen.

Yksi syy on se, että kohtu ehtii palautua kunnolla. Itselläni jäi tyhjennyksen jälkeen paljon hyytynyttä verta kohtuun, joka tuli vasta seuraavien menkkojen aikana ulos. Sen myötä myös tulehdusriski oli melko suuri. Lääkäri myös sanoi, että jos kohtu ei palaudu kunnolla, kiinnittymisessä voi tulla ongelmia.

Jokainenhan tekee nämä päätökset ite, ja tuskin sitä tosiaan raskautuu, ellei kroppa ole siihen valmis. Mutta piinapäivät saattaa olla todella vaikeat, jos vanha haamu kummittelee.

Turhauttaahan se odotella, kun olis jo valmis uuteen yritykseen. Itse onnekseni raskauduin heti seuraavasta kierrosta menkkojen jälkeen. Toivotaan samaa sulle, ja että kaikki menee hyvin! :happy:

Mantunen rv 5+2

Tämän aamuinen testi on siis tuo alempi. On se ehkä hieman jo tummunut. Nyt jos malttaisin olla testaamatta keskiviikkoon asti, mutta voi olla että on pakko testaa jo tiistaina :D

Kp 23 dpo 11

Liitteet

• 1452406460624.jpg
    1452406460624.jpg
    27.3 KB · Katsottu: 253
Muokattu viimeksi:
Hienot viivat jo Sydänkäpynen! :)

Täällä kp 26/29 (ehkä dpo~11). Kyllä vaan aika menee hitaasti. Ei mulla muuta.

Oi onnea tuhannesti plussanneille! Kyllä näistä ilouutisista saa vaan itsekin voimaa ja uskoa siihen, että se sama lykky käy myös omalle kohdalle jossain vaiheessa. Kiitos kun jaatte kuulumisianne!

Täällä siis kp 21/ 28-30 ja Terot tekee olosta vähintäänkin raskautuneen, mikä suututtaa. On tissikipua, ällötystä, loputonta väsymystä, päänsärkyä ja palelua, joitakin mainitakseni, enkä tykkää siitä yhtään, koska väkisinkin sitä alkaa jossitella... Vielä pitäisi malttaa testien kanssa, mutta näkee nyt.

Varovaiset onnittelut sydänkäpynen! <3 miehesi saa kyllä ihanan synttärilahjan jos malttaisit keskiviikkoon odottaa :) en kyllä itsekään malttaisi odotella, testaisin varmaan ma, ti ja ke :D

Hienoja viivoja siellä näkyy!!
Sandy, tell me about it :) Meitsi tuhlasi vaihteeksi testin - ei minkäänlaista yllätystä - puhdas nega. No, odotellaan. Tänään on vähän jo sellainen PMS-olo, mutta kattellaan miten pitkälle päästään ..
Katjusha 10 dpo

Kyllä tossa niiku ihan haaleeta näkyy ja ku vaihdan värei niiku omil testeil tein muutama päivä sitte ni näyttää samanmoiselt..

Mä vieläki niiiiiiin toivon että viivaa tulis lailles näkymään ♡♡♡

Kyllä sä sydänkäpynen nyt vaan raskaana oot, usko pois :) Viiva on tummunu tosi paljon, vaikka näkyvä se oli jo alun perinkin. Mä en edes enää onnittele varovaisesti, vaan ihan täysillä, ONNEA siis :Heartred

Muurahaiselle kovasti peukut pystyssä, että vahvistumaa lähtisi!

Sydänkäpysellä ihan selkeä viiva onnea!
Muurahaisella tosiaan vähän jotain näkyy.
Tosin mä oon nykyään hyvin skeptinen haamuviivoista.Itsehän en oo ikinä saanut minkäänlaista viivaa testiin muutakun jos oon ollut raskaana.Noh reilu viikko sit sain kahteen testiin(kahden päivän välein) hyvin hyvin haalean haamun ja niinkuin olis ollut toisessa selvempi mutta niin vain menkat alkoi maanantaina.Toki saattoihan se olla kemiallinen tai jotain myös mutta epäilen ihan vaan aiheetonta haamua koska ei menkkojen aikana ollut mitään epätavallisen kovaa kipua.Omalla kohdalla en siis usko ennenku näen testissä oikean viivan,mutta toivon että se esim.Muurahaisella muuttuu plussaksi aina on toivoa :)

Minäkin nään viivan muurahaisella! Vahvistumista sille.

Kiitos onnitteluista. Kyllä mä uskon että raskaana oon, nyt on siitä vahva tunne, mutta pelottaa myös että jos menee kesken tai jos onkin jotain vialla.. vielä täällä roikun varmasti pari viikkoa ja teen testejä testien perään. Milloinhan sitä uskaltaa digillä testaa.. ehkä loppuviikosta?

Mä en uskalla siirtyä täältä mihkään vaikka kuin tulis vahvoi viivoi... :/
Jotenki sitä oottaa että pääsis vaan sinne ns turvallisil viikoil...

Takaisin