Raskaaksi 2016

Onnea viivoista Maiskukka! <3 Ja toivottavasti muurahaisellakin vahvistuu, hyvältä näyttää! <3

Sitten yksi kysymys, jos joku tietäisi. Jos kohtu tyhjentynyt km (tai nyt mun tapauksessa tuulimunan, mutta kuitenkin) jälkeen ja vuoto loppuu, mutta r-testi näyttää silti vielä haaleaa positiivista. Niin pitääköhän nyt odottaa, että testi näyttää selkeästi negaa..? Apuva..

Lara mun käsittääkseni testit voi näyttää melko pitkään vielä haamua. Itsellä muuttui hyvin nopeasti negaksi mutta hormonikin oli alhainen. Mitä siis pitää odottaa? Uudelleen yrittämistä vai mitä? :)

Lara mun käsittääkseni testit voi näyttää melko pitkään vielä haamua. Itsellä muuttui hyvin nopeasti negaksi mutta hormonikin oli alhainen. Mitä siis pitää odottaa? Uudelleen yrittämistä vai mitä? :)

Joo siis uudelleen yrittämistä hyvinkin :)

Sydänkäpysellä näkyy selkeä viiva, Maiskukalla haaleahko toinen viiva myös mun silmään, joka en osaa sanoa testeistä yhtään mitään. Itse olen saanut tosiaan viivat vain noista kahdesta syntyneestä lapsesta, haamuja ei ole ikinä ollut mulla. Onnea viivoista ja vahvistumista niille, ketkä sitä odottavat!

Täällä menkat tekevät loppuaan ja enää tulee jumppatunnin jälkeistä "kostovuotoa".. meneillään lienee kp 6. Mieskin ilmaisi mielenkiintoa ja huomenna on varmaan hyvä päivä alkaa hoitaa parisuhdetta :grin

Lara mulle sanottiin, että saa alkaa heti yrittämään. Ilmeisesti uusi raskaus ei ala jos keho ei ole valmis. Jotkut kehottaa odottamaan yhdet menkat jotta raskauden keston määrittäminen olisi helpompaa, mutta mulle sanottiin, että suoraan vaan uutta :) Voithan sinä alkaa tikuttamaan ovista ja katsoa miten viivat menee. Itse sain oviksen heti km jälkeen niin että km vuoto olisi ollut ikäänkuin menkat.

Oooooo! Viivoja näkyy Maiskukalla ja Muurahaisella! Vahvistumista niille! :)

On. Kp 13/28-30 ja ihme oireet jatkuu. Menkkajomoja on ollu jaloissa jo kierron alusta asti, nyt on alkanu sattuun TOSI paljon vasemman muniksen kohdalle ja eilen kohtu kramppas kipeästi pari kertaa kun kävin vessassa, tuntu että pitää kaksin kerroin mennä. Alkaa jo pelottaa että joku on pahasti vialla. Gynelle ei saa aikaa ennen helmikuun loppua.. Ovistestit näyttää negaa, ovista odottelen ens viikon puoliväliin. Onko muilla ollu tämmöstä? Tuntuis ettei enää voi oireilla pillerien lopettamista kun siitä on jo puoli vuotta.

On tämä epätoivoista. Mutta siis: Näkeekö kukaan muu pientä tummentumaa tai viivanpaikkaa? Mun silmään pieni viivanpaikka alareunassa. Ja sitten taas ei xD

Epätoivoisesti yritän jotain nähdä :D nolottaa jo. Eilen tosiaan pahoinvointia, tänään kovia vatsakramppeja. Esikoista yrittäessä tein vaan digitestejä. Ehkä käyn hakemassa sen niin ei tartte arpoa :D eikä mulla ollut sillon näitä kuviteltuja raskausoireita.

Liitteet

• WP_20160109_00220160109162137.jpg
    WP_20160109_00220160109162137.jpg
    564.4 KB · Katsottu: 218
Kotimama, näkyy kans siinä alhaalla jotain, mut toivotaan et parin päivän sais vahvempaa viivaa! :)

Onnea plussista <3

Kotimama, kyllä munkin silmät näkee ton alalaidan viivan alun, toivotaan, että lähtee vahvistumaan! :)

On: testit hankittu, huomen aamulla taas testaan...

Muurahainen dpo 13, yk 23

Nyt mää päätin (taas...) että en aio miettiä oviksia, enkä kiertoa muutenkaan mitenkään! Toki seksiä voi harrastaa kun siltä itsestä tuntuu sopivalta, mutta ei sillä lisääntymis ajatuksella vaan vain fiiliksellä! Menkkojen alkupäivän merkkaan toki kalenteriini, niin olen aina tehnyt. Koitan vaan nyt irtautua "pakko tulla raskaaksi" ajatuksesta kokonaan! Se vaatii jonkin verran opettelua nyt, mutta toivon että onnistuu! :happy:

Mielelläni täällä vielä luen ja keskustelen silti, mutta jos toi ressaaminen jäisi sitten vähemmälle! :rolleyes:

Ja mahtava plussa aalto jälleen! Onnitteluja kaikille! :)

Ansaki mä yritän samaa!! :)

Tuosta testistä, mä en vaan esikoisen aikana uskonut noihin "viivanpaikkoihin" et joko nega tai plussa. Tosiaan silloin tein vain digejä ja niissähän sitte luki "raskaana" tai "ei raskaana". Riitti mulle. Näistä ei ota selvää. Enemmän uskon virheeseen testissä kun plussan alkuun :D

Apua.. sain eilen haamulin vajaan 5h pidätyksellä, ja samalla eilen illalla alkoi pieni vuoto joka loppui tänään. Mitäs nyt? :sorry:

Viima laita kuvaa testistä! Jossei menkat ala kunnolla niin testaa lisää..

27-vuotias haaveilija ilmoittautuu mukaan kuumeiluun. Joulukuussa jätimme ehkäisyn pois ja ensimmäinen pettymys koettiin joulun aikaan kuukautisten muodossa. Toki myönnän olevani todella naiivi kun ajattelin raskautumisen tapahtuvan noin helposti, mutta uuden asian äärellä ollaan ja tässä vasta opetellaan.

Tänään kävin gynellä ja kävi ilmi, että ovulaatio on juuri tapahtunut. Tämä taitaa olla siis dpo1.

Plussatuulia kaikki! :greet025

Takaisin