Raskaaksi 2016

Syksyinen kiitos,oireita kyllä tosiaan on edelleen,ja siksi ihmettelinkin negaa,valkkaria edelleen tulee runsaasti mutta dpo 5 oli se tiputtelu niin olisin uskonut jo näkyvän edes haamuna. Lämmöt on koholla,alavatsa kipeä mutta nännit ei kyllä arista,ainoastaan kihelmöi rintoja. No jospa ratkeaa suuntaan tai toiseen,kumpikin käy,kunhan pian ratkeaa.

Tässä ihmettelen, kun mulla tulee aina ennen menkkoja ylähuuleen yskänrokko. Tänään ilmestynyt ihan samaan kohtaan kun joka kk ja huolestuin. Vuotoa ei oo, eikä muitakaan menkkoihin liittyviä oireita.
Eikö voi hyvin tulla menkkaoireet alkuraskaudessa? :0
Jennyhannele

Jennyhannele voi tulla!

Täälä alko menkat kp22, että kp1 uudelleen. Viikko ekojen menkkojen jäljeen oli kyllä ovislimat ja vähä olojaki että tais olla sillon. Toivottavasti ei kierto jäisi näin lyhyeksi.. Toki näin lyhyt se oli plussakierros.

:laughing001 Mä ihmettelin,et miks mun nännit on kipeet, mut sit muistin, et esikoinen äkkäsi mun nännit saunan jälkeen kun köllittiin sängyllä ja "väänsi volumit kymppiin"...eli tarras kunnon nipistysotteet nänneistä ja kiersi. Ei oikein tajunnut,kun yritin nätisti sanoa, että äitiä sattuu ja ettei saa nipistää... Mä jo luulin joksikin muiksi oireiksi. No ei näillä dpo:illa viel oo mitään varmaan havaittavissa...

Eikai clomeja tai teroja määrätä kellekään jos ei oo mitään ongelmaa? Niistä tuskin on mitään apua jos kierto on säännöllinen ja lh huippu löytyy joka kierrosta?

Täällä kp 5 ja vuoto loppumaan päin! Luin kyllä kaikki kirjotukset mutta nyt ei ollut vaan yhtään voimia kirjoitella takasin :( ehkä sit tässä joulun jälkeen jaksaa taas ;) hyvvvee joulua kaikille<3

Itselle tulee joulusta haikea olo kun on niin perhejuhla ja itselle se raskaus ja vauva tois sen oman perhefiiliksen :(

Ehkä ensi jouluna meilläkin toivottavasti pieni nyytti mukana ja teillä kaikilla muillakin kanssa kuumeilijoilla <3

Jopsu kp 5/25-28 yk 7

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jopsu yk 7
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Syksyinen yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

Jennyhannele yk5 LA 09/16

Voi jopsu.. Olisin todella toivonut teille jouluplussaa.. mutta onneksi muutaman päivän päästä se ensi joulunvietossa mukana oleva pikkunyytti voi jo saada alkunsa :) Voimia nyt ja koita valaa itseesi samaa positiivista fiilistä, mitä annat täällä kaikille muille!

On. Tässä kierrossa oon nyt ekaa kertaa testaamassa ovista ja tänään tulikin tasavahvat viivat liuskaan. Tarkoittaako tämä samaa kuin digitestin pysyvä hymynaama? Eli et nyt olis dpo -1? Oon ihan pihalla näistä, mut onneksi sen verran tajuun et tänään ois parasta peittojen heilua :D

Täällä on ollut ihan älytön sellasen kirkkaan valkovuodon määrä monta päivää! :O oon ihan hämilläni. Voikohan se olla että ne kp 15-17 tulleet vuodot olisikin olleet menkat ja nyt oliskin vasta kp 20 eikä 36? :D

Liitytään tännekin taas mukaan :)

Eikös helpompi olis ollu laittaa listaan esim.
Meritähti tjottailua 09/14 , noi yykoot ku elää kierroittain ni saa koko ajan muokkaa. Enkä mä ainakaa oo laskenu monesko yk, sen verran eripituisia kiertoja ollu :D

Mutta joo. Toista kuumeillaan. Esikoinen 3v.
Tjottailulla menty koko aika, tässä kierrosSa kerranki testasin oviksen oikeeseen aikaan ja oli kyllä semmoset viivat että huhheijaa :p
Talletteluja sit oli dpo -2, -1 ja 0.
Nyt tissit ollu arat jo monta päivää mikä ei ol normaalii mulle.
Turvoksissa ja sattuu ku ottaa rintsikat pois. Väsyttää kamalasti mutta seki voi olla vaa kiireestä. Viime yönä 12h unta :o

Mutta katellaan, en jaksa uskoo et vieläkään olis tärpänny.

Meritähti dpo 7 muistaakseni

Syksyinen kiitos ihanasta kommentista! Kyllä piristää ihanasti :) pitää vaan yrittää pitää positiivisuutta myös itsellä yllä! Ja sinne hyviä talletteluja laittakaahan nyytti aluille! ;)<3

Meritähti tervetuloa mukaan! Varmaan olis joo mutta tolla yk lla niin ainakin tulis päivitettyä sitä eikä jäis aina jonnekki unholaan :D mutta niin tiiä sit mikä olis paras :)

On. Täällä täti lähti menee! Jes!! Nyt vaan odotellaan ja tiistaina kun on kp 9 niin vois alottaa ovistestailut. Otin ite käyttöön nyt sen geleet ostin lifesta saa nähdä auttaako :D sit ens kiertoon vois varmaan ottaa greippimehun ja ehkä yrittää vielä tähänkin kiertoon :)

Jopsu kp 5/25-28 yk 7

Pitänee laittaa ovistestit tilaukseen ja pree seediäkin vois kokeilla. En tiedä jatkanko greippimehua kun otin nyt käyttöön greippiöljy kapselit. Vehnäalkioöljyäkin vois kokeilla. Sitten en kyllä enempää keksi... :D

pätkis kp 6/30-32, yk 5

Auttakaan nyt, mulla siis tänään dpo 14 (tai 13) ja kp on jo 39/32 (kun se ovis oli vasta kp 25). Kunnon "märkä" kausi on ollut nyt oviksesta asti kokoajan,ja halutkin sen mukaiset :p, tänään ei ole enää mahaan niin sattunut,mut lämmöt on koholla, maha ja tissin on vaan turvonneet,sillon dpo 5 (6) oli muutaman tipan tiputtelu.. Odottelisin nyt kovasti tätiä saapuvaksi kun eilen ja tänään on täysin puhtaat negat testattu...
kierto siis luultavasti heittää nyt myöhäsen oviksen takia häränpyllyä ja siks tätiä ei vielä kuulu..milloin uskallan aloittaa terokuurin jos tätiä ei ala kuulua???
,jemmassa on siis yksi kuuri juuri kiertojen tasotteluun johon gyne sen antoi jos kierto alkaa taas heitellä.. ja uskallanko nyt sitten juhlia alkoholin merkeissä?

luulisi siis että jos tiputtelu oli kiinnitystä ni jo näkyisi r.testissä.. turhauttaa eniten tämä epätietoisuus...
Anteeksi pitkä omanapailu... ahdistaa vaan tämä epätieto.

Helinäkeiju, mulla oli siinä piiitkässä 56pv kierrossa kans kunnon limat ja halut ja jos mitä oiretta tuntui olevan. Mutta voihan toki olla että sulla ei vaan vielä näy rtestissä.. en osaa auttaa. Kuulosti vaan tutulta tuo lima ja halut.

Eilen tuli viikko ovisoloista ja valkkarissa oli punertavia viiruja.. aattelin jo et jos sieltä on menkat tulossa mut ei mitään vuotoja tai muutenka siihen viittaavaa kyl oo...
En kyllä yhtää silti tällä hetkellä mun kierrosta tiedä muuta ku tuntemusten perusteella oon koittanu aatella..
Oon silti odottavaisin mielin menkkojen suhteen ku oli se km ni tahdon tietää et keho toimii..
Vaikka toisaalta toivon silti ettei niitä ees tulis et tärppäis vaikka heti..

Täällä tämmönen jouluilo <3 dpo 13.

Liitteet

• IMG_20151225_172726.JPG
    IMG_20151225_172726.JPG
    198.3 KB · Katsottu: 238
Takaisin