Täälä kp19, oviksesta ei tietoa olikokaa, alamaha kipuilee siihen malliin että menkkoja jo oottelisin. Saas nähä. Vois kyllä tulla että pääsis jonkimmooseen selvyyteen tästä kierrosta!
Ensimmäisen odotus on jännää aikaa.. kaikki on niin uutta :')
Muistan sen odotusajan niinku se ois just ollu...
Onnea jennyhannele ja tarrasukkia matkaan ♡
Yk 5, takana kemiallisia 3 ja keskenmeno 14+. Vähän jännittää miten täss käy, onneks mulla on muista syistä 30.12 alavatsan ultraus, saavat kyllä samalla tarkistaa kohdun tilanteen :D laskurin mukaan viikkoja 3+6, onko toi hcg arvo oikeesti normaali vai alhainen? 69.5, luin että normaalin pitäs olla, mut onks täälä jollain enempi tietoo noista? :)
Jennyhannele, minusta tuo kuulostaa ihan normaalilta huomioiden dpot. Onnea!
Referenssiksi: mulla arvioitiin alhaiseksi 108 ja hyväksi 250IU/ml ajankohtana 18 dpo. Sulla on kaksi "kaksinkertaistumista" aikaa tuohon :) eli tulee nousemaan yli 200 18 dpo mennessä :)
Voi onnea onnea jennyhannele! Toivotaan että kaikki menee hyvin! Mitä uutta täältä länsirintamalta... EI MITÄÄN! Tulis ny sit se täti kyläileen, mutta ei...
Täältä myös kaikkea hyvää JennyHannelen matkaan!! Muistan itse kun esikoisesta saatiin plussa tikkuun aaton aattona. Oli siinä viiden yritys vuoden jälkeen ihmettelemistä! Nyt taitaa täti kurvata paikalle juurikin aatoksi
ON. Mul on ihan sellanen olo, että ryssin taas kun en muistanut ostaa niitä ovistikkuja. Laskurin mukaan 20.12. ois ollu ovis ja viikonloppuna talleteltiin la ja su mutta nyt ollaan kumpikin flunssassa, joten ei olla tehty mitään vällyjen välissä. Jos pikku-siimahännät ovat hengissä vielä niin ei haittaa jos hedelmällisin aika olis ollukki alkuviikosta. Tai jos vaik ovis olis ollu jo aiemmin niin viikon tallettelut pitäis riittää. Mut jis ovis onkin ollut myöhässä niin mönkään meni tääkin...mietin et kun la oli munasarjakipua ja eilen menkkajuilimisia niin oisko eilen ollutkin se oikee hetki...? Ääääääh....
Nyytikki2 täällä ihan sama tilanne :/ Kerran jaksettiin peittoja heilutella oviksen aikoihin. Muuten on maattu puolkuolleina sängyssä tai valvottu pojan unta, kun raukalle iskee käuheita yskänpuuskia öisin. Uutena vuotena päästään testaamaan miten kävi...
Tonttu kun hiipi meidän pihaan,
varoen tartuin sen punaiseen hihaan.
Pyysin: viestin viethän ystävälle,
niin paljon toivoisin hyvää hälle.
Tuoksua kuusen ja kynttiläin,
iloa riemua kukkurapäin.
Oon ollut hiljakseen tässä kun on niin tylsä vaihe ja mieli vähän ollut maassa. Nyt rauhoitutaan joulun viettoon. Oikein ihanaa joulua kaikille teille :)