Raskaaksi 2016

Täällä menossa kolmas päivä kun ei oo vuotoja keskenmenon jälkeen..
Lääkäri sanoi et yrittämisen voi aloittaa koska vaan mut hein täytyy suositella että odotettaisiin ne yhdet kuukautiset..
Mut eikös keho sitten jätä raskautumatta jos ei ole valmis siihen..
Ihan on ovis olot nyt menossa mut täytyskö jättää nyt viel tallettelut tallettelematta ja oottaa suraavaa kiertoa..

Maiskukka, voi hyvin tulla ovis :)
Mulla ei tullu ovista kahteen kiertoon vaikka oli ovisolot ja kovasti estrogeeniä, ja melko tumma 2. viiva o-testissä monta päivää. Mutta kolmantena kiertona tuli ovisplussa kp 14 ja se oli sitten helpotus ;)

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti
yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 ( ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Piydee yk7
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

Lisätty Nenna :wink

Maiskukka pakko kysyä, että kauan vuodit km jälkeen ja koska vuoto alkoi (rv:t) ja alkoiki spontaanisti? :) kiinnostaa tietää kun tässä juuri vuotelen raskausmatskua...

Jennyhannele pitäisköhän itte kans koittaa tuota kellonaikaa! Tänään testasin 9 mais, tosi haalea viiva. Toki ovista oottelen (tuskin kyllä tulee ollenkaa ku en edelleenkää oo varma onko kierto käynnistyny) vasta pe-la akselille. Vois testailla vaikka 3x pv nuo päivät ja huomenna ja su kerran..

Niemja, mä oon saanut supervahvat ovistulokset klo 13, suosittelen! Saman päivän aamuna oli plussaa ennakoiva, ja seuraavana iltapäivänä oli vielä yhtä vahva klo 13 plussa. Piti varmistella, että mikä se "eka" vahvin plussapäivä oli, olin alkuonsiirtoo menossa.

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Piydee yk7
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

näkyiskö nyt?

Siinä oli joku juttu et ei näy kun on lihavoituna.. Onko joku muu pudonnut listalta??

Siinä oli joku juttu et ei näy kun on lihavoituna.. Onko joku muu pudonnut listalta??

Tämä tekstikään ei näy siinä, ainakaan siis puhelimella.

Täällä tylsää vaihetta, kp9. Ylihuomenna ehkä alan testaileen ovista, eiköhän se tasan kp14 tuu tälläkin kertaa. Kauhee kiire töissä ennen joulua ja muutenkin tuntuu että jokaikinen maailman asia on mun harteilla hoidettavaksi tässä viikon sisään. Haluaisin vaan talviunille... Mutta sitten jäis kyllä se ovis hyödyntämättä :laughing021:laughing021:laughing021

Minni mulla alkoi kunnon vuodot 8+4 ja 8+5 tuli möntti ulos ja sitten vuoteli 4pv aika rajusti ja viides päivä vaan enää pyyhittäessä ja sitten se loppuki. Sen jälkee ei oo vuotoja tullu..

Mymmelisti ja haikara, mikä juttu!? Ku mie kyllä nään puhelimella listassa kaikki ja myös ton Mymmelistin uuteen viestiin laittaman jutun? :D

Puhvis, kiitos listan päivittämisestä! Takasinhan aina pääsee ;) :)

Mymmelisti ja haikara, itselle ainakin näkyi mymmelisti listoilla :confused:tahallaan en ole ketään tiputtanut ja toivottavasti ei ole muita tippunut! Koneella tosin tehnyt.. Toivottavasti nyt näkyis kaikilla ja kaikki listalla... :)

Nenna, ei sua takas enää tarvi ottaa :wink Nauti nyt mammailusta! :p

Pitäisköhän viel tännekkin kirjoitella en tiiä kyl nyt niin eroja tämän ja vauvahaaveita 2016 ryhmän välillä mut kiva mitä enemmän Juttukavereita ja seurattavaa.Eli meillä tilanne et viikko sitten torstaina lähti kierukka nyt sit ajatus odottaa ekat kuukautiset ennenku alkaa yritys tai paremminkin ehkä tjottailu en ehkä heti ala laskemaan päiviä ym.Eli nyt odotellaan kuukautisia jos saapuisi jossain vaiheessa.Toki kumin käyttö ennen poistoa jäi että onhan mahdollisuus että heti raskautunut en kuitenkaan usko ja siinähän se km riski varmasti suurempi niin ensin voisi ne kuukautiset nyt tulla :) Niin ja kolmatta yritetään isommat -10 ja -12 syntyneet.

Nenna, ootko puhelimen sovelluksella vai netti versiossa? :O mä en meinaan nää ja luulen et siinä on taas joku sama juttu kun aikoinaan 2015 ryhmässä listan päivityksessä. En siis muista et mikä, liittyi kai noihin lihavointeihin jne.

Puhvis, toi vaan näkyy eri tavalla kännykällä ja netti sivustolla ja en edes tiedä mikä se tarkka syy kun en itekkään saanut sitä kunnolla näkymään tohon :D
Yritetään saada mollemmin toimimaan! ;)

Esittelinkö itteni edes tänne puolelle???
Ikää 24 ja mies 32 ollaan yritetty nyt 9/12 lähtien tulla raskaaksi, mutta ei yhen yhtää plussaa tai no toukokuussa oli menkat 4pvä myöhässä ja sillon testasin tosi tosi haaleen viivan apteekin puikkoon ja sitte siitä 2pvä myöhemmin digi joka sanoi ei raskaana ja illasta alkoi menkat.. Eli en siis ole kertaakaan kunnolla ainakaan ollu raskaana. Endometroosia takana ja 20/11 olin laparoskopiassa jolloin endo poltettiin pois. Miehen tavara oli hyvää ja mäkin ovuloin eli siis luultavasti endo estäny raskautumasta kun ei ole ollut mahdollista kiinnittyä mihkään, kun endoa oli kohdun takaseinillä ja sivuilla. Tämä siis ensimäinen yritys kierto leikkauksen jälkeen siksi merkkaan yk 41/1 :)

Mulla edelleen vaan 3päivää kestävät menkat.. No pääsenpä helpolla ainaski :D
Tässä kierrossa kyllä vois yrittää tota joka toinen päivä ja sitte jouluna jos sais monta kovaa pakettia (monta sydänsilmä hymiöö tähän) :D

-Mymmelisti kp 5/30 yk 41/1

Mymmelisti, kännykän selaimella olen. Vika vissiin siis sovelluksessa? :)
Mie niin toivon ett "ekan" puolen vuoden yrityksen aikana plussaisitte, ku teillä tota yritystä on jo takana aivan riittämiin❤

vaveli16 sama homma täällä :) Kiva että jollain myös vasta viikko sitte poistettu, on kivampi yhdessä ihmetellä :)

Takaisin