Raskaaksi 2016

Tervetuloa mauste :)
Onko kellään kokemusta sylki ovulaatiotestistä? Ajattelin tilata semmosen,onkohan se ihan luotettava

Mauste tervetuloa! Ja Mannikka, en laskis vielä plussaksi.

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
PikkuMinski yk28
Nenna yk19
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Piydee yk7
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju<3 yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Piia84 Yk 3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Kirppu^ yk 2
Toinenpikkuinenko yk 3
Niemja tjot/yk 1
Norael yk3
Senni_ yk4

Liityn myös tänne!

Taustoja hieman, eli minä ja mies 22v, yritys alotettu alkuvuodesta ja ensimmäinen plussa tuli viimekierrosta, joka sitten meni juuri kesken ja eilen hcg oli 28 ja tänään alkoi vuoto.
Niin ja ensimmäistä yritetään!

Uutta plussaa toivoen 2016! :)

Toivottavasti teille Minni2 tulisi pian uusi pysyvämpi plussa!!!

Alamahaa nipistelee oikealta puolelta, olisikohan nyt sit se lääkärin lupailema ovis?? Ennen en sitä kyllä ole tuntenut :o Tai sitten keksin jo itselleni oireita..taidanpa komentaa miehen kuitenkin kotiin kun piru otti ja livisti autoa rassaamaan :devil07

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 ( ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Nenna yk19
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Piydee yk7
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju<3 yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Piia84 Yk 3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Kirppu^ yk 2
Toinenpikkuinenko yk 3
Niemja tjot/yk 1
Norael yk3
Senni_ yk4

Ilmoittauduin :)
2013 ei esikoista, plussaa tai mitään muutakaan, 2014 sama homma, 2015 sama homma edelleen...Säälittävää!!! :(

Muokattu viimeksi:
Kiitos, toivotaan niin! Näin kyllä viimeyönä unta ett meille olikin tulossa kolmoset. Oli aika järkytys ja sit jouduin soittaa kaverille etten voikaan mennä sinne kahville ku me ootetaan kolmosia ja en siks mahdu autoon ja sen pitäis miehensä kanssa tulla meille koska niille on tulossa vaan yks :D

Mukana kuin peräpukama. Jouluaatonaattona ois viimeinen tsäänssi tälle vuodelle. Yrityskierto en edes itse tiedä. Tjottailua jostain toukokuusta 2014 (menkat alkoivat esikoisen ollessa 11 kk) ja sit varsinaista yritystä jostain keväästä.

Muokattu viimeksi:
Nenna haha mikä uni :D

Laitetaan tännekin, ei näistä tikuista ota nyt selvää. Huomennakin on tehtävä viel vissii.. Alin on uusin, ja suunnilleen yht vahva kun eilen, ei kuitenkaa ihan plussa..

Liitteet

• 1450251579065.jpg
    1450251579065.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 252
Mannikka: LH:ta ei erity yönaikana, jonka vuoksi paras testausaika onkin 10-16 välillä. Muulla ei ainakaan anna plussaa ennen puoltapäivää. Kannattaa koklata vielä 13:00>> :)

Mulla meni muutama kierto, että opin oikeen kellonajan testailla. Mutta ennen puoltapäivää ei edes ovisplussapäivänä oo tikkuun tullut plussaa. Parissa tunnissakin voi tulla huima tulosero.

Jennyhannele dpo5-kp20-28/30 yk5

Jennyhannele, testasin joku kierto 3-4krt/pvä ja plussa tuli vaan aamupäivän testiin.. Kokeilen vielä vähän myöhemmin tänään uusiks. :)

Muoks, oon siis yleensä saanu ihan plussan, mut näitä testejä en oo aiemmi käyttäny.

Mannikka: Toivottavast pian viiva vahvistuu :p

Ite sain sillo elämäni ekan ovis + illalla mut enpä testaillu enne sitä ku olin reissus :) paitsi aamuisi enne reissua jotai kp 8-14 ja sit kp 18 tuli +

Takaisin