Raskaaksi 2016

Mä siirryn nyt kp1 myötä virallisesti tänne.

Mun mielestä toi yk-listaus ei ehkä kans oo se paras mahdollinen. Kannattaisin mieluummin sitä mistä lähtien yritystä tai tjottailua (esim 8/15) ja viestiin allekirjoituksella sit mikä kp ja yk jos haluaa. Ei tässä ketjussa oo pian muuta kuin toi kiertävä listaus kun ihmiset ja kp:t kuitenkin vaihtuu usein. No ainakin toivottavasti.. :p

Nemira kp1, yk 5

Lopettelin minipillerit marraskuun 21. Päivä ja ensimmäiset kuukautiset alkoi eilen! Miehen kanssa toivotaan, että ensi jouluna (-16) saataisiin pidellä omaa esikoista jo sylissä. :) Kovasti toivon, että nopeasti tärppäisi. Paljon on lähipiirissä kuitenkin lasten tekoon mennyt vuoden päivät, joten yritän pitää jalat maassa ja ottaa välillä päätä alas pilvistä, että ei meilläkään todennäköisesti ihan heti onnistu. Tsempit kaikille meille ja plussatuulia!! :)

Muokattu viimeksi:
Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
PikkuMinski yk28
Nenna yk19
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Piydee yk7
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju<3 yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Piia84 Yk 3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Kirppu^ yk 2
Toinenpikkuinenko yk 3
Niemja tjot/yk 1
Norael yk3

Tulin nyt sitten tälle puolelle tuolta tämän vuoden ryhmästä. Täti tuli tänään ja vei mukanaan toiveet raskautumisesta tämän vuoden puolella. :( Eli kp 1/30-31. Uutta yritystä kohti :)
Toivon paljon plussia meille kaikille jo heti alkuvuoteen!

Siirryn tähän iloisempaan ryhmään; esikoinen toiveissa. Keskeytyneen keskenmenon jälkeen vihdoin uusi yritys alkanut. Edellinen raskaus tärppäsi heti, joten toivon nopeaa raskautumista tälläkin kertaa. Edellisestä pettymyksestä huolimatta on yllättävän vaikeeta olla innostumatta! Yk 1/kp 12.

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
PikkuMinski yk28
Nenna yk19
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Piydee yk7
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju<3 yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Piia84 Yk 3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Kirppu^ yk 2
Toinenpikkuinenko yk 3
Niemja tjot/yk 1
Norael yk3
Senni_ yk4

Minäkin liityn tänne. Eilen tehty positiivinen rtesti mutta tänään alkoi kunnol vuoto ja menkkakivut. Varmaa varhainen keskenmeno tai kemiallinen taas. Kolmas kierto jo kun käy näin :(. Ei voi mtn. Toivottavasti 2016 tulisi pysyvä plussaa.
Kp1/35 yk 4 (kuukautisista laskien).

Tervetuloa mukaan uusille!
Senni, pahoittelut tilanteesta. On kyllä syvältä, jos noin toistuvasti käy :eek:
Mantusella on ihana nimimerkki :Heartred. Meillä on koira nimeltään Mandi, ja kutsumme häntä rakkaudella Mantuksi.

Pysyviä plussia toivoen
Katjusha 7 dpo

Mulla perjantaista asti seksin jälkeen tullu mätää emättimestä, tänään olis se poltto.. Toivottavasti pystytään silti tekemään! Sitte sais tietää saako ruveta yrittämään, jos nyt kierto jo lähti käyntiin niin loppuviikosta oottelisin ovulaatiota.. Toki kaikki on mahdollista kerta imetän.
Tervetuloa uusille! Toivottavasti kaikilla olis lyhyt vierailu täälä :)

Niemja, kuulostaapa hurjalta! Pikaista toipumista ja sitä rataa :inpain:
Joo, ei jäädä pitkäksi aikaa, otetaan viimeistään alkuvuodesta pikaspurtti ketju tyhjäksi!
Katjusha 7 dpo

Tervetuloa uusille ja Niemjalle toipumisia!!!

Tänään alkoi töissä ihan kästtämätön mahakipu. Pakko oli lähteä kesken päivän töistä ja päivystykseen, missä sitten lähti jo tajukin kivun takia. Itse kivulle ei syytä löytynyt, mutta ainakin kaikki mahdolliset sairaudet on suljettu pois sydänvikaa ja diabetesta myöten.

Pääsinpä myös ultraan ja siellähän olisi näinä päivinä irtoamassa molemilta puolilta munasolu :D Kohtu ol siisti ja kalvoakin sen verran, että lupa uudestaan yrittämiseen tuli ja lääkäri kiirehti kotiuttamista :smiley-bounce005

Täällä menossa Dpo 3 ja vatsaa nippailee, aivastuttaa ja armoton vitutus ollut päällä tänään :D Aamulämpökin oli kohonnut 0,3 asteella :)

Jennyhannele dpo3 - kp18 - Yk5

Toinenpikkuinenko nyt nopeasti hyödytämään, joskos tulis tuplat ;)
Katjusha ja Jennyhannele, toivotaan että tärppi kävis ja tulis joululahja ;)

Ittellä operaatio meni hyvin ja kivuttomasti, kaikki ylimääräänen saatiin pois! Uusiutumismahdollisuus on mutta aika näyttää. Vain pari päivää seksikieltoa ja mitää vaikutusta raskautumiseen ei oo joten hyvä :) sain viä lähetteel crp-kokeeseen että suljetaan tulehdukset pois ja ehdotti että vois jotaki ph-tasapainojuttuja käyttää, ku mulla ollu ny pari päivää sellasta kellertävää/vihertävää valkovuotoa, ei onneks haise että ei pitäis olla tulehdusta :)

Niemja kp 11

Mukava kuulla, niemja, että poltto meni hyvin ja saitte luvan yrittää. :>

Toivottavasti siellä on kivut hellittänyt, toinenpikkuinenko. Plussatuulia oviksen hyödyntämiseen. ;)

Pahoittelut sennille. Tosi kurjaa tommonen, varsinkin jos tulee toistuvasti. :(

Tervetuloa uusille :shy:

ON Mä tikuntan ekaa kertaa täs kierros ovista, jänskättää :wacky: kotitestistä tuli kyl nopeeta noi testit

kp7 yk5

Carolyn, jännittävää!! Itsekin olen ihan muutaman kierron tikuttanut ovista, se on hieno tunne ku näkee sen ekan plussan! Lähes maagista, kun 2. viiva tummuu silmissä (nimim. hyvin harvoin raskaustestejä plussalle saanut)
Voi ku tulis sitte se raskaustestiplussakin parin viikon päästä siitä!!!

Täällä yrittäminen nyt pienellä tauolla, tosin mistään kierroista tai oviksista ei harmainta hajua :D huomasin lauantaina sormenpään kokoisen patin välilihan vieressä johon sain esikoista synnyttäessä repeämän. Säikäytti ihan sikana puoliksi ihon alla moinen kivikova mollukka ja illan aikana sitä alkoi sattua ihan höpönä. Sunnuntaina päivystykseen kun ei voinut enää istua saati kunnolla kävellä ja karvatupen tulehdus tämän "arpikudoksen" alueella. Arvatkaa että teki kipeää kun se puhkaistiin. Mistä lie moinen tullut? En saanut pahaa repeämää mut oon kyllä huomannu et ajoittain sitä kohtaa sattuu välillä edelleen. Synnytyksestä 11kk jo.. O.o noh nyt antibiootit.

Oon ihan totaalisesti pudonnu kärryiltä tuosta raskaaksi 2015 ketjusta, ni hyppään sit suorilta tänne. Tai meneillään olevan kierron katson eka.. Lyhyesti tilanne: viime kierrossa biokemiallinen raskaus, menkat alko 2vko myöhässä, kohtutulehdus, joka nyt hoidettu.. Nyt tosi erilainen olo verrattuna kesään/syksyyn, niin erilainen et oon pari kertaa päivässä ihmetelly miehelle et miten voi olla näin NORMAALI olo :'D ovista bongailen, kuvassa eilinen ja tän päivänen tikku. Testaan vielä uusiks iltapäivällä. Nää on nyt vauvalan o-tikkuja, en oo aiemmin käyttäny, ni en tiiä miten vahvat viivat on odotettavissa..

Liitteet

• 1450167228756.jpg
    1450167228756.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 347
Ihmetyttää suuresti kun miun kk loppu tänään kun seinään. :o Eihän ne oo kerenny olla ees kun muutaman päivän ja tosi niukkoina.. voi kun oiskin ollut joku kiinnittymisvuoto... :) mut noinkohan vaan elimistö sekasin, syöny pillereitä kuitenkin tauotta 8 vuotta..

Takaisin