Raskaaksi 2016

Tyttötiikeri, tervetuloa tännekin. Mie varasin oman paikkani jo melko ajoissa täältä, senverran pessimistinen tän kierron suhteen :P

Pitäisi vissiin mennä se negatesti pissimään pikkuhiljaa...

Heipäheiii, täällä aktiivinen seuraaja ! :grin
Toivottavasti sais miehen mielen muuttumaan ja pääsisin tähän ketjuun ihan aktiiviseksi kirjoittajaksi :shy: niin että älkää ihmetelkö jos 'joku' tykkäilee tai sympatisoi kirjoituksianne, minä se vain olen :wacky:

paljon oon pikkukakkosta ajatellut meille, jopa niinkin paljon että toivoisin vikojen menkkojen olevan ens vuoden heinäkuussa :rolleyes: mutta eihän se raskautuminen aina - siis koskaan - ole täysin itse päätettävissä että milloin sitä hedelmöittyy , siksi olen valmiudessa heti kun (jos koskaan) mies näyttää vihreää valoa seuraavalle:wacky:

eka täyttää tässä kuussa 5kk :)

SeEnsimmäinen, toivottavasti miehesi näyttää pian vihreää valoa ja pääsette yrittämään esikoiselle leikkikaveria! :)
Ja miun puolesta saat täällä hääräillä ennen miehesi hyväksyntää projektille! :)

Minäkin ilmoittaudun tänne mukaan. Ensi vuonna voisi olla realistisemmat mahdollisuudet. Tuskin imetys voi pitää kiertoa poissa yli 2 vuotta, eihän... Tyttö on tässä kuussa 1,5-vuotias ja tätiä ei vaan näy.

Lankku, mä kävin vyöhyketerapiassa kun pienempi oli 8kk ja menkat alkoi siitä viikon-kahden päästä. Vaikka imetin. En malttanut odottaa kun kolmannesta haaveillaan :happy: viikonloppuna käy vielä osteopaatilla "laittamassa kropan kuntoon" :p

Kärpänen yk4
Katjusha
Nenna yk19
Puhvis yk9
Vargynja tjotyk 2
piipaa yk?
Nemira yk 4
Unajama Yk1
Sydänkäpynen yk2
Jennyhannele Yk 5
Maiskukka yk10
Tyttötiikeri yk 5

Mä voisin kanssa ilmottautua tänne mukaan. Miehen kanssa päätettiin et ois kiva saada esikoiselle leikkikaveri ja alotettiin kuukausi sitten yrittämään tulkoon jos on tullakseen periaatteella. Esikoinen nyt 1v. 1kk.
Kp3/30 yk2

Manteli, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Puhvis on mahtava kun pitää listasta huolta! :)

Katjusha
Nenna yk19
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Unajama Yk1
piipaa yk?

Järjestin listan silleen niinkun raskaaksi2015 -ketjussa on, miusta selkeempi näin :D
Tää onkin nyt hyvä lista kun on merkattuna yk, niin lista ei pääse tipahtamaan kun sitä on pakko päivitellä kun joutuu uuteen kiertoon :)

Kiva Manteli saada sinutkin mukaan :)
Tosin en kyllä pääse yli siitä, että nimimerkkisi voisi olla isosiskoni gerbiilin nimi (Kaneli). Ja ihastelemme beagle-lehdestä Eräkaveri Mantelia :)!!
Mä en tiiä karkottaako mun tjot/yk 140 kaikki muut, jos tää onkin tarttuvaa. Ehkä ei lisätä sitä, ettei nuoremmat säikähdä ;)!

Minut voi lisäillä tänne kans
Vielähän tätä vuotta jäljellä olis, mutta en jotenkin jaksa uskoa plussaan.
Epätoivoisesti yritin laskea yrityskierrot (vuosi sitten on jätetty ehkäisy pois, mutta tädin tulemiseen meni ensin tosi pitka aika ja sit raskauduin melkein heti ja kesken meni). Heittäisikö sit vaikka arviolta yk5? :D

Larppaaa kp18/28-35 yk5

Ja noista gerbiileistä tuli mieleen, kälyllä oli nuorempana ollu gerbiili joka sai paaaaljon pentuja ja niillä oli sit pippuri, kaneli, manteli, timjami, sahrami ym ym :D oli mausteet loppunut kesken ku niitä oli tullu niin paljon :D

Katjusha
Nenna yk19
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Unajama Yk1
piipaa yk?

Tervetuloa Larppa mukaan! Hauskoja nimiä annettu gerbiileille :D ite en ois ekana keksinyt mausteita :P

Mukana!
Kirjoitinkin jo tuonne vauvahaaveita ketjuun...
Onko muilla kipuja ovulaatio aikana? Minä nyt bongasin ovulaation tikulla eilen ja tänään, ja siis vahvat plussat molempina päivinä... Onko sekään edes mahdollista?
Ja kovat kivut alavatsalla eilisestä asti, ei munasarjoissa vaan keskellä. Samoin ollut useita kiertoja mutta ovulaation tikutin oikeaan aikaan nyt eka kertaa.

Kp17/25-35 yk6

Mäki ilmottaudun tänne! Esikko vasta 7vk mutta halutaan pienellä erolla toinen ja ollaan puhuttu että käytetään nämä äp-pakkauksen kortsut loppuun mitä on ja sitte jätetään pois. :)

Meillä nyt hidastaa se, että 14.12 mulla poltetaan granuloomaa epparihaavasta pois ja en tiä miten pitkä palautuminen siitä on ja onnistuuko operaatio edes. Ja esikoista yritettiin 1,5v ja kkm jälkeenki meni yli vuosi ennenku tärppäs nii odotan yhtä pitkää yritystä.
Menkat ehkä ilmeisesti oli viimeviikolla! Joten kp5, tjot 1.

Hirmu, on kahtena päivänä plussaa mullakin jos testaan, tässä kierrossa uskoin kerrasta. Iltapäivän testit ei jätä yleensä arvailun varaan ;) on kolotuksia, viime viikolla juili selkää ja tuolla toisessa ketjussa moni valitti samaa.
Mutta jospa me saatais tästä semmoinen nopeesti kiertävä ketju. Monet piiiitkään yrittäneet sais plussata pysyvästi nopeesti, niinku nyt ja vasta aloittaneemmat kans!!
Katjusha 1 dpo

Katjusha
Nenna yk19
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Unajama Yk1

Päivitin nyt omat yk:n parhaimman laskutaitoni mukaan, kaksi tuulimunaa vähän sotki noita kiertoja, molempien jälkeen oli n. 2kk:n tauko...

Takaisin