Raskaaksi 2016

Pitää itsekkin listaan liittyä kunhan koneelle pääsen. :happy:

Eilen alkoi aivan kamala rintojen pakotus vähänkään kun hipaisee niin sattuu ja alavatsalla ollu ihan ihmeellisiä repäisykipuja jo viikon ajan. Töissä välillä vihlaissut tosi inhottavasti. Menkkojen alkuun noin 2vkoa. Raskaustestiä tuskin on viisasta tehdä ja suurimmalla todennäköisyydellä tämä on vaan jotain hormonaalista oireilua pitkän e-pillerien käytön vuoksi, ihan varmasti...:hilarious:

Miten tää malttamattomuus nostaakin tässä vaiheessa kiertoa aina päänsä. Vaikka kuinka mietitty että nyt ei oteta asiasta stressiä. Tänään siis kp 24. Mitään oireita ei tosin ole, enkä jotenkin usko että tästö kierrosta olisi tärpännyt. Oon taustaillut ja lueskellut kuitenkin teijän juttuja, ihanaa kun plussia tullut, niitä lisää <3

Heiduska Mulla sama homma! Ja imetys on nyt ruvennu ihan todella olemaan aristavaa, tänään taas on oireiltu ihan kaikkea mahollista kun hetki sitten tuntui ettei oireita olekkaan. Mulla kans pitäs menkat alkaa vasta kahen viikon kuluttua, mutta minäpä nappasin testin ihan huvin ja viihteen vuoksi. :D No, negaahan tuo näyttää, vaikka pinkkiviivaiset lasini meinaavatkin siihen muka jonkun jäljen vääristää. Silläki testasin ku mies tuossa ehotti saunaa ja juomat meinas laittaa kylmään, mutta en taida uskaltaa ottaa siltikään! o_O Ihan varan varan varan vuolta!

Lisäiskö joku mut viel yrittäjien listaan? Ti tai ke käynnistyy uusi kierto ja siitä yk1! Käytän tätä vaan puhelimella ni vähän haaste lisätä ite :happy:

Piinaviikot menossa monilla.. Täällä myös. Ovis on oletettavasti ollut tällä viikolla joku päivä. Matkan aikana en kuullostellut yhtään oireita, niin varmaks en voi sanoa millon ovis oli. Mutta kotiin kun saavuin (eilen illalla) niin heti löytyy jos vaikka minkälaista oiretta! :joyful: :hilarious: Voi hyvä tavaton tätä vilkasta mielikuvitusta! nipistelee kovasti alavatsaa, mutta en usko että kiinnittymis kipuja voi vielä olla. Enemmän vois olla jotain ovikseen viittaavaa, tiiäppä noista sitten. o_O Juhannuksen tiennoilla sit selviää alkaako menkat vai ei.

Janniliini kp18/24-29, dpo:sta ei mitään hajua tällä kertaa

Onnea plussanneille! :)

Täällä dpo 16. Eilen ja tänään tullut tuhrua. Mutta menkat ei vaan tahdo alkaa vaikka viimeinen terolut tabletti otettu 4pvää sitte.. Tympeetä..

Minäkin tein mielenkiinnosta testin ja vahva nega siinä kökötti, ei haamuakaan edes näkynyt. Juhannusta mietin uskaltaakohan silloin edes mitään alkoholipohjaista maistella... Pitäs jotain tekosyytä keksiä ettei ystävät ala epäileen mitään jos itse menee mehulinjalla, pitäs salassa tämä meidän yritys pitää... :hungry::happy:

Mulla tekee kroppa tätä samaa ku esikoista yrittäessä. Kun oikein yritettiin ja oviksen aikaan oli sänkypuuhia niin rupes menkat jäämään välistä. Sitte ku oli kausia että kieltäydyin seksistä kokonaan niin menkat tuli ku nakutettu ajallaan. Ikäänku kroppa menis johonki miettimistilaan jos on laitettu "rojut ränniin". Menihän siinä 7 vuotta että raskaaksi sitte puolivahingossa tulin. Nyt jää taas menkat välistä ku viime oviksen aikaan peitot heilu. Menossa kp36/29 ja negatiivisia testejä tulee ja ne ei siitä muuks muutu. Varmaan tehtävä joku ryhmä "Raskaaksi 2022..." Niin pännii se että seksi pistää elimistön ihan tilttiin :bored:

Mashnu jos kehosi on stressi tilassa niin siksi kierrot sekavia ja menkat jää pois. Kun sitä ajattelee ja miettii ja vatvoo kiertoa. :/ ihan typerää tuommoinen, tulis vaan selvästi menkat niin pääsisit uuteen kiertoon. Tai mielummin plussa tietenkin!

Heiduska89 minä viimeksi raskaana ollessa olin sillee "juomassa" että olin siideripulloihin laittanut omena mehua. :D ja illan mittaan otin mieheltäni tyhjiä kaljatölkkejä ja vaihvikkaa täytin vedellä ja join kaljatölkistä vettä. :D ja esitin että olen kännissä! Ja läpi meni! Tuolloin siis en halunnut vielä julkistaa raskautta kavereilleni. :)

Onnea muillekkin piinaviikkoilijoille ;)
Pahoittelujani pätkis tuhruista,alkaisivat nyt sitten kunnolla,tai jos vaikka + tuliskin muutaman päivän päästä ;)
Kp 22/24-27 vähän tissejä arista ja vihloilee,vatta on kun ilmapallo,nippailee ja nappailee... Tänään sain myös sylitellä ihanaa 2 kk vanhaa pikkuprinsessaa,ja sen jälkeen lähettiin siskon ylläri babyshowereille :) tuo vauvan tuoksu on kuin huumetta <3

Imettäessä voi imetys muuttua kivuliaaksi oviksen aikaan. :) Kun jotkut asiaa näyttivät miettineen.. ainakin itselläni näin on ollut monta kiertoa. Sopisi hyvin myös ajankohtaan, jos menkkoihin on pari viikkoa aikaa.. :)

Hyvä keino on vedota myös lääkekuuriin (tarkoitettu bakteerivaginoosin hoitoon), jolloin ei saa juoda yhtään alkoholia ;) eipä kukaan viitsi sen jälkeen kommentoida :D

Omppoloinen vitsit miten hyvä vinkki! :D Varsinkin jos on miehiä seurassa niin eivät kehtaa ehkä ronskimmatkaan kaverit kysellä tarkempia laughing7 Peukut pystyyn! Repo kiitos!

Laittaisiko seuraava joka päivittää itsensä listalle niin angiin mukaan? Ei viitsi noin pitkää listaa jatkuvasti päivitellä, mutta pitäähän kaikkien mukaan päästä! :) Vaikka Heiduska kun koneelle pääsee? :p

Heiduska ollaan negasta huolimatta positiivisia, eihän meilläkään oo välttämättä vielä kiinnittyminen edes tapahtunu!

Mashnu todella hankala yhtälö! Kun ei sitä oikein osaa olla yrittämättäkään jos haluaa vauvan.. :D Pitäisi ottaa hälläväliä asenne, vaan kun sillä on niin hirveesti väliä.. :Heartred

Täällä oireilut jatkuvat mutta vähän tuntuu siltä että ne on tällä kertaa pään sisällä. :hungover: Koska oon tieteellinen luonteeltani nii suoritan täällä kliinistä testiä! Tikutan silti joka päivä jos joskus saisin mahollisen oviksen kiinni ja jos satunkin olemaan jo raskaana kokeilen josko ovistikkuun tulisi plussa ennen raskaustestiä...:happy112

Juu kyllähän sitä elää elämäänsä sen mukaan että yritys on päällä (esim ei alkoholia, ei buranaa jne) ni väkisinki se ajatus tuolla takaraivossa on. Noh, kiertokalenterin mukaan seuraavat menkat alkaa 11.7. että sitä odotellessa sitte jos ei ne kesäkuun menkat ennen sitä ilmesty. Mielenkiinnolla odotan onko ens vkolla ovulaatio niinku kierron mukaan kuuluis olla :p Jos nyt vielä heinäkuun menkat ei ala niin soiteltava sitte terppariin. Testejä en turhaan viitti tehdä enää. Kp37/29.

On kyllä Mashnu raivostuttava tilanne :mad: alkais edes ne menkat.. Tai ei ollenkaa ;) meillä äiteellä mä oon tärpänny tuollasesta kierrosta että äitee ootteli menkkoja ja ei kuulunu ja testit negaa ja sai kuurin eikä edelleenkää alkanu menkat ja soitti taas lääkäriin uutta kuuria ja testi oliki yhtäkkiä plussa :D sillä jäi kokonaan yhden kuun menkat välistä ja normaalisti tuli ovulaatio kierron mukasesti.

Ei oikein meinaa onnistua tuo hällä väliä asenne mullakaan. Vaikka vissiin pitäis koittaa ajatella asiaa vähemmän.. En ole kyllä vielä keksinyt konstia millä se onnistuis. Meillä ainaki työvuorot menee aina niin ärsyttävästi ristiin että on melkeen pakko laske päiviä, tiukuttaa ovista ja koittaa olla aktiivisempi talletusten suhteen oviksen aikaan muuten me ei ikään oltais asialla oikealla hetkellä...

Pätkis kp 1

Takaisin