Raskaaksi 2016

Kp 9. Mulla on ihan hirveä väsymys ollut nyt noin viikon ajan kiusana... Tänäänkin on pakko ottaa torkut pikku-neidin vieressä,muuten oon kiukkuinen kuin ampiainen illan. Huomenna lähdetään laivalle,toivottavasti nukku-matti antaa mun siellä vähän nauttia valvomisesta.

Täällä tulee ihme rusehtavaa tuhrua, maanantaina alkoi tiistaina ei taas näkyny. Eikä keskiviikkona juurikaan mutta nyt tänään torstaina taas vähän on punertavaa sävyä. Voisko se täti tulla sit paikalle eikä tämmöstä ihmeellistä vuotoa.. :o

Jännittää kyllä iha hirmuisesti alkaako menkat huomenna vai ei. Muutenkin kaikki mennyt tällä viikolla ihan päin prinkkalaa ni siksi oletan että alkaa mutta toivon niin kovasti että ei :D

Mulla piti menkat alkaa tiistaina tai keskiviikkona, muttei ole vielä alkanut. Ne ei oo ollu ikinä myöhässä, paitsi noissa 3 kemiallisessa. Sen takia en uskalla nyt testailla kuin vasta ensi viikolla.
Ahkerasti oon täällä lukenut teidän juttuja vaikken mitään ole kommentoinut. Olen yrittänyt pitää stressin ja oireiden kyttäilyn minimissä kun pää ei meinaa kestää.

Pilvilinna ja Unajama isot pahoittelut :( Niin julmaa että kenenkään pitää kokea moisia :(

Dimsku kp 28/26-27, dpo 15, yk 8.

Kp 15 ja tänään on ollut ihan hirvee päivä, ihan järkyttävää huonoa-oloa, uupumusta, kiukkusuutta ja itkuherkkyyttä... :o voiko ovis oireilla näin?

Pikkumyyxx, mulla ollut tänään kauhea kiukku ja mikään ei ole kiinnostanut. Turvottaa ja vasenta munasarjaa vihloo vähän väliä, mutta mulla kp12 ja ovis yleensä vasta kp20 tietämillä.. Outoa!

Arvasinhan sen, etten testaamatta malta olla :) Hymynaama pomppasi ruutuun heti aamupäivästä. Tosin osasin sitä odottaakin tälle päivälle kun viime kierrossakin samana päivänä ilmaantui. Tietää ainakin mitä on ohjelmassa illalla <3

Into on muutenkin taas ihan huipussaan, päätettiin että mennään kesällä naimisiin lomamatkan yhteydessä, toivottavasti pikkuinen olisi matkassa jo silloin :)

Pahoittelut omanapailusta. Iloa kaikkien päivään ja tulevaan viikonloppuun! Näköjään ovisaika on muutamalla muullakin juuri nyt :)

Sara kp 12/28 yk 5

Kp 25/26-29. Koko viikon ollut alavatsalla jomottelua ja menkkatuntemuksia. Tänään enemmän. On sellainen tunne, että alkavat varmaan jo huomenna.. :( Huomenna juhlitaan miehen syntymäpäiviä. Olisi mukavaa antaa lahjaksi positiivinen testitulos, mutta ei taida nyt niin käydä. kp 1 kolkuttelee jo....

Raskauskeijun herkkä testi tehty. Puhdas negatiivinen. Tuli sillon kaupanpäällisenä, kun tilasin ovistestejä. Eli tänään uskaltaa juhlissa juoda alkoholia. Vähän on pettynyt olo, mutta ei sille voi mitään.. Nyt vaan odotellaan kuukautisia. Kp26/26-29. :(

Mulla näytti first responsen se tosi herkkä plussaa vasta kun pc antoi plussan että välttist kaikilla ne herkät ei näytä mittään ennen menkkoja vaikka pitäs.. :)

ON: Mä ihmettelen suuresti tätä oloa, kp17 ja oksettaa, uuvuttaa ja hengästyttää pienikin kävely.. Ihan kauhee pallo-olo, tätä on kohta viikon kestäny..

Huhuilen täällä taustalla vähän että oon kuitenkin hengessä mukana vaikkein kirjoittelekkaan.
Mulla tämä kierto jäi välistä iha tarkoituksella. Ei vaan ole mieltä yrittää enää.. kaikki voimat loppunut yrittämiseen ja ainaiseen pettymykseen ja/tai keskenmenoon. En myöskää ole enää syönyt greippiä,vehnänalkioöljyä enkä raskaus vitamiinejäkään. Ehkä joskus sitte... jaksaa alkaa samaan ruljanssiin.. jos tärppää joskus ni hyvä juttu mutta tarkotuksella en enää yritä enkä bongaile ovista yms..
Tsemppiä muiden yrityksiin ja nostan hattua ja arvostan teitä jotka vaan jaksette yrittää ja yrittää.. mä en siihe pysty enään.. yk 6 siis menossa..

On. Tänään kp16. Mies ollut työmatkalla,joten tallettelut vaan kp11 ja 14. Ovistuntemukset tietty siinä välissä joten ei kai tästäkään kierrosta mitään tartu mukaan :(

Kirppu, samat fiilikset täälläkin. Ei vaan jaksa pettyä. Ovistuntemuksia en oo tässäkään kierrossa syynännyt, eikä mitään vippaskonstiakaan oo käytössä. Suunnittelen kaikkee kivaa kesäksi ja syksyksi. Olkoon iloinen yllätys jos menkat ei joskus tulis.

Kp 15, talletusinto on ollut todella kadoksissa. Maailman 8. ihme jos tästä jotain poikisi..

Kp8 menossa, kp 5 loppui kuukautiset, mutta sen jälkeen on ollut outoa tuhruilua johon ei sidettä tarvitse mutta pyyhkiessä huomaa. o_O Mietin johtuisko tää siitä kun aloitin viime kierron aikana syömään gelee royalia.

Janniliini, joillakin gelee aiheuttaa vuotohäiriöitä, mutta en tiiä vaikuttaako edellisen kierron ottamiset seuraavaan.
Voimia tytöt, se on välillä tuskallista... Asiat järjestyy kuitenkin tavalla tai toisella
Katjusha rv. 13+3

Vois ny iteki tähä kiertoo ottaa mehut ja geleet.. :D oli jotenki nii varma et oikeina päivinä talletellu ja ei, sieltä ne menkat vaan tuli. Kp3

Mä en ole jaksanut laskea edes yk:ta enää kun yritystä on jo 1/2015 asti. Välillä jaksanut aktiivisemmin yrittää, ovulaatiota testannut välillä ja foolihapot olleet käytössä, mutta nyt olen jättänyt foolihaponkin pois kun en vaan jaksa enää...kaks km:a ja yks kemiallinen on jotenkin kestetty. Aina vaan nousee uudelleen toive toisesta lapsesta...

Takaisin