Raskaaksi 2015

Voi Diku :Heartbigred Vetää kyllä niin sanattomaksi... Elämä on niin epäreilua välillä! :sad010 Voimia kovasti! :hug013

Sabetti, juuri ihastelin kuuta ja sen valaisemaa maisemaa ja ajattelin, että pohjoisessa on varmaan upeat revontulet! Tultiin just perjantaina lapista. Ei nähty revontulia. Ollaan käyty lapissa monta kertaa, mutta vain kerran on ollut revontulia. Ne on kyllä niin upeita ja mieskin on hulluna niihin, kun vaan sattuu näkemään.

Tervetuloa uusille!:welcome Toivottavasti kuumeilu jää lyhyeksi ja pääsette pian plussanneisiin!

Muokattu viimeksi:
lucky87: Kiitos!:) Lueskelin takaisin päin ja huomasin tervetulo -toivotuksesi. Nii miehän se aikasemmin oon alkanu kuumeilemaan, et josko meille vauva, mutta oli tosi kiva yllätys, että mies teki aloitteen nyt.:) Ihan rauhallisin mielin koitetaan edetä, ettei alkais taas stressi painaa yritystä liiaksi. Nyt ehkä paremmat mahdollisuudet tärppiin kun en oo käyttäny hormonaalista ehkäsyä tuon kierukan jälkeen, mutta saa nyt nähdä milloin onnistaa. Täälläpä on hiljaista, mutta ymmärtäähän sen, jos ei oo pakko valvoa, niin yöthän on tarkotettu nukkumiseen. Itellä tässä ois kyllä aikaa kirjotella ja vaihdella kuulumisia kun töissä on rauhallista. Tänään kun herään myöhempään iltapäivällä, niin varmaan saan taas monta sivua lukea, että olen taas kärryillä kuulumisista. Ei oo tullu aikasemmin kirjoteltua foorumeissa ku ehkä muutamia kertoja. Laskettu aika kesäkuu 2013, olin vaan listalla mukana, mutta ei tullu silloin enempiä kirjoitettua sinnekkään. No, mutta palaillaan viimeistään illemmalla.:)

TiiT tervetuloa munkin puolesta. Toivottavasti plussaat pian :)

KiiviMAMI mä oon niin onnellinen sun plussasta. Täällä tullaan ens kierrosta perässä :) pidähän paikkaa mullekkin plussanneissa! Äläkä täältä Katoa Ihana <3

Mariska täällä mä yritän nyt taas alkaa roikkua! :) mitä sulle kuuluu?

Voi ei tyttötiikeri inhottava tilanne miehen kanssa. Toivottavasti mies muuttaa mielensä. Äläkä turhaan vielö lähde. Itsellä oli sama olo kun aloin kirjoittelemaan 2013 ryhmään mutta pikkuhiljaa sitä tutustui näihin ihaniin ihmisiin täällä! :)

Diku miten sä muuten voit? <3 voimia sinne, otahan rauhassa ja pian teille plussa pärähtää ja se pikkunen pitää kiinni loppuun asti!

Lucky ihana kuulla että teillä miehen kansaa menee nyt paremmin! Plussatuulia :)

Lisäiskö joku pepen listalle? Yritys aloitettu 8/2013.

Plussaaalto täällä hurjassa vauhdissa! +++++++++++++ jokaiselle vielö niihin r&otesteihin!! :) tervetuloa kaikki uudet myös minun puolesta.

Lisätkää nyt mutkin listalle jos se yhtään edesauttaisi tätä hommaa. Tjottaillen/yritystä 4/11

Tää ei varsinaisesti tänne kuulu mutta pakko päästä avautumaan...
Täällä ollaan surun murtamia. Sukulainen menehtyi eilen illalla pitkän sairastelun jälkeen. Oli kyllä jo ikäihminen mutta häntä ihanampaa ihmistä saa etsiä. Hän oli ensimmäisenä aina auttamassa kaikkia. Välillä tuntuu että koko maailma tuntuu romahtavan ja toisinaan valtaa tyyneys, että nyt hänen on hyvä olla ja kivut on poissa.
Se on jännä miten tämä menetyksen tuska nostaa pintaan kaikki menetykset. Päätin, että mikäli raskaudun tän vuoden puolella ja saan pojan, niin annan pienelle hänen nimensä.

Voi ei ihanat naiset! Mun ei ollu tarkotus mitenkään moittia ketään tai saada kellekään pahaa mieltä tai syyllistää! Ootte ihania vaikkei edes tunneta, enkä mä varmaan malta olla täältä kokonaan poissa. :D

Miehestä sen verran et se on tällä hetkellä vähän "moniongelmainen". Luulen että sillä on ainakin lievää masennusta mm. sen takia kun täällä missä nyt asutaan, sillä ei oikeestaan oo kavereita, eli sellanen normaali sosiaalinen elämä on siltä kokonaan jääny pois ku kaverit asuu vanhalla paikkakunnalla. Sit sillä oli aiemmin todettu uniapnea johon se sai hoito, mies laihtui ja se uniapnea hellitti, mut nyt taas ku on painoa tullut niin vaikuttaisi siltä että se uniapnea on tullu takas. Se taas vaikuttaa siihen ettei mies jaksa töiden lisäks tehdä mitään muuta ja se taas lisää masennusta ja huonoa syömistä ja se taas pahentaa sitä uni ongelmaa jne.... Et kun sais jonkun ongelman tosta helpottumaan niin varmasti muutkin sitten helpottuis. Ja sitä kautta vois mielipiteet toisesta lapsestakin muuttua.... kyllähän sen toisaalta ymmärtää et eikai sitä toista lasta vois edes kuvitella jaksavansa hoitaa kun ei jaksa itestäänkään huolehtia..

No täytyy toivoa et saisin sen paistettua lääkäriin...

Hitto kun ei ota tämä "oireilu" loppuakseen. Alamahaa jomottelee ihan samalla tavalla ku raskaana ollessa. Ääääh. Alkais nyt vaan ne menkat niin pääsis tästäkin olosta...

Kuuku, toivottavasti digi antaa sulle toivotun vastauksen. Ja tosi söpö profiilikuva!

Muurahainen, mäkin alan nyt illalla etsiä ovista. Kiva että on joku samassa vaiheessa kiertoa kuin minä, voidaan sitten jännäillä yhdessä parin viikon päästä.

Tervetuloa mukaan, Taikatuuli!

Sohwia, uutena kyllä tuntuu siltä, että kaikki muut tuntevat toisensa, mutta on täällä kyllä keskustelemassa paljonkin sellaisia, jotka ovat olleen alle kuukauden mukana ja vähemmänkin. Ainakin listan loppupää, ja monet pitkään yrittäneistäkään eivät ole kauaa olleet mukana.
Ja lisäsin sut listaan nyt vasta edelliseen päivitykseen, kun huomasin ettet ollutkaan mukana. Joskus käy niin, kun lista seilaa kuuden sivun päässä juuri kun joku uusi tulee mukaan, ettei kukaan huomaa päivittää ja sitten se unohtuu. Ainakin mun on todella vaikea kännykällä päivittää listaa...

Nannu, joo samaa mäkin toivon. Odottajien puolella kaikilla on ainakin tasapuolinen mahdollisuus tutustua muihin; odotuksen loppupuolella on pakostikin niitä vanhoja... :)

Liisu, samaa munkin vaimo on todennut. Hups, miten nopeasti joutuu koukkuun.

Anskunen, otan osaa. On kyllä hieno ele, jos antaa nimen lapselle.

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
TiiT yritystä 3/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
mimi. yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Sannis86 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Taikatuuli74 yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?
Nonna yritystä 6/1, km 12/14

(56 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA?
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6
kiivimami
yritystä 5/13 LA?
Kuuku87
yritystä 11/14 LA?

Toivottavasti muistin kaikki päivitettävät listaan... (sitä mä aina mietin jos päivitän, ja välillä varmasti unohtuukin)
Listan päivitys on kyllä ihan helppoa. Joku (muurahainen?) jo laittoi ohjeita aiemmin, mutta laitetaan vielä uudestaan: paina Lainaus, poista viestin alusta ja lopusta [ QUOTE=Beisla (tai kenen nimim. onkin) .. ] ja lopusta sama hakasulkeissa oleva [/QUOTE
Ymmärrän kyllä että uutena ei ehkä tohdi, tai aina ei ehdi, ja kännykällä on vaikeaa. Mutta listan nosto on muutenkin hyvä, niin ei huku jonnekin sivujen päähän.

Piglet. Ou :wideyed: Pitäskö sun tehdä uusi testi myös ja soittaa kans neuvolaan että voiko tosiaan olla. Mä en tiedä kierukan toiminnasta sen enempää kuin että ei pitäisi olla mahdollista raskautua :sorry:

Ihanaa kun on uusia hymiöitä, i like :joyful:

Muoksis, höh, missä ne hymiöt on :o

Laitetaas taas kunnon tsemppi päälle naiset, on täysikuun aikakin vielä eli uudet energiat liikkeellä, kaikenlaista uudistumista ja uuden syntyä :Heartred:Heartred:Heartred

Ottakaa tästä vastaan jos siltä tuntuu :Heartbigred

ApproachingStargate.jpg

Diku, miten sä muuten jakselet? Oot ajatuksissa <3

Anskunen, osanotot suruun.

Tässä on vasta vuosi vaihtunut viikko sitten ja uusia on tullu tänne ropinalla, toivotaan lyhyttä visiittiä ja tervetuloa. :) vasta tajusin etten oo aiemmin kommentoinu uusille mitään :D

Tyttötiikeri, täällä on kyllä ihan huippua porukkaa. Kaikki tsemppaa toisiaan minkä ehtii ja yrittää myötäelää ilot ja surut. Älä häviä täältä ainakaan kokonaan mihinkään!

Tää rupee nyt siivoomaan. Anoppi tulee aamukahville, ihanaa! (Not..) :D

Kierukan kanssa voi raskautua, mutta hyvin epätodennäköistä se on. Tosin kun itse stressasin samaa ja lueskelin jotain foorumia, niin siellä tuntui joka kolmas olevan/olleen raskaana kierukasta huolimatta. Että tiedä näistä sitten!

Tervetuloa taikatuuli :) Ja Anskuselle osanotot, on kyllä kaunis tuo sinun ajatus nimestä :)

Jotain mun piti jollekin vielä kirjottaa, mut en muista mitä. :P

Kp36/30, ei menkkoja, restit lopussa...... o_O

Etsijä, mietinkin että onko mun koneessa jotain vikaa, kun hymiöiden sijaan näkyy vain kooditeksti, mutta jos ne onkin jotain uusia jotka jostain syystä ei ihan toimi, se selittää asian. Hyvä kun kommentoit.

Heipsan kaikki! :D

Väliaikatietoja meistä. Haluutteko lisää jännättävää? :D Alkaa näyttämään nyt siltä että meidän helmivauva vaihtuukin tammivauvaksi. Eilisestä asti tullu supistuksia 10-12min välein. Eilen oli tosi tosi kipeitä mut ne lopahti pariks tunniks ja nyt täällä taas nostelee supistukset päätään :/

34+3 tänään mutta vauvan kannalta kaikki näyttäis lupaavalta kunhan saadaan vaan ajoissa alotettua kortisoni jos hän nyt päättää lähteä tulemaan :) painoarvio meillä tällä hetkellä 2400g eli melko hyvä.

Diku: Voimia ja iso halaus <3 Olet ollut ajatuksissa aina, kun käyn täällä <3

Anskunen: Osanotto ja kovasti voimia <3

Taikatuuli: Tervetuloa mukaan :)

Mä en ymmärrä tätä, tein apteekin testillä aamupissasta ja negaa näytti :'( Ei edes haamua tullut sen 5 min aikana ja siinä sanottiin, että voi tulla tulos myös 15 min. sisään, ei tullut :( Mikä siinä on, että sillä pregcheck -testillä tuli 2 kertaa haamu, ilta -ja aamupissasta :( Postissa tulossa digi, se on viimeinen vaihtoehto. Tai sitten soitto neuvolaan ja pyytää saada lähete verikokeisiin :/

Takaisin