Raskaaksi 2015

Nyt näkyy kaikki :)
Täs viel kuvat ennen ja jälkeen.
ImageUploadedByVau Foorumi1420493797.985342.jpg

Ja sit nyt jälkeen:
ImageUploadedByVau Foorumi1420493824.187133.jpg

Kiitos :)

Mä oon roikkunu tuolla 2014 puolella jo huhtikuusta, mutta silti tunnen oloni joskus ulkopuoliseks :D
Välillä kans tuntuu siltä että mä vaan napailen eikä kukaan jaksa kuunnella mun tyhmiä kysymyksiä tai kuunnella marinoita, mutta täällä mä silti vielä oon. :)
Kovasti yritän kommentoida muillekkin, mutta yleensä se jää vaan tykkäilyksi. Vilkas esikoinen vie kaiken ajan :)

Tyttötiikeri, kuulostaa niin tutulta. Mutta taasen ite joudun paljon taustaileen, kun olen niin huono kirjoittamaan, eikä aikakaan riitä. Muoks. Niin etten voi kauheasti olettaakaan pääseväni helposti mukaan. Täällä kirjoitellaan niin kovaa tahtia, ettei perässä pysy ja kaikki aika menee lukemiseen :D Tykkään kovasti lukea mitä täällä kaikille kuuluu ja myötäelän niin suruissa ja iloissa. Todella kurjaa mielenvaihtelua miehelläsi! :( Tsemppiä ihan mielettömän paljon! <3

Muokattu viimeksi:
Hilla: Mä oon etsiskellyt mua sieltä listasta ainakin kymmenen kertaa ja ihmetellyt, että miksi mua ei lisätä sinne vaikka olihan mut jo sinne lisätty. Mutta siis olit oikeassa ja kiitos vaivannäöstä kuitenkin. :) Pitäis ehkä käydä tarkistuttamassa näkö..

Tyttötiikeri: Meillä mies on ihan samanlainen "vastarannan kiiski". Ensin ei ollut vastaan ehkäisyn poisjättämisestä, mutta sitten puhui että ei lisää lapsia. Sitten taas sanoi, että saisi tulla poika ja taas, että ei lapsia. Kyllä se siitä vielä muuttaa mielensä :) Toivon sinulle sydämmeni pohjasta kaikkea hyvää, että pääsisitte yhteisymmärrykseen ja plussaisit pian <3

Taikatuuli74: tervetuloa! Ja pikaista plussaa. Kiva välillä ku mies onki tehny aloitteen vauvan teon suhteen. Taitaa yleisempää olla että meistä naisista se kuume yleensä alkaa ekaks.

Beisla: mulla ei oo puhelimessa muuta vaihtoehtoa kuin tykkää... koneella jos oon no sillon on ne samaa mieltä ja sympatiaa ym. Napit! Hieman työläs muutenki tän puhelimen kans ku ei nää paljoo kerralla noita tekstejä.

Nannu: täällä kun lueksii näitä juttuja ni välillä tulee tunne että näät sen kirjoittajan millainen on. Kai mä luon sit näille profiileille kasvot joilla ilmeet ja eleet. Oonkohan liikaa täällä! Tai sit jos joskus tuolla maailmalla Törmäillään ni mä tuun nappaamaan sua hihasta ja sanon että niin sinä ystäväni sieltä kuumeilu foorumilla.... :D olispas jännä. ;)

Muurahainen: otetaan vaan lihavoinnit pois.

Viime vuoden kuumeilu ryhmässä kun sattu niin paljon ikäviä asioita kerralla monelle ja niistä sit avauduttii kukin tyylillään, sympatiaa ym jaettiin ja oltiin niin siinä hengessä täysillä mukana että kun Alko olemaan niin ikävä olo jo monella ja vaivuttiin epätoivoon ni mäpä täräytin porukalle kuukauden positiivisuus haasteen ihan sen takia kun itsellä kaamos masennus ja oli ihan pakko saada siirtää sitä 1 kk eteenpäin :) sai märistä, masistella, olla onnellinen, valittaa omasta elämästään... kehua ym. Ni kuitenki lisäks vielä piti laittaa ainaki 1 päivän positiivinen asia itsestään jottei unohdettu että niitä ihaniakin asioita elämässä on vaikka välillä on vaikeeta. Sellasen voi laittaa ihan kuka vaan ja porukka lähtee varmaan mukaan... välillä on kiva positiivailla vaikka ei olisikaan ni positiivinen olo. Joutuu joskus tosissaan miettii että eikö mitään hyvää oo... :/

Olipa mukavaa kahdestaan oloa miehen kanssa! Käytiin bongaileen revontulia, Ah se luonto on niin ihmeellinen välillä! Ja sit varpaat jäässä sillä aikaa lämmenneeseen saunaan. ♡ arjen luksusta!

Varmasti kaikilla välillä tunteita että jää huomiotta tämmösessä määrässä kuumeilijoita, mutta varmastikkaan kukaan ei koe ketään ylimääräisenä! Mukava että olette kaikki uudet löytäny tienneet tänne, Ja ei aikaakaan kun olette sulautuneet massaan! :)

Sabetti! Missä revontulia? ♡ AI ETTÄ KATEELLINEN OLEN! haluaisin miehen kanssa romanttisesti erämökkiin kahdestaan just revontulia, tähdenlentoja ja tähtiä katsomaan.... oon romantikko... pöh. Mutta mies ei sitten niin paljoo.. sanoo se että "joo... onhan ne ihan siistejä" ja hymähtää ku mä hihkun innosta ku joku pien Laps ku nään lentotähden. Kerran kuulin metsässä ketun äänen ja meillä oli kettu pilli. Ni iha innoissani siihe puhaltelin ja muka aina vastas... ukolle ihan täpinöissäni että se kettu vastas. Niin vannoin miehelle..ja se tuli kuuntelee ja mä olin ku sulaa vahaa vaan kun niin romanttista ni ukko tokaisee että tuossa järvi ja metsä ni se kaikuu kun puhallan pilliin ... :D

Josko joku viittisi lisätä listaan? Diku yritystä 10/07
Kiitos mahtavasta tuesta :Heartpink Eipä mennyt ihan putkeen tämäkään päivä,kaavinnassa jouduttiin polttamaan ja tikkaamaan kun alkoi vuotaa..
Kuukausi taukoa ennen kuin saa yrittämään aloittaa uudestaan.Raskautuminen ei onnistu kuulemma ellei paikat ole valmiit? :oops:
En käsitä nyt alkoi tissit turpoamaan kuin taikina,ulos liiveistä o_O :confused: :eek:
Plussa tuulosia kaikille :talk017

Lucky87 Kainuussa minä katselin, mutta uutisissa olivat mainostaneet että otollinen näkyä koko Suomessa jos vain selkeä taivas! :) ajeltiin miehen kanssa tunti ennen kuin paluu matkalla ne ilmestyi siihen! :)

Diku halaus! Rankka päivä varmasti :( voimia! Sanat loppuu mutta olet ajatuksissa!

Lucky viimeksi kun oltiin Oulussa, niin koti matkalla Utajärven kohdilla näin autosta ketun ja olin siitäkin ihan intona :D kaikkeen minä tuon miehen aina haalaankin. Se on just samallainen kun lucky mitä kuvailit äsken sun ukkoa! :D romantikosta kaukana.

Diku: rankka kokemus sulla tuo. Nyt lepää kunnolla ja pitäkää kunnon tauko, sellanen kun itsestä tuntuu sopivalle ja et paikat paranee. Pakkasessa ulkoilua ja ihanaa yhdessä oloa! Halaus!

Sabetti: no ette kovin kaukana meiltä, tosin Kainuu aika laaja paikka.... en nähnyt kun äsken kävin kattoo ulkona :D mutta muuten on niin sinistä että ei malttaisi käydä nukkumaa millään.

Pakko oikeesti hehkuttaa että oon niin onnellinen että miehen kans meni sen joulu loma niin hyvin. Eipä tapeltu juuri ollenkaan. Itsellä hyvä olo kun vertaa syksyyn... Olin kyllä sillon niin alamaissa... odotan että tulee keskiviikkona kotiin ♡ meidän suhde ollu kyllä yhtä vuoristo rataa... mutta jospa se nyt tasoittuu. .. ens syksyyn osaan taas varautua paremmin.

Hei! Liisu: Sama täällä ku miekin viel ennen nukkumaan menoa tuun kattelemaan kuulumisia tänne, ni mies vaan hymähtää, et taasko sitä ollaan mammafoorumilla.:) Häl ois mielessä "peiton heiluttaminen".:love7 Mie oon yövuorossa ja ehtisin tässä välillä kirjottelemaan, mutta taitaa olla kaikki jo unten mailla. Jäin täs äskettäin "kiinni rysän päältä" ku sattu työkaveri tulemaan toiselta osastolta ja paljastuin, että kirjottelen tänne. Ei siinä mitään, mutta mielellään pitäisi tämän yrittämisen vielä salaisuutena. Viimeksi meni vuosi ennenkuin tärppäsi.:sad001 Siinä meinasi jo uskoa loppua monen monta kertaa, että eikö meille tulekaan vauvaa enää.:sad001 Ennen raskautta miulla oli käytössä Mirena- kierukka, joka ehti olla puoltoista vuotta käytössä. Poistatin sen syyskuussa -11. Sen jälkeen menkat oli tosi epäsäännölliset ja kierrot pitkiä, enimmillään 44. Syytin kierukkaa kierroista, koska ei miulla ollu aikaisemmin noin pitkiä kiertoja. Muutamia kertoja käytin ovistikkuja, mutta jotenkin koin ne hankaliksi kun ei ihan varma ollu niist viivoista ja tuntu vaan, että ne vaan lisäsi lisää stressiä. Kesällä 2012 päätin, että nyt koittaa ottaa rennosti, vaikka takaraivossa oli haave vauvasta koko ajan. Otin puheeksi neuvolassakin vauvahaaveen ja siinä sitten varailtiin lääkärille aikaa, joka oli määrä olla 25.10. Tarkoitus oli, että aloittaisin jonkun hormonivalmisteen käytön, että kierto saataisiin säännöllisemmäksi. Syyskuun kierrossa käytin apuna Clearbluen ovistestiä ja sieltähän se toisella kerralla tuli hymynaama ja oltiin jo sitä ennen "heiluteltu peittoja" jo useita päiviä ja tietty tuon hymynaaman jälkeen oikeen urakalla.:happy7 Muistan vielä hyvin sen lokakuun 18.10.12 illan kun tuli ihmeellisiä vilunväristyksiä ja tuntu et on tulossa kipeäksi. Silloin tuli pieni valonpilkahdus, että jospa tämä olisikin sitä.:) Mies sanoi seuraavana päivänä tee testi, mutta en vielä uskaltautunut, vaan tein testin seuraavana aamuna ja hetihän siihen tuli kaksi viivaa. Voi sitä onnen tunnetta.:) Pakko oli vielä seuraavalla viikolla tehä digi ja siihen hän tuli muistaakseni 3 vkoa raskaana. Pää oli ihan pyörällä, että nyt se vihdoin ja viimein onnistui. Miulla olisi muuten ollut se lääkärivro 25.10, mutta kohtalo puuttui peliin. Ehkä olikin hyvä, että aloitettiin yrittäminen nyt kun eihän sitä taas tiedä, milloin tärppää ja kun tuota ikääkin on jo. No, nythän tuli tekstiä paljon... Pitää tässä nyt lopetella. Voisiko joku lisätä miut tuonne listaa, kiitos!:)

Takaisin