Raskaaksi 2015

Tottakai sä Kiiwi pysyt täällä :Heartred

Mä odottelen Dikun ja Pepen ja Minskin ym ym kuulumisia :Heartred

Plussaa toivon myös heille ihan kauheesti ja muille myös !!!

Täällä täti pakkaa vissiin kamojaan, ihme pika visiitti o_O No pääsee uuteen kiertoon nopeammin ...

Kiivi: ei ku laskettu aika syyskuussa 2015 ketjuihin, se loytyy tuolta laskettujen aikojen alta. Linkkaisin mut en osaa talla kannylla.

Niin, no jos sinkki ja e - vitamiini on SE juttu, niin niitähän saa monivitamiineistakin, niinkun tuossa linkissäkin todettiin. Mutta ilo oppia uutta :D mä en tällä hetkellä syö kun magnesiumia, vaikka näköjään chia-siemenissä on sitäkin :o ei kai siitä ihan heti övereitä saa? :D

Psykoenkeli kiistaahan syntyy juuri siitä että imeytyykö noi vitamiinit niistä tabuista! että onko taika juuri siinä öljyssä joka on ikäänku puhtaampaa ja imeytyy paremmin :)

Kiitos DarkMimosa nyt hiffasin :)

Mä taidan siirtyä taustalle. Ensinnäkin miehen kanssa taas riideltiin aiheesta toinen lapsi. Vituttaa että se antaa ensin ymmärtää yhtäkkiä vaan jättämällä kumit pois ja sitten taas sanookin et hän ei todellakaan halua vielä toista lasta... että en nyt sit tiedä. Mies tosin on aina ollu sellanen et saattaa sanoa pitkään ei mut sit yhtäkkiä suostuakkin... Mut en tiiä. Nyt vituttaa, surettaa, ahdistaa ja harmittaa aika rankasti.

Toisekseen, tuntuu et täällä jotenkin hukkuu tai häviää näkyvistä. Tai siis, jotenkin tuntuu ettei täällä ihan samalla tavalla saa tukea kuin ne jotka kirjotteli jo viime vuoden porukassa. Tottakai ne vie huomion jotka saa plussan, ja mieluumminhan niitä uutisia lukee kun huonoja uutisia... Mut jotenkin tuntuu, etenkin nyt ku muutenkin harmittaa, et mitä sitä tänne jakamaan kun ei sitä kukaan kuitenkaan noteeraa...
Paitsi Sannis! ❤
Mutta jokatapauksessa, siirryn täältä taustailemaan ja kuumeilemaan vähän hidastempoisenpiin ryhmiin. Ehkä palaan jos saan miehen lämpenemään tähän projektiin.

Plussa onnea kaikille! Etenkin Sannis sulle! Ja kiitos tuesta! ❤

Krista: Mä tuun sit tänne kertoon, että onko gynestä mitään apua. Jotenkin tuntuu, että oman mielenrauhan takia asia on selvitettävä. Mä en oo syöny pillereitä, mutta mulla on reilut 1v. lapsi, jota imetin melkein vuoden, niin uskon, että hormonit on menny raskaudesta ja imetyksestä jotenkin sekaisin. Ehkä kroppa yrittää kertoa, että ihan vielä ei ole sopiva aika uudelle vauvalle. Olen lukenut, että kiertojen tasaamiseksi on olemassa lääkkeitä, mutta en tiedä saako niitä näin lyhyen yrittämisen jälkeen.

E - vitamiinia on muissakin kasviöljyissä ja esim pähkinöissä. Sori, mä suhtaudun tosi epäilevästi kaikkiin "hömpötyksiin. " mutta älkää välittäkö :D ♥

Toi kiivin plussa oli kyllä ihan huikee uutinen! Ei siis sillä etteikö muidenkin plussat olis, mutta kiivin taustat tuntien, niin aivan mahtavaa! :Heartred:smiley-bounce013

Täällä on kyllä niin nopee tää kirjotustahti, ettei osaa/muista/pysty kaikille vastata. Esimerkiks mä en osaa ikinä sanoa kenellekkään mitään viisasta tai ainakin tuntuu siltä. :grin

Tyttötiikeri tulipa kurja olo tuosta sun tilanteesta ja tuntuu ikävälle että tunnet noin.. Mulla on ja oli kyllä samanlainen olo ettei oo enää sama ketju kuin se edellinen koska niin moni vanha tuttu on nyt siirtynyt pois kuumeilijoista/sitä kautta ketjun luonne muuttunut (?) :( toivottavasti tuut vielä kirjoittelemaan ja saat asiat kuntoon kotona, inhottavaa toi sun miehen käytös.. tuli jotenkin vihainen olo sun miehelle :/ mä haluan kuulla vielä sinusta <3

Tyttötiikeri <3 meilläkin vähän sama tilanne.. Ollaan sovittu että meidän perheessä on vielä tilaa vauvalle. Mies on sitä mieltä että vielä on odotettava mutta mä olisin valmis jo nyt! En ymmärrä mikä muutamassa kuukaudessa on niin väliä!?! Toivon niin että saatte asiat juteltua läpi. Älä lähde täältä minnekään! <3

Tyttötiikeri: älä heitä kirvestä kaivoon äläkä luovuta. Täällä ryhmässä on nyt moni plussannu ja siirtyny muihin ketjuihin, mutta ihan varmasti tämän ryhmän henki nousee vielä ja tulee uusia kuumeilijoita. Ehkä sun mieskin vielä innostuu asiasta? Teillähän on ilmeisesti vielä melko pieni esikoinen, niin sekin voi vähän miestä jarruttaa.

Mitenköhän muuten Diku jakselee? Elämä on kyllä niin epäreilua välillä. :(

Mistäs me saatais vähän boostia tänne ryhmään? Mä oon kyllä kuulunu tähän valittajien joukkoon, koska mulla on ollu nää kierto-ongelmat, mut jotenki oon ajatellu, että tänne voi laittaa kaikkia negatiivisiaki tuntemuksia. Mut joo eihän niitä kukaan silleen jaksa lukea, että ehkä se on sellaista omaan napaan tilittämistä.

Kiivimami:Kiitos sulle, kun kerroit, mitä te teitte toisin ja mitkä asiat ehkä edesauttoivat raskautumisessa. Ja edelleen mahtavaa miten te saitte vihdoin ja viimein sen plussan, sillä teillä on pitkä yritys taival takana. :) Ja mä ainakin aion käydä sitä mehua ostamassa ja harkitsen vakavasti myös tuota alkioöljyä!

ps. Mä en osaa vieläkään käyttää tätä tai kun yritin lihavoda tekstiä, niin mä en vaan osannu.. :/ No josko mä opin käyttää tätä ajan kanssa. :)

Ikävää, että tyttötiikeri sinulle on tullut olo huomiotta jäämisestä :/ Ja jos joku muukin yrittäjä tuntee samoin. Se näissä foorumeissa ikävä kyllä on, että ne saa aikaan ajoittain pahaa mieltä :( Uusien on hieman hankala päästä mukaan, kun "vanhat" tuntee toisensa jo pidemmältä ajalta ja vanhat kokevat, että eivät pääse uusien juttuihin mukaan kun uudet eivät ole niitä tuttuja ja turvallisia. En osaa pukea ajatuksiani sanoiksi, mutta minulle tuli tästä paha mieli myös. Mä en teitä ketään tunne vielä hyvin ja varsinkaan kun ei kunnolla tunne taustoja niin on todella vaikeaa löytää sanoja. Mietin tässä myös, että yhtä ulkopuolinen olo tulee varmasti tuolla laskettu aika -ryhmässä, kun osa on sinne jo kirjoittanut vaikka mitä ja kun menee uutena mukaan jää jalkoihin :( Minä ainakin tunnen tällä hetkellä tulleeni "vanhojen" jäsenien tielle, joten ehkä minäkin taustailen jatkossa :/

Mun on pakko ny kysyä, että näettekö te muut mun nimen tuolla listassa? Kun mä oon yrittäny sitä etsiä, mutta mä en vaan sitä löydä sieltä. :O

Unocorn81, mäkin odotan mitä gyne sanoo! :) mä soittelin tänään ihan vaan kunnalliselle ja sinne sais viikon sisällä omalääkärin kautta aikaa mikä yllätti mut! Luulin et sinne saa jonottaa ikuisuuksia. Taidan käydä kans juttelemassa näistä kierroista.

Kyllä mäkin ehkä komppaan tyttötiikeri sinua siinä suhteessa, et tässä tahdissa mitä tääl kirjotellaan on vaikea pysyä mukana ja itse vastailla kaikille ja siks ymmärrän et ehkä muilla on sama ja siks välttis ei aina mitään vastauksia keltään saa. Se on harmi ja siks oon itsekin miettiny paljon jäädä taustalle. Täältä on caanvaan niin vaikea pysyä poissa! Mutta kyllä susta olisi kiva vielä kuulla! :)

Samoinkun susta kiivimami! Älä jätä meitä :)

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille muillekin! :) kyllä me tästä noustaan!

Kiivimamitsu ei kyllä saa poistua mihnää :)

Tiikeri, tosi ikävää, mutta älä ressaa kyllä se mies siitä mielensä muuttaa vielä. Elä luovuta vielä. :)

Meillä mies meinas laittaa homman jäihin, kun aloin liikaa höpöttää vauvoista ja yrittämisestä ja siitä kun en ole vieläkään raskaaksi tullut. Mut sovittiin ettei asiasta enää puhuta ja jatketaan ihan normisti eteenpäin. Hän ei siis enää jatkossa tiedä mun tärppipäiviä, itse kyllä olen tietoinen asiasta ja nyt en enää höpöttänyt yrittämisestä mitään. Oli aivan ihanaa kun yhtenä aamuna mun korvaan kuiskasi, et muru hei tehdäänkö vauva? Meinasin sanoa siihen että eikö sitä ole jo vuosi yritetty, mutta tilanne tajuni oli onneksi hereillä ja vastasin, että tehdään vaan :) eipähän latistunut tunnelma. :) tänään aloimme ihan huvikseen pohtia lasten nimiä <3

Tyttötiikeri: älähän sure, onhan täällä meitä pitkä listallinen ja gatusa ym. Tullu tänne vaikkei yritäkään vielä :) ja tuohon sun ja miehen tilanteeseen että meillä oli kans ukko että saa tulla jos tulee sit ei halunnutkaan... Lopulta on nyt että tulee jos tulee, eikä halua stressata/tietää lääkkeistä eikä oviksista mitään. Meillä oli tosi paljon riitoja miehen kans just tän takia ku halusin kuumeilla miehen kans ja et se ainaki jollain lailla olis kiinnostunut olemaan mukana. Mutta ei niin ei. Tää ryhmä on siitä huippu että tänne saa kertoo kaikki maailman asiat ja aina on kyllä saanut tarpeeks tukea tilanteeseen ku tilanteeseen. Välissä on saattanut joku kyssä jäädä ilman vastausta ku tääl niin hirveen kova tahti porukalla kirjoittamisessa! Ja sama juttu että itsellä monesti saattaa jäädä joku juttu huomaamatta ku on se 50 sivua luettavana. Kaikkee en niin tarkkaan pysty/jaksa lukea millään. Yritän ainaki välillä kommentoida kaikille ainaki tykätä tasaseen tahtiin. ;)

Takaisin