Raskaaksi 2015

Larissalle ja ninni22 kiitos vinkistä,heti lähden sitä ostamaan kyllä kun töistä pääsen,täällä kun kans lyhyt luteaalivaihe,10,pv niin vois vähän pidentyä.otitko sinäkin yhden lusikallisen päivässä? Juuri soitti neuvolasta kun kyselin tuon luteaalivaiheen riittävyyttä niin gyne oli vastannut että pitäisi riittää ja lugestoneja ei anna kuin suuren harkinnan jälkeen kun yritystä takana pidempi aikaeli rauhassa vaan nyt katsoa.
Jopsu: täällä kans lopetettiin pillerit heinäkuun lopulla joten samoissa yk. mennään :)

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negan saaneille ja plussan saaneille super onnittelut :Heartbigred
Itellä oviksen tärppi päivä oli viime viikolla ja raskaustestin teen ensvkolla ensimmäisen,jos negaa näyttää,teen sitä seuraavalla viikolla sitte toisen.
Emmä tiiä kuvittelenko mä vai onko totta,mutta.. tällä viikolla mulla on kokoajan kamala nälkä,oikeesti mä syön kokoajan mitä en oo ennen tehnyt. Eilisenkin saldo 3 lautallista jauhelihakeittoa,8leipää,viiliä, monen monta lasia juotavaa,keksiä,mandariinejä.. tää nälkä on loputon. Mahassa jatkuva tyhjä olo mutta samalla raskas olo:dontknow kolme päivää nyt nipistelly napaa ja navan seutua..pissalla saa ravata tiuhaan.. ja tää helkkarin ärsyttävä ainainen väsymys;ei jaksais tehä mitään kun vaan nukkua.. hajuaisti on tullut nuukaksi,haistan sellasen mitä muut ei haista mikä on mulle outoa :wacky:

Ja pätkis85 suuren pahoittelut menkoista,plussatuulta uuteen kiertoon.

Äippä2015 hyvin olette talletelleet, joten nyt vaan piinailemaan ja toivotaan tärppiä

mamma_88 nyt vaan puuhiin..

Kirppu, mä "kärsin" noista oireista monta vkoa molempien raskauksien alussa :p

Täällä dpo 10 eikä oikein mitään oireita... Mieli matalalla sen vuoksi mutta en luovuta vielä. La pitää testata mut ke-to ois oikea päivä tädin tulla tupaan!

Toivottavasti ois sitä mitä toivon,en vaan jaksais oottaa raskaustestin tekoa..josko herkimmällä näyttäs jo ensvkolla jotain :)
Tarkkana kyllä olen oireiden suhteen kokoajan että tuleeko jotain sellaista mitä ei oo ennen ollu..miks raskautumisen pitää olla niiiiiin hidasta että hätähousun kärsivällisyys ei riitä :grin

Toivottavasti olette oikeassa ja saisin sen toivomani plussan.

Toivotaan että muutkin pääsis oviksesta plussailee ja päästä jännäämään seuraavaksi raskaustestien näyttöä :) Onnea yrityksiin:Heartred

Nyt tulee tosi tyhmä kysymys..mut kysynpä silti. Onko mitään konstia aikastaa ovista,ilman lääkkeitä? :wink joku luontaistuote jos löytyy... viimeks kun ovis oli kp 20 niin sitä mietin et miten paljon teillä muilla joilla suht säännöllinen kierto niin vaihtelee oviksen ajankohta?? Tietäs millon alan testailla..

Äippä, olet oikeassa - aamulämpö kohoaa 04,-0,5 astetta oviksesta johtuen ja ainakin viikoksi. Jos raskaana - viikoiksi :)

Kiitos vastauksista meikäläisen tyhmiin kysymyksiin :) Oon taas himpun verran viisaampi!

Kirpulla aikas hyvän kuuloisia oireita :wink Plussatuulta sinne kuin myös PiPaNatille! Älä PiPaNat vielä heitä kirvestä kaivoon, kyllä se silti voi olla "pulla uunissa" vaikkei oireita vielä tuossa vaiheessa olisikaan. :)

Helinäkeiju, en oo kuullu että olisi mitään keinoa kotikonstein ovista aikaistaa.. viisaammat voi taas korjata jos oon väärässä.

Omanapailen (jälleen) pahoittelut siitä... Mua vaan alko nyt ärsyttää kun tajusin, että jos odotan kaksi viikkoa, aloitan sitten 10vrk primo -kuurin, sitten (toivottavasti) tulee tyhjennys vuoto ja avot saattaapi olla että ovulaatio osuu joulun ajalle, eli silloin ei millään voida hyödyntää ovulaatiota. Tosin silloin voi hyvin olla että ovis olisi vasta joulun jälkeen. No anyhow. Jos ootan viikon niin silloin saattaa olla sama tilanne edessä että ovuloin jouluna :banghead: Ja todellakaan en ala appivanhemmilla mitään seksihommeleita harrastaan, saati omilla vanhemmilla. Me kun vietetään joulun pyhät aina molempien vanhemmilla. Yleensä oon rakastanut joulua, mutta nyt saattaa tulla mulle ja joululle ero, kyllä minä niin mieleni pahoitin :grin:p (Älkää ottako tätä tosissanne, rupesin vaan jo valmiiks laskeskelemaan päiviä.. oikeastaan ignore this.) Nimim. malttamaton taukki

Mulla oli aamulämmöt ennen ovista 4päivänä 35,2 astetta ja oviksen jälkeen tähän asti ollut 36.5-36.9 astetta :)
nyt menossa Dpo7

Hurjasti onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneet :(
Mulla alkais pikkuhiljaa lähestymään tää kaikkien rakastama piinaviikko!
Tsemppiä kaikille! :)

Jennyhannale dpo7 / yk4

Sydänkäpynen,tuo joulun ja sun välinen ero rupes naurattaan,minä niin ymmärrän sun pohdinnat,tuo on niin inhottavaa kun joutuu odottamaan ja odottamaan ja sit tärpit meneekin sivusuun... minäkin lasken miehen vuoroja siihen mikä mahdollisesti on oviksen aikoihin.... nyt kun vaan tietäs voiko sen ajankohta heitellä yhtään..mut venhänalkioöljy on ostettu...antakaan vielä neuvot miten sitä otetaan,ruokalusikka yhdesti päivään?

Heeei kaikki! <3

Ihanaa, onnea plussanneille!! <3 Pahoittelut tädin kohdanneille :/ :(

Hurja miten paljon on tekstiä tullut taas :D Pysy yhtään perässä :D

Omanapailen nyt sen verran että kerron meidän käyneen tänään varhaisultrassa <3 Rv 9+1 tänään menossa elikkä LA 22.6.2016. Hurjan ihana pieni sydän siellä väpätti ja pientä liikettäkin jo nähtiin. Ai että miten ylisöpöt pikku jalatkin papusella jo oli <3 En saa jostain syystä lisättyä kuvaa tähän :(

Lupaan seurata paremmin teitä taas kun väsymys alkaa hiljalleen väistymään :)

Pahoittelut kaikille negoista ja tädeistä.

Kirppu, noi oireet kuulostaa ihan samoilta ku mitä mulla oli raskauden aikaan, söin kaiken mikä pysyi tarpeeks pitkään paikoillaan :D

Aamulla mittasin pitkästä aikaa lämmöt, oli 36.8 vaikka oviksen aikaan ne oli 36.4-36.6 Mitähän sekin nyt sitten tarkoittaa..?
Kp 34/28?

Ninni22 pitääpä kokeilla ens kierrossa jos ei nyt tärpännyt :)

Äippä2015 kyllä noilla luulis tulevan ;)

Larissa kuulostaa hyvältä kiitos vinkistä!! ;)

Helinäkeiju ehkä toi vehnänalkioöljy on se mikä meiltä on puuttunut ;) vaikka mulla kyllä luteaalivaihe ollut 14pvä aika kierron alusta ovikseen onki sit yleensä ollut aika lyhyt 9-12 pvä

Kirppu kuulostaa hyvältä oireet!! Taidetaan mennä kp aika samoilla päivillä? :D nyt vaan tsemppiä piinapäiviin!

Pipanat tsemppii piinapäiviin!! :)

Jennyhannele tsemppiä piinaviikkoon ja meillä kanssa aika sama kierron vaihe meneillään :)

Withmylove ihana kuulla että siellä masussa kaikki hyvin<3

Larppaa millon teet testiä?? :)

On. Ei oireita ylläri ylläri :D malttamaton olen mutta joo..

Jopsu kp 22/25-28 dpo 8 yk 5

Kirppu, hyvältä kuulostaa! ;)

Täällä alkaa ovisoireita ilmaantumaan :) ainakin luulen olevan niitä. "Menkkamaista" tunnetta alavatsassa...

Moony kp11/27 yk3

Muokattu viimeksi:
Onks kellään kokemusta Vauvalan raskaustesteistä ja ovistesteistä? Ajattelin sieltä nyt tilata, mut en tiiä yhtään laadusta :o
Kiitos kaikille jotka viitsii vastata! :)

Nenna just tilasin sieltä ja testasin tänää :D o-testit on ihan hyvän olosia, r-testeistä ne vähemmän herkät on varmaan parempia kuin nää 10miu/ml..

Takaisin