Raskaaksi 2015

LumiAlida tsemppiä yritykseen toivottavasti tärppäis jo ekasta :)

Katjusha vielä on aikaa plussan tulla pidän peukkuja!!

Helinäkeiju onhan tää tosi rasittavaa odottelua vaan mutta positiivisella asenteella vaan niin kyllä se plussakin sieltä tulee :)

Maiskukka Jee ihanaa että viivat tummuu huolella siitä se matka alkaakin ;)

NuuNu tsemppiä kiertoon! Hyvä idea tuo aikaisin herääminen ja tallettelu mutta meillä se meni ainakin viimeksi ihan mönkään ei ollut intoa kummallakaan ja vaan paha mieli jäi kun oli niin väsynyt :D

Moony kyllä ja siitä tikuttelusta kun saa plussan niin tulee rauhallisempi ja itsevarmempi olo ;)

Velmu mutta hyvä jos on toistaiseksi hallinnassa ja seurannassa kun löydetty ajoissa !

RiiaBa onnea plussasta nyt vaan tarrasukkia vauvalle että pysyy matkassa loppuun asti!! :))

Moony ja joka päivä kandee tehä testi samaan aikaan :)

Waterlily85 ihanaa kuulla että kaikki on hyvin :)

Sydänkäpynen hyvä että kaikki kunnossa eiköhän se täti kohta ala tulemaan sieltä ;)

Pätkis85 onneksi vielä aikaa muuttua plussaksi!! :)

Piipaa toivotaan että ovis odottelisi miehen kotiin ensin! Tsemppiä!

On. Täällä mennään kp 21 ja dpo 7 edelleenkään ei kummempia oireita joka vähän masentaa mutta joo. Selkä ollu tänään kipee ainoa oire mutta luulen johtuvan seisomatyöstä :D jatketaan siis odottelua...

Jopsu kp 21/25-28 dpo 7 yk 5

Jospsu sinulla onkin ihanat jännät päivän menossa,pidän peukkuja että tämä olisi teidän kiertonne!!! milloin olette aloittaneet yrityksen? ilmeisesti aika samoihin aikoihin kuin me?

Pahoittelut negoista, Katjushalle varsinkin! eilen illalla tasavahvat viivat, nyt aamulla noin. Illalla nukahdettiin heti sänkyyn päästyä, eli ei tullut tätäkään ovista hyödynnettyä. Vai voisko se olla vasta nyt illalla tuloillaan?

Liitteet

• 1447915603660.jpg
    1447915603660.jpg
    69.6 KB · Katsottu: 180
Tosiaan ti tuli se ovisplussa.ja ma-ke aamusin peittoja heiluteltu.ehtisköhän tänään vielä illalla kun mies tulee työreissusta :D ei yhtään tiiä miten se ovis sen plussan jälkeen tulee.jotku sanoo et parasta kun ennen plussaa touhuilee, mut miten on?
Tsemppiä kaikille :)

Pahoittelut kaikille negoista ja tädeistä :(

Onnea monista plussista, tarra sukkia kaikille pienille matkaan! :)

Onnea myös ultrakuulumisista! :)

Lauruska, toivottavasti pieni vielä tovin viihtyisi yksiössään!

Sydänkäpynen, saisi se täti pikkuhiljaa tulla jo sinnekin niin pääsette uuteen yritykseen. Onneksi kaikki oli kuitenkin gynen mukaan hyvin ja sait varoiksi primokuurin :)

On; tosiaan tiistaina kävin lapsettomuuspolilla ultrassa ja aukkarissa. Aukkari ei sattunut yhtään, josta yllätyin. Ja putket oli hyvin auki onneksi.
Ultrassa löytyi myös jokumyoomamikälie kasvain. Se on siis endometrioosin sukulaissairaus, mutta tuota ei voi leikata koska ne on erilaiset koostumukseltaan.
Ultrasta ei kuitenkaan löytynyt johtofollia tai ylipäätään kehittyneitä folleja. Eli jos ovuloisinkin tässä kierrossa, niin se tapahtuisi vasta ensiviikolla.
Lisäksi verikokeiden perusteella miun hormonitasapaino on niin päin männikköä ettei näillä arvoilla ovuloida ollenkaan. Aikamoinen shokki.
Onneksi sain kuitenkin letrot avittamaan ovista, tosin todella suuren kuuloisella ensiannoksella; kp3-7 aamuin illoin 2,5mg. Eli yhteensä 10tablettia.
Pelottaa ettei annos ole oikea ja sit tulee joko seksikielto tai kroppa ei oikeesti tajua mitä sen naisena olis tehtävä :o

Nenna kp13 yk19

Pahoittelut negoista ja menkoista niitä kohdanneille. Pää pystyyn ja uuteen yritykseen :)

Nenna, Varmasti shokki tuollainen tieto, mutta hyvä, että sait avitusta ovikselle, jospa se auttaisi tärpin kanssa :)

Piipaalle ja muille evoluution metsästäjille onnea ja tärppituulia... Ja mukavia oviksen hyödyntämishetkiä :wink

On. Tätiä ei näy edelleenkään. Ärsyttävää. Eilisessä gyne käynnissä oli se hyvä puoli, että ainakin tietää, että kaikki on ok "down there" ja että esim vuosia sitten epäillystä pco:sta ei ollut nyt merkkiäkään (tosin se epäily kumottiin jo silloin). Hyvä oli myös kuulla että olen ovuloinut, eli ainakin joku osa mussa toimii oikein... Jälkeenpäin rupesin miettimään, kun gyne sanoi että mun kohdun limakalvo on hyvä ja paksu, että kohta varmaan vuoto tulee, mutta eikös sen pitäisi ohentua vuotoa kohden? Ja ärsytti jälkikäteen kun en tajunnut kysyä olisiko gyne pystynyt arvioimaan milloin sitten oon ovuloinut, koska oman tuntemuksen mukaan ovulaatio oli 19.10. testien mukaan ehkä myöhemminkin, mutta mietin vaan että voiko luteaalivaihe olla näin pitkä (nyt jo yli neljä viikkoa)... No joo. Kai se täti mua joskus muistaa vierailullaan :confused:

Muoks. Piti vielä kysyä tyhmä kysymys, kun täällä teitä kokeneempia pyörii niin... jos nyt joudun turvautumaan Primolutiin, niin tarkoittaako se sitä, että seuraavan kerran mun on mahdollista raskautua vasta seuraavien kuukautisten jälkeen? Siis kun primolutistahan tulee ns. tyhjennysvuoto, ei siis oikeita kuukautisia, niin ymmärtääkö mun keho sitten ovuloida? Ja miksi sitä pitää syödä vielä sitten 15.-25.kiertopäivä, auttaako se ovuloimaan vai mitä se tekee? Lääkäri kyllä varmaan tämänkin selitti, mutta en muista taas. Anteeksi tämä ylipitkä omanapailu:oops:

Kp 55 ja alkais jo riittää tätä sorttia.

Muokattu viimeksi:
Limakalvo paksunee mitä lähemmäs menkkoja mennään. Kun vuoto alkaa niin tuo paksu limakalvo vuotaa pois. Menkat kun loppuu niin tuo limakalvo alkaa taas paksuuntua. Eli gyne on sanonut ihan oikein.
Jos limakalvo ohenis ennen menkkoja niin ei sieltä paljoa vuotais pois eikä alkiolla olis mitään mahiksia kiinnittyä.

Yk 4 tämä nyt sitten olis. Mitähän konsteja sitä sitte tälle kiertoa kokeilis? :D Ei vissiin ole kauheasti mitään tehtävissä. Kun ovulaatio plussa on löytynyt ainakin kahdesta kierrosta, kierto aika säännöllinen 30-32pvä. Talletuksia tehty oikeaan aikaan jne. Greippimehuakin kokeilin mutta ei vissiin auttanut muutakun että ovis tuli päivän aikaisemmin ja niin se tätikin tuli päivää aikaisemmin. :D

Se mikä mua eniten mietiyttää on puuttuvat ovis oireet. Ennen e-pillereitä oli todella selkeät oireet ja varsinkin limat. Nyt ei oo yhdessäkään kierrossa ollut mitään selviä limoja.

Sydänkäpynen, kyllä primolutin jälkeen voi raskautua ihan normaalisti. Tyhjennysvuoto on siis käytännössä kuukautisvuoto. Siksi syöt sitä kp15-25, ettei seuraava kierto venyisi noin pitkäksi. Yleensä siis nuo aloitetaan vasta ovulaation jälkeen, mutta toi saattaa myös auttaa kehoa tajuamaan ovulomaan aiemmin

Pätkis85, mä olen ymmärtänyt että greippimehu nimenomaan lisäis hedelmällistä ovislimaa. Ehkä sun kierto vielä hakee paikkaansa. Itse olen ovista vahvistamaan käyttänyt homeopaattista Pulsatillaa ja Gelee Royalia, jolla kummallakin on mielestäni ollut ovisoireitakin vahvistava vaikutus.
Katjusha 13 dpo

Pätkis85 pahoittelut tädistä :( uusi kierto on aina uusi mahdollisuus, tsemppiä!<3

Helinäkeiju meillä alkoi virallinen yritys elokuun alussa, millon teillä alko? :)

Mamma_88 jep ehtii vielä varmaan tämän ovispäivä jos eilen plussa eli eikun hommiin ;)

Äippä2015 ovis on varmaan sit menny eile tai on tänää mutta ei siitä pupuilusta haittaakaan oo ;)

Nenna kuulostaa joo paljolta mutta eiköhän ne oo osannut hommansa lääkärit :) hyvä että löyty syy ja sitä pystyy avittelee !

On. Täällä ei oo kyllä sit mitään oireita ihan outoa tällainen :D mutta joo en jaksais ja malttaisi enään odotella mutta pakko kait se on :D

Jopsu kp 22/25-28 dpo 8 yk 5

Mä ostin citymarketista luontaistuote hyllystä, se on nestemäistä ja otin sitä 1rkl aamulla. Tosi pahaa,mut mehua vaan päälle :D sitä saa kuulemma kapseleinakin, mut en tiiä mistä.

Täältä taustalta huutelen Jopsulle vehnänalkioöljystä :)

Mulla se on parantanut kohdun limakalvoa ja pidensi luteaalivaiheen (luomukierrossa ilman lääkeavustusta) 8 päivästä 12 päivään. Plussaa ei ole vielä näkynyt, mutta koen vehniksen kyllä hyväksi avuksi silti, joten jatkan sitä :)

Mulla on käytössä Hankintatukun Neo-E vehnis ja se ei kyllä maistu yhtään miltään! Ainakin Halpa-Hallin luontaistuotehyllystä sitä löytyy.

Tsemppiä kaikille kierron vaiheesta riippumatta! <3

Hei pitkästä aikaa tähänkin ketjuun! Olen seuraillut kuulumisia, mutta kirjoitellut itse tuolla pidempään yrittäneiden ketjussa. Letroilla mennään edelleen ilman tulosta (taitaa olla jos seitsemäs kierto). Inssiä on tarkoitus kokeilla seuraavaksi, mutta tässä kierrossa ajoitus ei natsannut.

En mitenkään ehdi kahta ketjua kunnolla seurata saati kommentoida, joten minut voi tuolta listalta poistaa jos sitä joku päivittää.

Onnea kaikille plussanneille, täällä on viimeaikoina ollut melkoinen aalto :)

Takaisin