Raskaaksi 2015

Helinäkeiju, mulla tulee AINA dpo 1 tissit tosi kipeäksi ja turvonneiksi (keltarauhashormonista..?). Eli mulle se on selvin merkki siitä että ovis on ohi :D Ja oon tämän "teorian" varmistanut O-tikuilla ja aamulämmöillä. Mutta nämä jutut on niin yksilöllisiä.

Kiitos Larissa,ensimmäistä kertaa huomasin tosiaan tämän ja ne oli todella kipeät ja turvonneet,veikkaanpa siis että minulla on sama juttu :)
Muoks. Radio92, eikös tuollainen noin pieni verenvuoto voi olla ihan normaalia alkuraskaudesta,minun ymmärtääkseni,älä ole huolissasi. Tsemppihalit täältä!!!

Sydänkäpynen, yleensä oireet kohdunulkoisessa alkavat 7-9 viikoilla. Etenkin kipu, mutta voi olla myös poikkeuksia. Edellisessä raskaudessa luulin että mulla on kohdunulkoinen ja soittelin hädissäni ensiapuun mutta onneksi sain enemmän tietoa. Mullahan oli vasta 4 viikko alkanut joten niin varhaisessa vaiheessa ku:ssa ei tule usein oireitakaan. En kyllä tiedä edes millä viikoilla menisit. Mutta ole siis huoleti :)

Ja Radio. Verenvuoto voi olla täysin normaalia raskauden alussa kun limakalvot ovat herkät ja kuivat. Sekä niissä on myös enemmän verta. Jos sulla ei kipujakaan ole niin odota maanantaihin ja voithan sinä soittaa neuvolaan oman mielenrauhan takia.:)
Tsemppiä:Heartred

Varmaan odottelen tohon keskiviikkoon asti ku yks testi vaa on kaapissa :D varman päälle siis melkeen..en kehtaa turhaa tilaa lisää/rahatki vast sit tulloo.. Oireita ei pahemmi oo ollu,mitä nyt nippailuja alamahal ja "mahollinen"kiinnittymis kipuiluja kyl tuntu...eile illal sängys yskäsy"sattu" toisel puolel :-o ja ihmettelen vaa taas miten seksi maistuu vaik yleesä on kuivaa ennen menkkoja...noh...
Ja muoks.ihme väsyki ollu..ehkä männöö tän synkkyyden piikkiin...no ens vkol se selvii...

Muokattu viimeksi:
On pitäny muute kirjottaa siitäkii ku tein sen positiivisen testin sillo, tai oikeestaan 3 testiä tein, ni apteekki ja clearblue näytti plussaa mut onestepin 10 ei näyttäny mitään..
Onkohan ne tosiaa vähä maanantaikappalei osa vai eikö se yks vaan toiminu..

Makkaan tääl sängynpohjal raatona ku on nii raju vatsatauti ni kaikkee kerkee mietiskeleen :)

Sanoin pitäväni foorumitaukoa, mutta oon päivittäin käyny lukemassa teidän muiden juttuja. Ja luulin eläväni tylsää vaihetta kierron alussa :D

Onnea plussanneille :) ja uusille tervetuloa ja toivottavasti ei tarttisi liittyä uuden vuoden ketjuun ;)

On. Ja ällövaroitus :D mulla siis kp8 menossa ja iltapäivällä vessakäynnillä tuli paperiin veristä limaa ja myöhemmin käydessä vuoto oli jo ihan pelkkää verta, vähän rusehtavaa, mutta ihan menkkamaista :o oon kovin koittanu miettiä, mutta mitään selitystä en oo keksiny! Ja ovistesteissä ei oo näkyny mitään. Eikä siis oo ollu ikinä vielä yhtään plussausta eikä mitään kipuja tms. ole. Onks jollain kokemusta näin runsaasta välivuodosta?

En oo tajunnutkaan, että ovikses tissit vois turvota ja tulla kipeiks. :wideyed: Sitä esiinty siinä pitkittynees kierros ja uskottelin/toivoin sen liittyvän alkavaan raskauteen koska kiertopäivät oli jo niin "pitkällä" mut sehän on ollut vaan myöhästyny ovis. Näin ne palaset loksahtelee kohdilleen.. :)

Maiskukalle pikaista paranemista taudista!

Toivotaan että radiolla harmitonta.

Nyt en enempää muista, pikaisesti selasin etten jää pahasti jälkeen. Täällä odotellaan ens viikkoo ja tutkimuksia pelonsekaisin tuntein. :gen113 Hirveän vaikeaa tää kolmesta neljään päivään pidättäytyminen. :shifty:

Täällä ovis meneillään parhaillaan. Torstaista saakka testannu kerran päivässä ja tänään oli jo voimakas punanen viiva eli taitaa olla tärppi illat tää ja huominen :)
Kertokaas tietäjät: ollaan koko viikko oltu yhdynnässä ja viimeksi tänä aamuna. Tämä ilta jäi harmillisesti väliin miehen nukahdettua :) mutta siis,kun ollaan muutoin joka ilta touhuiltu ja aamulla viimeksi niin voiko raskaaksi tulla silti vaikkei välttämättä oliskaa just sinä parhaana ovispäivänä? Jos vaikka huomenna touhuis vaikka tää ilta jääkin väliin.

Kirppu, hyvä meininki! On ihan ok jos on seksiä joka toinen tai kolmas päivä. Tilastollisesti kai se meni niin, että hedelmällisimmät päivät oli -2 ja -1 eli päivät ennen ovista. Muutenkin, simpoille voi antaa välipäivän lepotaukoa. Siittiöt elävät munanjohtimessa kyllä hienosti 2-4 päivää ...
Katjusha 9 dpo aamulämpö 37,1

Katjusha: Kiitosta vastauksesta. Eilinen tosiaan jäi väliin mutta nyt aamulla asia korjaantui :) Toivotaan nyt että tärppäis. Olen vaan niin malttamaton hätähousu etten jaksais oottaa sitä 2-3 viikkoa että testi näyttäs jotain :) Tarkkana täytyneen myöskin olla jos meinaa alkuoireistakin jotain nähdä koska mulla on kaikenlaisia muitakin oireita muista asioita;fibromyalgia,sappiraon ja maksan tiehýe ongelmat joka on yksi mitä pelkään raskausaikana kuinka tulevat vaivaamaan ja kuinka tulee sappikohtauksia. Tsemppiä muiden yrityksiin ♡

Osittain tuttuja nimimerkkejä pyörii täälläv ielä.. ehkä joku mut muistaakin..
Minä palaan surullisin mielin kuumeilupuolelle, kun olen valmis siihen.. vielä ei ole yritystä tms. Kestää aikaa toipua ensin, mutta se on selvää että ainakin yksi lapsi halutaan vielä.

Me menetettiin meidän kuudes tyttö raskausviikolla 19+4 vaikean rakennepoikkeavuuden vuoksi. tapahtuneetsa on nyt reilu 3 viikkoa. Ennen tätä sain maaliskuussa 2015 keskenmenon. Kuudes lapsi on ollut tervetullut kesästä 2014 asti.. hyvä tovi mennyt jo.. onni ei vaan näy suosivan..

Pikkuhiljaa alan seurailemaan ketjua... oletan että ketju vaihtuu jossain vaiheessa Raskaaksi 2016, jospa silloin aktivoituisin kunnolla.

Junibea, pahoittelut tapahtuneesta :/. Surullista... Ajan kanssa sitten uudelleen mukaan ja toivottavasti saatte pienokaisen alulle ja terveen raskauden.

Takaisin