Raskaaksi 2015

Minlex, niin arvasin! Onnea! Onko heinäkuu vai elokuu? Mä tietty kävin jo katsomassa et jospa ois + niin ois 4.8... Tiedän, ei sais kiirehtiä asioiden edelle... mutta mutta

Kathjusha, täällä koko foorumi jännää sun kanssa ja toivoo parasta!! Sinä jos kuka!!

On.Dpo4

Jep. Rfsun digi kyllä tippui lattialle ennen testin tekoa....en tiedä sitten. Soitan ma tk:seen ja käsken ottamaan hcg:n verestä.

Emi, nyt näin viivat mäkin!

Ja tervetuloa Hirmulle :)

Onnea minlex!

Viima, aamulla uus testi?? Kyllä mäki luottasin toho kyllä vastaukseen enemmän.. Mullakaan ei viivat vahvistunu vaikka digi näytti raskaana. En tiä mitä noilla liuskatesteillä on mua vastaan :[

Ääh mä en tiedä miks en usko raskauteen. En vaan voi olla raskaana -tunne on liian vahva. Oon testannu yhden yes+ digillä, yhden negan kans rfsun digillä ja varmaan 6-9 negaa pc one stepeillä niin en usko :/

PiPaNat, LA on alustavasti laskurilla 18.7. eli heinävauva :)

Onnea yritykseen myös muille! Meillä kävi tuuri ja tärppäsi, luotan että niin käy myös muilla teillä! :) Jatkan täällä lueskelua kyllä ja toivon erityisesti 8-soluiselle (nyt jo varmaan useampi soluinen) tahmaisia tarrasukkia ja sitkeyttä. Itse solmin sormet ja varpaat ristiin omani puolesta, että kestää loppuun asti mukana terveenä :)

Voi Minlex minkä teki vielä illan iloksi. Housuissasi en pystyisi nukkumaan :)

Larissa, hädin tuskin mielikuvituksella näkyi pissatikussa kun 18 dpo oli 100ui/ml verikokeessa. Ja testi oli Clearblue+ eli luulen 25Iu/ml. Kesällähän mä en testannut kun marssin vaan verikokeeseen 18 dpo (250iu/ml) Mutta lääkkeellisissä kierroissa vuoto pysyy pois vaikka olis negakin. Mutta nyt pitää olla ajoissa liikkeellä, kun luulen että tätiä pitää pakoilla :)!
Katjusha 7 dpo

Onnea Minlex :)

Oma napailen vaikka jo pyhästi päätin etten omanapaile ennen seuraavaa kiertoa. Kp 50 menossa täditön edelleen. Mua vaan nyt ahdistaa nää mun oireet ja mietin että täällä vois jollain olla kokemusta. Tein virheen ja googletin ja nyt alkoi pelottaa että mulla olis kohdunulkoinen raskaus.. aamuisin on alavatsaa jomottanut nyt jo pidemmän aikaa. Tänään kipu tuntunut enemmän vasemmalla ja vasemmalla tunsin siis oviksen. Jostain luin että toispuoleinen kipu olis merkki kohdunulkoisesta.. onko kellään tietoa? Olispa jo keskiviikko että pääsisin gynelle :(

Sydänkäpynen, mun ymmärtääkseni kohdunulkoinen näkyisi raskaustestissä eli tuskin on sitä, kun sun testit on olleet negaa. Koita olla huoleti, kyllä varmasti sun tilanteesta jotain selviää keskiviikkona :) pitkittyneessä ovuloimattomassa kierrossa voi tulla vaikka millaisia tuntemuksia. Toki jos se kipu on kovaa niin suuntaa päivystykseen!

Sydänkäpynen, voi miten epäselvä tilanne! Todella toivon, että oireesi on ihan jotain muuta. Olet oikeassa, että paikallinen kipu voi olla merkki kohdunulkoisesta raskaudesta, samoin outo raskaustestitulos. Itselläni alkoi kaksoisraskaus, mutta hcg oli hyvin alhainen aluksi ensimmäisessä verikokeessa (18 dpo). Toinen alkio menehtyi pian mutta putkessa kasvava jatkoi matkaa (näitähän ei tiedetty ennen ar-ultraa, mutta palaset loksahtelivat).
Asia selviää gynellä. En tiedä miten alkio voidaan paikallistaa hyvin varhaisessa vaiheessa - etenkin jos on vasemmalla puolen. Siellä suoli peittää näkyvyyttä munasarjoihin sekä munanjohtimeen.
Itselläni oli kohdunulkoinen vas johtimessa, eikä sitä meinattu millään löytää. Itselläni ei ollut mitään hälyttäviä oireita, ennen kuin johdin puhkesi 7+2, ja se oli sitten menoa se.

Sydänkäpynen, tiedätkö että se voi olla poikkeuksellisen suuri keltarauhanen, joka siellä jomottelee ja pitkittää sun luteaalivaihetta. Itse olen kokenut 3 viikon luteaalivaiheen vaikka sen pitäisi periaatteessa olla kaksi viikkoa.

Miulla nyt 6+2. Oksensin juuri. Kun heräsin niin tuli verta pyyhkiessä, enää ei. Itkuhan se tuli, mut kipuja ei oo.. :(

Emi ja minlex onnea!!!! :)
Hirmu tervetuloa :)
Viimalle plussaa muihinkin testeihin :)
Sydänkäpyselle tsemppiä,jospa pian täti tulisi vierailulle tai syy selviäisi..
Ja Katjusha hirveesti plussatuulta sinulle,koitan sinnitellä myös keskiviikkoon,että testailen :) (on se jännää tämä naisen mieli kun rauhassa on voinut tähän asti olla, niin nyt väkisinkin dpo 9,alkaa miettiä mahdollisia oireita ja mielessä olla... vaikka kuinka yritän olla miettimättä :) Hei ja kun sain hymynaaman ovistestiin ke,mutta pe iltana oli rinnat tosi arat muutaman tunnin,niin voisko se nyt olla pätevä ovisoire,että ovis olikin pe eikä to,mitä luulette? tostain mukaan oon nyt dpo.t laskenut...

Takaisin