Raskaaksi 2015

No eiköhän ne eilisetkin riitä,jos on tullakseen..koitan ottaa rennosti... (heh hee,helppo sanoo ku vasta dpo 1 :wink).. meillä siis sama dpo.t Katjusha :)

Tuollaista näytti testi kun en malttanut odottaa aamuun :D Näkyykö siinä muistakin jotain??? Luonnossa on kyllä punaisempi kuin kuvassa. Menasi kädet täristä niin etten meinannut kuvaa saada otettua :laughing001

Liitteet

• 20151106_195519.jpg
    20151106_195519.jpg
    668.7 KB · Katsottu: 230
Selvähä tuo on :) saanen viel tyhmänä kysyä miks tossa on 3 viivaa? Eli tuo keskimmäinen mikä näkyy myös SELVÄSTI on se"raskaus"viiva? :)
Mut plussaha tuo on :) <3
(ja anteeks tyhmät kyselyt:D )

Vissii aika höperö sit oon :D joo ku tarkemmi tota rupesin kattoo nii selkeet 2 viivaaha siinä on!ONNEA TOINENPIKKUNENKO :)
Äkkiä vaa katoin nii 4 viivaa näky mun silmää tosta kuvasta :D yyks toki kontrolli tai se...en nii perillä noista testeistä oo.. Anteeeks :( esikon kohalla tein yhe testin ja kaksosten kans yhe ... :O sillä siis siis iha pihalla haamuista yms yms..:|:/ par kert joutunu tässä testoo mut muute"hyvi"pitäny tuo"ei ehkäsy" :D 1,5v jo koht..
ja tän illan viel vietän miehen kans kahden nauttien jotain ei sallittua ehkä.. Mut no hätä :)

Muokattu viimeksi:
Toivotaan :)
Mulla vaan on taas niitä vihlovia ja puristavia kipuja navan vieressä vasemmalla, jotain 2-3 cm navasta alaspäin mitä oli myös viime raskaudessa o_O

Takaisin