Raskaaksi 2015

Siinäpä!

Liitteet

• Screenshot_2015-11-06-10-27-45.png
    Screenshot_2015-11-06-10-27-45.png
    569.8 KB · Katsottu: 230
  • Screenshot_2015-11-06-10-27-39.png
    Screenshot_2015-11-06-10-27-39.png
    277.1 KB · Katsottu: 211
Ootteko huomannut, että apteekin testeissä olis jotenkin haaleammat viivat kuin pregcheckeissä? Tein keskiviikkoaamuna pregcheckin ja tänä aamuna apteekin testin. Odotin vahvempaa viivaa, mutta tulikin päinvastoin hieman haaleampi. Vähän ristiriitaiset fiilikset, kun yksi kkm on jo alla. :confused:

Sportmom. En tiedä muuta kuin että kahta eri merkkiä ei pitäis kai verrata kun voivat antaa eri vahvuisia viivoja. Joku viisaampi ehkä tietää enempi.. mut näin oon ymmärtänyt

Ja sportmom, musta ei voi vertailla eri merkin testejä keskenään. Niissä on kuitenkin eri verran väriä ja muutenkin eroja keskenään.:)
Nyt otat rennosti vaikka vaikeaa se onkin!

Viima, musta siinä vois näkyä tosi hailurainen viiva, mutta en nyt mee vannomaan, kun voi olla että on viivalasit silmillä..

viima kyl siin hailura viiva oli mun mielest. ite testasin tuos maanantaina varoiks ja en saanu hailuraakaa joten nyt viivalle vahvistumista :)

Voi Viima, uutta testiä kehiin vaan. Samankaan merkin testiä ei voi verrata toiseen ihan täydellisesti, koska väriaineen määrässä voi olla eroa, vaikka olisi samasta paketista.
Toivotaan vahvistuvaa plussaa ja onnea kaikille testaajille!! Plussia plussia plussia!!!
Mulla alkaa 2ww vasta maanantaina, eli jos alkionsiirto toteutuu (eli alkio selviää sulatuksesta ja ei tipu labran lattialle) niin testipäivä kahden viikon päästä siitä 23.11. Toivotaan parasta!!!
Katjusha kp 16 / 26-30 0 dpo

Viima mäkin nään jotain! Toivottavasti vahvistuu! :)

Sportmom, toivottavasti vahvenee viiva sielläkin!

Huutelen täältä sivusta että minäkin näen Viimalla hailakan viivan ja vaikka se oliskin plussa, niin digi ei tajua sitä vielä plussaksi noin aikaisin. Noi digitestit vois mun puolesta vaikka heittää järveen, ei ne mitään jumalia ole saatika niin varmoja kun antavat ymmärtää :D

Pöh sallahaan negalle :(

Helou täältä suunnasta taas välillä. Enempi vähempi ottanu vähän nyt etäisyyttä vauva- ja raskausjuttuihin, samalla meni pieni foorumitaukokin. En tosin järin aktiivinen kirjoittelija muutenkaan ole, mut nyt vois taas alkaa ahkerammin lueskelee ja jännää teidän muiden juttuja :)

Plussanneita oli jokunen, onnea ja viivanvahvistumista<3 Harmillisen monta negaa ja kp1:stä, pahoittelut niistä :( Ja uusiakin tullut monta, tervetuloa ja pikaista visiittiä tällä puolen :)

Täälläkin oli viime viikonloppuna odotukset semikorkealla, vaikka ovista en bongannut. Viime sunnuntaina tuli pyyhkiessä ihan pieniä veriviiruja, joita ajattelin jo kiinnittymisvuodoksi, mutta se kuitenkin lisääntyi ja niinpä se kp1 koitti tiistaina. Ihmemenkat oli kyllä, olivat selvästi aiempaa lyhyemmät ja niukemmat. No, jos nyt ehtisi paremmin ovista metsästää ja testailla.

Kp4/24-30??/yk4

Nyt mä en uskalla tehdä tuota clearbluen digital testiä näin päivällä kun kaikkialla kehoitetaan tekemään se aamulla. Mutta huomenna on jo kp10 niin oisin halunnu aloittaa jo nyt. Oon sen takia pidätelly 4h... Voiko se tulos olla kuin väärä jos teen ekan nyt??

Pipanat se aamupissasta on suositus raskaustesteissä, mut 4h pidätyksellä ilman ylimääräisiä juomisia on varmasti lähes yhtä tarkka!
Ovistestit suositellaan yleensä tehtäväksi klo.10-20 :) Eli ei aamupissasta :confused: ite tein aina 11-12 ja toisen 16 jälkeen

Eiks ovistestit kuulu tehä päivällä eikä aamulla? Jos pipanat puhuu ovistestistä? :) vai tehäänkö cb ovistesti aamulla?

Takaisin