Raskaaksi 2015

Uskaltaisinkohan mä hypätä mukaan tänne.. dpo5/ yk4 menossa ja esikoinen olisi toiveena. Ihana lukea muiden plussauksista! Toivotaan niitä paljon lisää.

Kiitos! Toivotaan parasta! Viime kuussa kierto oli outo ja kyseessä taisi olla epäonnistunut kiinnittyminen, joten nyt yritän pitää toiveet ja oireet kurissa tässä kierrossa.

Aika tuntuu menevän niiiiiin hitaasti ku oottaa sunnuntaita.. aattelin et jos sillon tekis vasta uuden testin.. koko päivän ollu jotenki kiristyksen tunne alavattalla ja repii sillee napaan päin ku tekee nopeen liikkeen..
Tää ilta on ollu täynnä huonoo olooki.. yök...

Mitä mä nyt kehooni kuuntelen ni oon ihmeissäni jos viiva ei vahvistu.. toisaalta pakko ajatella et jos se sittenki oli vaan viivan paikka ni ei pety niin pahasti jos näyttääkin negaa...

Täällä on nyt kp. 14 menossa,(eka luomukierto e-pillereiden ja terolut kuurien jälkeen) ja ovista tikutellaan..kierron pituus kun on siis epäselvä ja kun tänään en ovista bongannut ni heti alko tympimään :sorry:, noh "ehkä" taas oon pikkusen malttamaton... oisin niin onnellinen edes siitä oviksesta ni tietäs että hormonitoiminta on käynnistynyt vihdoin kunnolla pillereiden jälkeen ja huoletta pääsis yrittämään..
HaBalle tervetuloa mukaan :)
Plussatuulia ja tarrasukkia täältä kaikille lähettelen :Heartpink

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan HaBa, toivottavasti tulee pian plussa :)

On. Täällä alko jälleen uusi kierto eli täti tuli kylään :( ja tällä kertaa kierto jäi 25 päivään :/ masennus ja pettymys on suuri mut eiköhän huomenna oo jo parempi mieli! Ajattelin tän yk 5 kunniaksi mennä käymään perus gyne käynnillä ns tsekkaamassa että perus asiat on kunnossa :)

Tsemppiä muille jotka testailee plussatkaahan ahkerasti ++++

Jopsu kp 1/25-28 yk 5

Pahoittelut tädin kouriin joutuneille! Eihän se mukavaa ole pettyä kerta toisensa jälkeen, mutta silti on vaan pidettävä pää kylmänä ja jatkettava eteenpäin. Uusi kierto on uusi mahdollisuus, joka kannattaa hyödyntää parhaansa mukaan. Ammennetaan näistä foorumin vallanneista plussauutisista voimaa. Meistä jokaisen vuoro on jossain vaiheessa.

Uusille tervetuloa mukaan!

Te, jotka kuumeilette, bongaatte ja hyödynnätte ovista ja testailette haamulaisia: kärsivällisyyttä ja plussatuulia! Kaikki tämä nähty vaiva palkitaan kyllä ruhtinaallisesti ajan kanssa. Siihen luottakaamme.

Mikä on Tyttötiikerin tilanne?

ON: vuoto loppui vihdoin! Jee! Nyt siis yk 4, kp 13. Ovistesti selkeä nega. Jännää nähdä, millainen tästä kierrosta tulee, kun tätikin vieraili noin kauan.

Nyt aamuvuoroon hip hei. Mukavaa päivää kaikille!

Plussa-aaltoon :D VOIKO TÄÄ OLLA TOTTA... :Heartred

Liitteet

• 20151030_080008.jpg
    20151030_080008.jpg
    801.4 KB · Katsottu: 225
Täällä ei siis nukkumaan mennessä tullu enää tuhrua, mut nyt ku töihin tulin niin oli jo tullut taas ruskea pieni läntti siteeseen. Ja tuntuu et nytkin vuotaa. Eli eiköhän tää kesken mennyt. Tuntuu kyllä todella pahalta ja harmittaa ja itkettää.
Ja jos tää nyt ei vieläkään selkeästi ala tää vuoto, niin ärsyttää et mitä teen sit huomenna. En oikein viiti tietenkään juoda ku jos oonkin raskaana, mut tosi kiusallista ruveta selittelemään miks ei juo....

Tyttötiikeri, tuollainen vuoto on ihan normaalia, tosi monella on tuollaista. Älä heitä kirvestä kaivoon, veikkaan että kaikki on kunnossa :)

Äippä, harmillista!!! ensimmäiseksi päiväksi lasketaan, jos kunnon vuoto alkaa ennen klo 18 (noin niinku lääkärin näkökulmasta)

Onnea plussista!! Toivottavasti kaikki pysyvät matkassa :)

Täällä menossa kp17/27 enkä huomannut ovislimoja nyt ollenkaan (yleensä ne on erittäin selkeät). Lisäksi kp 12-13 yönä ja aamulla oli aivan jäätävät alavatsakrampit. Samanlaiset kuin lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Heräsin kipuun, mutta lämpötyynyn ja parasetamolin avulla sain jatkettua unia kun lääke alkoi vaikuttaa... En tajua. Olisikohan edellisessä kierrossa sitten ollut tosi varhainen km, kun oli sitä tiputteluakin noin viikon ennen vuotoa (ei ole normaalia mulle). Ja nyt kohtu vielä jälkisupisteli. Testit ovat näyttäneet negaa koko ajan. Oon vähän hämmentynyt, mutta ei auta kuin odotella ja tarkkailla.

Miten sitä kestää piinailla ja olla kuullostelematta kroppaansa nyt seuraavat 2 viikkoa???? Mitä ihmettä mä keksin, jotta aika menis nopeesti? Noh, eilen alotettiin joulun ajan hifistely. Jouluvalot asennettiin ja mies teki piparitaikinan pojan kanssa. Tänäaamuna vielä puoliunessa kysyin "Josko voitais vähän täydentää varastoja?" ja sen hässimisen takia myöhästyin töistä... :rolleyes:

Ihan typerää Tytötiikeri! Tsemppiä. Juhlista tänä viikonloppuna sen edestä jos et enää ensi kierrossa voi! :)

Takaisin