Raskaaksi 2015

Nenna pakko sanoa, että kakkoskokonen lunette ei pidä mun vuotoja edes yötä :D vuodan kyllä kahtena ekana päivänä niin sairaasti! Mut kyllä täälläki suositellaan kuppia jos joku on harkitsemassa!;)

Ooi, kuvaa fox! :)

Taikatuulille pahoittelut negasta..:sad001

Nenna, jos täti porhaltaa kuun lopussa kylään niin tilaan kyllä sen kuukupin. Mitäpä sitä miettimään, kun kaikki sitä kerta suosittelee ja se vaikuttaa lukeman perusteella niin kätevältä. Saa laittaa vinkkejä mistä se kannattaa tilata ja nuo koot kans mietityttää.

Minni, minä onneksi kuulun niihin onnekkaisiin jotka ei vuoda yöllä ollenkaan:grin Muutenkin vuoto on tosi niukkaa ja senkin takia kyllä ärsyttää käyttää siteitä/tamppooneja, kun niitä menee sitten ihan hukkaan, kun ei kuitenkaan vaihtoväliä kehtaa venyttää ihan älyttömiin.

jennyhannele, sormet ja varpaat ristissä, että vahvistuu! Aika huonosti vielä saan tiirattua koneelta haamuja, mutta jos ne paljaalla silmällä näkee, niin ne on kyllä siellä!

pikkukonna, nyt kun olen päässyt kuukuppia testaamaan, on pakko suositella. Onhan se puhdistus ja hygienasta huolehtiminen tietysti oma kikkailunsa, mutta aika nopeasti se alkaa sujumaan rutiinilla, kuten käyttöön liittyvät ensiarastelutkin.

Taikatuuli, pahoittelut negasta! Jos ja kun teet uutta testiä, niin laita tänne vaan kuvaa, että saadaan piinailla yhdessä. Joillakin tosiaan hiiva pamahtaa päälle alkuraskaudesta, joten hoida se oireena siinä missä muukin. Toivottavasti helpottaa pian!

Jopsu, eiköhän nuo vuodot ja muut saa selityksen, kun jaksat pari päivää odotella ja katsella. Vielä ei varmaan testit näytä mitään, mutta jos päädyt sellaisen tekemään, niin toivotaan komeita viivoja!

Kyfi, tervetuloa sekaan! Pikaista plussaa sinne! Saatan muistaa sinut muutaman vuoden takaa, jos olit täällä silloinkin? En ole varma...

fox, kuvaa?!

ON: vieläkin vuotaa. Hitto. Nyt yk 4, kp 8 ja ovistestit negat. Vähänkö on ihanaa, kun tissikipu helpotti! Pystyy taas nukkumaan kunnolla ja vaihtamaan vaatteet varomatta. Halvat on huvit hullulla :p

Pikkukonna sitten suosittelen sitä ykköskokoa jos tosiaan vuodat vähän :) ja itse ostin ihan apteekista!

Fox näen haamun, mutta en väriä. Tollasen olen saanut myös onestepillä ilman raskautta, mutta toivotaan tosissaan, että olisi ihan oikea viiva ;) suosittelen hakemaan paremman testin esim pc:n. Nuo on todettu susitesteiksi ja näyttelevät haamuja ilman raskautta ja välillä ei ole näkynyt mitään vaikka raskaana olisikin!

Todella haaleista viivoista on vaikeaa sanoa, onko väriä vai ei. Viiva kuitenkin ilmestyi ensimmäisen minuutin aikana, joten pidän sitä hyvänä merkkinä. :wink Viivanpaikkoja en ole koskaan todistanut missään testissä, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin. Ei tässä vielä juhlita.

Fox, pidetään peukut pytsyssä ett viiva vahvistuu! :)

Minni, miekään en vuoda vaakatasossa paljoa yhtään, sitten vasta kun nousee tai käyttää vatsalihaksia muuten niin hulahtaa heti siteestä läpi.
Luojan kiitos on kuppi, aivan törkeen kätevä kun sopii kaikenkokoseen vuotoon! :)
Niitä saa tosiaan apteekista. Mein apteekissa ei ollut oikeaa väriä joten he tilasivat sen kyllä :) ja miulla käytössä Lunette, on mukava käyttää :)

Mitäpä tytöt sanoo tän aamuseen testiin :)
Ehkä mäkin alan vähän jo uskomaan, mullon huomenna lääkäri muutenkin niin ajattelin pyytää sitä hcg mittausta verestä. Nyt jännittää!
ImageUploadedByVau Foorumi1445762037.867436.jpg

Kyllä siinä tosiaan foxilla viiva näkyy, toivottavasti lähtee vahvistumaan!:happy:

..ja nyt näkyy koneella myös jennyhanneleen testin viivat! Jee!:happy: Sinne kans viivoille vahvistumisia!

Heh, itsellä kun ei positiivisesta raskaustestistä ole vielä kokemusta niin on hauska nähdä noita teidän kuvia, sillä mä olen aina kuvitellut että siihen piirtyy suoraan joko selkeä viiva tai ei mitään. Eipä se siis näin yksoikoista olekkaan :D

foxilla näkyy kyllä jotain. Toiveet elää!

jennyhanneleellakin on väriä mielestäni tuossa kuvan testissä. Nyt näen sen minäkin :) Pyydä se verikoe, jos siihen on mahdollisuus.

Kuukuppikeskusteluun sanon vielä sen, että omani ostin Ruohonjuuresta (pesunesteineen). Yhden vuorokauden käytettyäni hakkaa kyllä mennen tullen siteet ja tampoonit! Mutta juu, vuodan siis vieläkin kp 8...

Tuulia, hyvä ettei ollut hukkaostos! :)

Mie kyllä ekana/tokana kertana yritin kuppia pois puolitoista tuntia! Olin jo aivan paniikissa ettei se tuu pois, mut vikalla yrittämällä tuli ja sen jälkeen ei ole ollut enää mitään ongelmia :P turhaan hätiköin vaan ja sitten päätin ett vielä kerta ja sitten lääkäriin, rentouduin siitä päätöksestä niin paljon etten säheltäny ja sain sen pois :D
Kannattaa muistaa tehdä yhteistyötä lihasten kanssa eikä panikoida jos pari kertaa ote katoaa :)
Helppo ja nopea kuppi sitten on kun siihen tottuu ja poisto ja takaslaitto muuttuu rutiininomaisemmaksi :)

nenna, ihan totta joka sana! Paitsi että itse pääsin todella helpolla, kun onnistuin heti ekalla yrittämällä saamaan kupin paikalleen ja sama pois otettaessa :) Lihasten voimalla saa avitettua kuppia alaspäin, jos sormet ei meinaa yltää kupin ympärille, eikä väkisin saa ruveta antennista kiskomaan, koska se sattuu, olettaisin. Tyytyväisempi ei voi olla. Kiitos suosituksista ja lempeistä ohjauksista kivempiin menkkoihin :)

Ja taas alkaa tää testien teko, ens viikolla pitäs menkkojen alkaa.mä nään tossa vähän jotain, oisko viivanpaikka vaan.

Liitteet

• WP_20151025_11_49_20_Pro.jpg
    WP_20151025_11_49_20_Pro.jpg
    240.1 KB · Katsottu: 196
Okei. Entä ne jotka oviksen tuntee kropassaan niin miten paljon aijemmin tuntemuksia tulee ja kauanko kestää? :)
Mulla ei tuu ennen ovista mitään muita tuntemuksia kuin kiinnostuksen lisääntyminen... :D
Ovistikun plussasta noin reilun vuorokauden kuluttua tuntuu noin neljän tunnin ajan vihlontaa alavatsalla, joko oikealla tai vasemmalla puolella. (Riippuen kuukaudesta)
Muutenkin alavatsa tuntuu turvonneelta. Joskus on ollut myös pahoinvointia. Viimeksi juuri kiinnitin siihen kuvotukseen huomiota että viimeksikin oli pahoinvointia ovulaation aikaan.
Ehkä sattumaa. -?

Takaisin