Raskaaksi 2015

Tällä palstalla eletään nyt tosissaan jänniä aikoja! Huijaa, jännitän teidän muidenkin puolesta. :)

On. Kp22 (yk3) menossa. Ovulaatiosta ei tietoa, tikuttelu vähän jäi.. Alkuviikko meni yöt valvoessa vatsakipujen kanssa, luulin jo että joku umpilisäkkeen tulehdus, mutta kun meni 3 päivässä ohi niin epäilen että hormonit ne sekottaa kroppaa (elokuussa lopetin pillerit 7 vuoden jälkeen)..

No nyt on ollu huimausta, pientä etomista ja outoja pistoja alavatsassa, vähän menkkamaista jomotusta. Lämmöt vähän koholla. Ei pitäis vielä ehkä raskausoireet alkaa mutta ei kuukuis vielä sen kuuluisan tädinkään tulla vierailulle.. Toivo elää!

Phuh! Vihdoin ehdin tännekkin asti.
Tän päivän saldona, ehkä hieman helpommin havaittavissa olevat haamut. :D
Kp26/28
Dpo13
ImageUploadedByVau Foorumi1445630031.156757.jpg

No nyt mäkin erotan jennyhannele noi viivat! Edellisistä en saanut tihrustettua, mutta mulla sitä tikkujen tuijotus-kokemusta oikeestaan olekaan. :) Toivottavasti tuosta vahvistuvat.

Toivotaan! :) mieli on melko tyyni, ihme kyllä :D
Mä varmaan oottelen sen digin kanssa ens viikon alkuun, mut tikkuja löytyy tietty Mun tissit on tänään ollu ihan tulikuumat ja niin arat, että ei voinu tavallisia rintsikoita pitää. Treeniliivit piti hyvin kurvit kurissa!

Jennyhannele, kuulostaa TODELLA hyvältä toi sun tissioire. Taidan veikata näyttävää tulosta alkuviikkoon!!
Katjusha kp 3 /26-30

Velmu, katsoitko ton taulukon, jonka Viima linkkasi? Siinä on hyvin havainnollistettu hcg:n nousu raskauden aikana. Noilla päivillä tosi harva saa vielä postiivista testitulosta, joten koita tehdä uusi testi parin päivän päästä. Vielä ei kannata luovuttaa.

Mira, olen jotenkin erityisen iloinen teidän puolestanne. Rankat hoidot ja monet pettymykset takana, mikä kyllä oikeuttaa nyt kunnon juhlimiseen, kun sen aika mielestänne koittaa.

pätkis, joillain on tärpännyt jo heti ekasta kierrosta ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Wink wink. Teillä on kaikki mahdollisuudet onnistua. Päasia on, että yrittää ja pitää mielen positiivisena.

fox, millä kiertopäivillä menet? Eihän sitä koskaan tiedä, mistä ne olot ja oireet johtuu, ennen kuin tekee testin varmoilla päivillä, koska samat oireet voi esiintyä sekä ennen menkkoja että raskauden alussa. Pidetään nyt kuitenkin vielä kiinni siitä, että mahdollisuus on olemassa.

kärpänen, samaa haaveilua ja suunnittelua täälläkin on ilmoilla. Jotenkin ei vain voi malttaa mieltään, mutta vielä ei ole tullut ostettua mitään valmiiksi... Alleviivataan sana "vielä".

lipstikka, toivo elää todellakin!

jennyannele, teet varmaan nyt aamulla testin, vai? Siinä voisi jo näkyä paremmin. Oireet ainakin lupaa hyvää!

ON: yk 4, kp 7. Vieläkin vuotaa, vaikka yleensä täti viipyy vain kolmisen päivää. Hyvää tässä on kuitenkin se, että näyttää tulevan aikaisemmista surkeista 13-17 päivän kierroista poikkeava normaali kierto, kun ovistestit on negaa ja pms oireetkin alkaa hävitä. Tuplasin maca- annoksen tähän viikkoon, joten jääpi nähtäväksi onko mitään eroa.

Muokattu viimeksi:
Oi kiitos Tuulia :) ja kaikki muutkin jotka ootte tsempannu ja iloisia meidän puolesta :) Kyllä olo alkaa aika varmalta tuntua, en kyllä oikeen usko vaan tähän vielä! Kai se sit iskee tajuntaan kun pääsee ultraan <3

Jennyhannele viivojen vahvistumista ja plussatuulia kaikille muillekin :)

Mira meinasitko ar-ultraan vai pääsetkö sinne ihan neuvolan kautta? :) Toivotaan että pieni pysyy matkassa loppuun asti! <3

Piti tulla ikävästi omanapailemaan. Eilen oli kovin ovulaatiomaiset oireet! Oikean munasarjan kohdille sattui koko päivän, sain aamusta ja iltapäivästä viivat ovistestiin, eivät kyllä olleet tasavahvuiset. Sit illalla tuo munasarjan kipu laukesi kuplimalla. Nyt siis ollaan kovin jännän äärellä ja toiveikkaana!

Parin viikon päästä sit selviää, oliko nyt oikeasti eka ovulaatio raskauden jälkeen vaiko vaan suoliston vaivoja. :3 (Olisihan se jo aika näin 1v 4kk jälkeen synnytyksestä... :D)

Voiko ovulaation ajankohta siis vaihdella paljonkin? Kun jokapaikassa lukee se n.kaksi viikkoa ennen kuukautisia. Te varmaan, jotka ootte tikutelleet osaatte sanoa heitteleekö paljonkin? :)

Mulla voi heittää 3 päivää.
Voi olla, että kun tuli "kupla", niin ovistesti olis voinut näyttää plussaa edellisenä päivänä :) jospa se oli sitä!
Luteaalivaihe on yleensä melko vakio, eli se noin 2 viikkoa, mutta jos tulee isompi/pienempi keltarauhanen niin voi venyä/lyhentää kans 2-3 päivää.

Meinasitko lipstikka milloin testata?:) Mulla on kans tuntunut mahassa jomotusta, mutta se on ehkä ollut enemmän vain sellaista paineen tunnetta entä menkkamaista. Eilen kun käytin koiria lenkillä niin tuntui hetken, että koko maha tippuu.:grin Pientä nippailua myös tuntuu ajoittain ja maha on ollut oviksesta asti kunnon ilmapallo! Mieskin kysyi yks ilta, että passaako kysyä rouvalta, että kuinkas pitkällä sitä jo ollaan?:p Järjellä jos ajattelen, niin nämä mun oireet voi varmaan ihan hyvin johtua vielä vasta olleesta oviksestakin, tai sitten oikeasti kuvittelen vaan kaiken (paitsi tää mun jätti turvonnut maha ei kyllä ole kuvitelmaa..)

Jospa se Lankku olisi ollut ovulaatio kyseessä! Pidetään peukkuja!:happy:

Mä en näe nuissa jennyhanneleen testeissä tässä tietokoneen näytöllä mitään, mutta kuten oon aikasemminkin sanonut niin oon ihan surkee viivojen bongailussa:grin Mutta siinä sun nuita edeltävässä testissä näin minäkin haamun! Oireet sulla kuulostaa kyllä lupaaville.

Kp23 ja fiilis toistaiseksi ainakin vielä aivan loistava!:happy:

Heijjaa, pikkukonna, meillähän on sama kp! :) kuinka pitkä kierto sulla? Koska aiot testailla?

Mulla oli eka luomukierto 28 ja toinen 30. Eli varmaan viikon päästä vois testailla! Testejä olis kyllä kaapissa että saa nähdä jaksaako odottaa.. ;)

Mullakin järjetön turvotus lähinnä iltaisin, en muista sanoinko jo..

Täytyy myöntää etten minäkää nää viivoja jennyhannelelta, mutta toivotaan että siellä jotain on ja vahvistuu! :)

Lipstikka, en tiiä yhtään kuinka kierto mulla on, kun on ensimmäinen luomukierto nyt vasta menossa, mutta ovis ainakin oli nyt kp20. Viikon päästä ajattelin itsekkin testailla, vaikka onkin hieman aikaista, kun tuo oviskin tuli suht myöhään. Malttamaton oon minäkin:p

Pikkukonna, jännäillään yhdessä! :)

Mä näen jennyhannelella viivan tuossa alemmassa, mutta tulkitsin että se on siinä johon tuo muovi (jossa lukee max) loppuu? Mulle tulee siihen aina viiva. Muuta viivaa en näe, mutta tosiaan näytöltä vaikeampi tihrustaa ja kuvanlaatukin aina kärsii.. mikä kp sulla olikaan nyt? Viivoille vahvistumista ja tsemppiä! :)

Mä en oo täällä palstalla kirjoitellut , seurannut vaan sivusta. V 2009 todettu paha pco ja silloin olin monellakin lapsettomuus palstalla ja tällaisella missä toiVeena raskaus. Silloisen miehen kanssa yritettiin 4 v mutta ei tuottanut tulosta. Ero tuli kesällä 2013. Sitten tapasin uuden miehen jonka kanssa ei vielä ollut lapset ajankohtainen asia. Tiesin että tärppiin tod näk menee kauan ja hoitojaki varmaan tarvitaan . 4 kuukautta kokeilin vhh ruokavaliota ja sen avulla paino putosi 15 kg. Sitten huomasin että hormonit alkoivat olla tasapainossa ja bongasin myös elämäni ensimmäisen luomu ovulaation. 4 kierrosta sitten raskauduin ihan yllättäen. Nyt menossa 12+3 ja viime ultrassa kaikki hienosti.

Tsemppiä kaikille plussan saamiseksi !
Nuo JennyHannelen testit näyttää samalla kun itsellä monta vuotta sitten. Eikö tuo viiva mikä siinä näy olen se raja mistä varsinainen testi osuus alkaa ?

Okei. Entä ne jotka oviksen tuntee kropassaan niin miten paljon aijemmin tuntemuksia tulee ja kauanko kestää? :)

Takaisin