Raskaaksi 2015

Tosi hienot viivat, Mira! Onnea vielä tuhannesti!

Oliko muita vielä testaamassa?

ON: kuten arvelinkin, niin niinhän se vuoto sitten alkoi vaivaisen 13 päivän kierron päätteeksi. Tiedä sitten mitä tämä on, mutta alan epäillä kyllä tuota macaa, jonka syömistä ennen ei ollut mitään tällaisia välivuoteluja. Tissitkin oli ja on oudosti kipeät ikään kuin sisäpuolelta... Onko kenelläkään kokemuksia?

No mutta, ovistestejä tilattu Raskauskeijusta nyt 60 kpl, jotta voi testailla vaikka koko kierron. Saapahan ainakin jotain viivoja tuijotella :happy:

Kiitos :)
Tuulia entä jos sulla ovis vuotoa? Itse alkuvuodesta luulin että mulla on menkat parin viikon välein kun verta tuli ja paljon? Sit tajusin et oviksen aikaan vaan vuoteli? Oli tosi kipee maha(aina vasemmalta puolelta kun sieltä irtos munasolu)

Mielettömästi onnea Mira!!❤ nyt pidetään vaan peukut pystyssä ett siellä on kaikki normaalisti eikä kyse ole mistään tuulimunasta tms. :)

Mira, ihan varteenotettava teoria, mutta en jaksa siihen uskoa, kun o-testit näyttää negaa ja jomot tuntuu kohdun seutuvilla, mikä puhuu sen puolesta, että ehta täti tämä on. Miksi nämä kiertohäiriöt tulevat nyt, kun vihdoin päästään taas yrittämään? Äh.

Katjusha, mikä tilanne?

Tsempit muille!

Mä vihdoin julistan piinaviikon alkaneeksi! dpo 8 ja viikko oletetusti alkaviin kuukautisiin.
Vähänkö tekisi mieli jo testailla, mutta luulen et on aika turhaa ku mulla on vaan noita one stepin 25mIu testejä.. :)
Jännittäääää!

Miralle isosti onnittelut! Aivan mahtava plussatulos sulla, mulla kp21 ja oireita on. Toivottavasti pääsen mukaan heinäkuisiin!

Taas paljon plussan saaneita! Onnea kaikille! <3
On. Täällä dpo4 ja alamahassa menkkakipuja ja valkovuotoa edelleen runsaasti. Ei enää kirkasta, vaan enemmän valkoista. Eilen vihloi nivusia ja nännit on oviksen jälkeen kipeinä.. Hitto ku ei muista miten ekassa raskaudessa nää meni.. :D Varmaan mielikuvitusta mutta muistaakseni näin oli edelliselläkin kerrallaa... Nyt siis kp 19/? :)

Valtavasti onnea plussanneille :Heartpink:) Joka ikiselle tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan matkaan! Haamuviivoille vahvistumista:headphone::happy:

Valtaisia plussatuulia ja mahtavia aaltoja jokaiselle joka aikoo testailla ovis- tai raskaustestejä tulevaisuudessa !:talk017

:happy093

Tuulia, ei vuotoa .. Selässä tuntuu väsymistä :/ mulla on oviksesta about viikko vasta, kun tää oli todella merkillinen kierto. Folliultrassa kp 12 ja 15 ei ollut johtofollia ollenkaan, joten se ovulaatio viivästyi sitten ihan toden teolla. Huominen sen kertoo, jos lämmöt yhä laskee, niin se on menoa sitten. Tällaisissa oudoissa kierroissa voi luteaalivaihe olla mitä vaan, riippuu millaisen keltarauhasen kehitti.

HAHA, no empä malttanu!
Mitä mieltä, luulen näkeväni hailuriviivan.. vaiko toiveajattelua? Dpo 8, kp21/28

Liitteet

• 12064002_10154351100564386_1436159230_n.jpg
    12064002_10154351100564386_1436159230_n.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 217
Kyllähän tuossa jotain jennyhannele näkyy :) vahvistumista viivoille :)

Jennyhannele, miun silmään näyttäisi viivanpaikka olevan, toivottavasti ajan kanssa ottaisi väriä kunnolla! :)

Omista oloista sanottava että kyllä vaan tämä ihmismieli on mahdoton... Mulla menossa kp 22 ja dpo 4. Seksiä oli vain kolme päivää ennen ovista ja silti mä täällä rupean elätteleen toiveita raskaudesta... :) Mietin että pakko olla tyttö kun niin sitkeitä simppoja olisi, vaikka tyyliin 1 % todennäköisyys edes koko raskauteen :D Ei auta kuin odottaa :)

Vautsi mikä plussa-aalto täällä on käynyt! :smiley-bounce016

ISOT onnittelut, erityisesti Mira! Niin se vaan odotus palkittiin! Nyt vaan loputkin matkaan mukaan plussaamaan!!!

Takaisin