Raskaaksi 2015

Piilo, hui kamala! Kaikkea sitä! Olipas koettelemus.

Mira, nyt toivottavasti tärppää sitten, tsemppiä ja peukut pystyssä! :thumleft

Myy, kova olet joutunut kokemaan, toivottavasti asiat miehesi kanssa muuttuvat paremmiksi. Komppaan muita, jospa hän säikähti tilannettasi, ja kestää aikansa käsitellä sitä. Toivotaan, että asiat järjestyvät parhain päin :Heartred

Katjusha, olen pahoillani. Halaus sinne :hug013

Gatusan tilanne on ihan kamala. Toivotaan, että saat poikasi pian kotiin!!

Viima, höh negasta. Mutta, kuten niin monesti sanottu, kun ei ole vuotoa on toivoa!

sallahaa, tuo on kyllä ihan hanurista tuo torjutuksi tuleminen, mutta onneksi sait miehen kuitenkin kellistettyä! :thumright

Monille jäi kommentoimatta, pahoittelut! Täällä kp 33 loppusuoralla, dposta ei tietoa. Menkkakramppeja ajoittain, päätä särkenyt 2vrk joka mulla hyvin selvä vuotoa enteilevä merkki. Saa nähdä kuinka pitkä tästä ekasta kierrosta lopulta tulee. En viitsi testailla tässä vaiheessa. Jos mennään lähemmäs kp40 ja vuoto pysyy enteilevistä oireista huolimatta poissa, niin sitten! Eilen toivo leimahti kyllä, kun alkoi närästää. Edellisen raskauden aikana koin närästykseen ensimmäistä kertaa elämässäni, eikä synnytyksen jälkeen ole närästänyt kertaakaan.

sallahaa, kuka tietää, vaikka miehelläsi olisi nyt joku henkilökohtainen kriisi menossa? Puhukaa ja setvikää asiat, ettei lähde virhetulkinnat ja väärinkäsitykset versomaan. Ja sitä viehätysvoimaa peliin! Eiköhän se oviskin sieltä pian pamahda.

mannikka, no eipä ole rentoutta näkynyt vielä. Paitsi että olen nyt sillä kannalla, että missattiin tässä kierrossa ovis, joten odotukset eivät ole korkealla. Ehkä ihan hyvä niin. Eipähän tule stressattua niin paljon.

NuuNu, kuulostaa hyvältä sotasuunnitelmalta, mutta ilmoittelehan heti tuloksia, jos päädytkin aikaisemmin testaamaan. Jos nappaisikin jo heti ensimmäisestä kerrasta. Toivotaan!

ON: yk 2, kp 15/ 26-30 (dpo 5?). Ovistesti nega, joten se nyt sitten varmasti oli silloin kp 10, jolloin oli kaikki oireetkin. Tänään pitäisi aloittaa Terot, mutta taidan jättää väliin, että päästään nopeammin uuteen kiertoon. Macaa ostin eilen kapseleina Ruohonjuuresta, ja sekä minä että mies aletaan sitä nyt popsia. Auttaa tai ei, mutta kokeillaan nyt kuitenkin.

Plussatuulia, naiset :talk017

Huomenta tytöt,
Tsemppiä ja hyvää onnea ketjuun :)
Olkoon plussatuulahdus osanamme!
Mä jatkan nyt reseptillä: raskaus-monivitskut, C, D, Foli-B strong, sinkki, seleeni, vehnänalkioöljy sekä Gelee-kapseli. Lisäksi teen joka aamu vihersmoothien (puhdistamo), johon laitan lisäksi macaa (ja hedelmiä ja tuoretta vihreää) ja greippi- tai appelsiinimehun. Ainakin on terve olo, kun olen heinäkuusta asti vetänyt tällä yhdistelmällä ;)
Katjusha kp 17 / ? normalisoiden kiertoa...

Katjusha, melkonen terveyspommi sulla, wau! :) Toivotaan että tuottas pian tulosta! <3

Täällä kp 15 ja ovistestin viiva näköjään lähteny vahvistumaan!! :) Myöskin lämmöt tässä parin päivän ajan laskeneet, voiskohan ovis olla jo tänään... Teen tänään vielä kahteen otteeseen testit ettei menis plussa ohi! :)

Olipa kinkkinen tilanne sallahaa :sad001 Tiedätkö vieläkään mistä ois johtunu?

Gatusalle voimia ja jaksamista:Heartred
Kyllä se siitä vielä! En vois edes kuvitella mitä joudut kestämään. Oot kyllä vahva nainen.

Hyvä, että (myyllä?) meni leikkaus nappiin :)

Nyt plussatuulia kaikille!
Mä testasin aamulla eli dpo14 negan!

Viima, voi kökön nega :( No mut kuten tiiät niin vielä on toivoo vaikka kyllähän se varmasti synkistää :/ Ja en oo iteltään kysyny mut veikkaan kyllä että jo ehdotetuissa pointeissa on perää. Ja varmaan vika mussakin, oon ollu aika ärtsy viimepäivinä että eipä se kovin kiihota varmaan :D

Katjushalla kyllä tosiaan älytön terveyspommi! Pitäisi itselläkin käydä vitskuostoksilla. Sitruunamehua juon joka aamu, oon juonut varmaan reilun vuoden ja ilman sitä ei kyllä lähde aamu kunnolla käyntiin. Greippimehua olen myös nyt päivittäin juonut, lähinnä sen toivossa jos vaikka tuntisin oviksen.. Oon oikeasti tosi huono lukemaan omaa kroppaa ja ei mulla ole koskaan ollut mitään ovistuntemuksia, tai sitten en vaan yksinkertaisesti ole älynnyt että olisi.

Voi ei, kuulkaa tytöt. Mulla on varmaankin ovis ollut vasta 3-5 päivää sitten. Nyt vasta ollut lämmöt koholla. Mun normi lämpö on 36.1, ja eilen mittasin 36.3 ja äsken 36.6!

Eikö niitä lämpöjä pitäs mitata vaa heti herätessä ku lämmöt vaihtelee päivällä ja illalla monista eri syistä?

Kun siis ne lämmöthän voi heittää vuorokaudessa aika paljonkin, ja lisänsä siihen tuo vaatetus, huoneen lämpötila, ootko urheillu, syöny jne. Mä oon lukenut ja kuullut tätä enemmän harrastaneelta (ja tehnyt sen mukaan ite niin) että kaikkein luotettavimmin saa kun mittaa joka aamu samaan aikaan, ennen kuin nousee ees sängystä ylös. Mulla on joka aamu (myös viikonloppuna) herätys klo 7 siksi, että se passaa myös kouluaamuihin. Sit nappaan digimittarin suuhun ja piän vielä 30sec sen 10sec merkkiäänen jälkeen. Ja ei oo kyllä heitelly ku 36,1-36,3 välillä. Paitsi nyt parina päivänä lähteny laskemaan ja tänään oli 35,9 eli sekin liputtas sen puolesta, että ovis on ihan just.

Muoks. Ja siis mun vakiolämpö on toi 36,1 mut parina aamuna satunnaisesti sen 0,1-0,2 korkeempi.

Muokattu viimeksi:
Tein vielä otestin varmuuden vuoksi. Se on kyllä huomattavasti tummempi, mitä yleensä.

Liitteet

• Screenshot_2015-10-04-15-39-32.png
    Screenshot_2015-10-04-15-39-32.png
    492.7 KB · Katsottu: 185
Jeilei, no voihan se olla hyväkin merkki joskus - tai oon lukenut että hiivatulehdus ainakin usein vaivaa raskaana olevia. Ja sille listalle - niihin raskaana oleviin - on täältä kiva hinku ;)

Hei taas!

Täällä tosiaan menny taas tovi kun oon viimeksi kerennyt tätä lukee. Nyt sillee pikaisesti lueskelin näitä.

Päällimmäisenä jäi mieleen gatusan ikävä tilanne, toivottavasti saat pojan nopeasti takaisin!
Ja myy ikävää että miehesi alkoi epäröimään juuri kun kaikki on kunnossa, toivottavasti miehen pelko laantuu ja pääsette takaisin yrittämään ja plussaamaan!

Siitä että onko mies mukana niin itsellä tuntuu että mies kanssa haluaa ja odottaa vauvaa kovasti mutta ei pidä mun "masennuksesta" kp 1 kohdalla.

Täällä on siis tänään kohdattu taas kp 1 ja täti ja vaikka sitä tietää että aina hetki voi mennä että tärppää ja muilla mennyt paljon kauemminkin niin tulee aina todella masentunut oli tänä päivänä :( on turhauttavaa kun joutuu taas pitkän aikaa odottamaan että pääsee yrittämään ja siitä taas pitkä aika testailuun :( ja sit on myös se pieni pelko että onko jotain vikaa vai miksi ei tärppää :/

Mutta siis täällä kp1 tässä kierossa pyritään nyt saamaan se ovis kiinni (että tietää että se edes tapahtuu!) ja niin.

Mitä mieltä ootte mulla kierto keskinmäärin 27 pvä onko liian lyhyt raskautumiseen? Mitä vinkkejä vielä vois käyttää nyt on greippimehua juotu ja punaviiniä loppukierrosta. Perus mammavitamiinit ja lisäksi D,b,c ja sinkki, magnesiumia, kalsiumia syödään. Mies syö samoja mutta mammavitamiinib sijasta syö foolihappoa.
Kaikki vinkit otetaan vastaan!!
Oispa tämä vika yrityskierto!

Tsemppiä kaikille tähän kiertoon jota nyt elätte!!! <3

-jopsu- kp 1/26-28 yk 4

Takaisin