Raskaaksi 2015

Myyy mahtavaa, että sinustakin kuulee <3 hyvä että olet leikkauksesta selvinnyt, mutta voi itku miehesi ja sinun tilanteesi : '( sun piti saada alkaa piinailemaan heti kun toivut, mutta sitten tällänen! Voi koittakaa puhua ja selvittää välit, ettei ero olisi vaihtoehto! :( toki jos ei toimi niin ei toimi :/ tule rupattelemaan tuonne toiseenkin ketjuun!

Myy kiva kuulla susta. Onneksi voit hyvin kaikkien koettelemusten jälkeen. :Heartred
Varmasti miestäsi pelottaa tapahtuneet jutut mutta toivottavasti pääsee siitä yli ja pääsette yhdessä jatkamaan yritystä.

Gatusan tilanne on kyllä järkyttävä. En voi edes kuvitella millainen olo sulla on ja varmasti ikävä on raastavaa. Toivottavasti asia selviää mahdollisemman pian:Heartred

En ole tänne pitkään aikaan omia juttuja päivitellyt enkä oikein muutakaan kun oma yritys oli aivan lohduton miehen takia. Viime kuussa juteltiin ja mies tajusi ettei voi mielipidettään vaihdella kokoajan. Tässä kuussa ollaan kyllä talleteltu usein ja luulisin että ovis oli pari päivää sitten. Varmaksi sitä en tiedä kun ole testaillut. Mutta me nyt harrastellaan muutenkin vähintään 3 kertaa viikossa joten eiköhän se ovis johonkin väliin mahdu :)
Plussa tuulia kaikille :wav

jasmi ilmeisesti vasta vajaan 5v kuluttua ku pääsen täältä pois... katos sain tietää just että ex on keksin sellasen syytteen minua kohtaa et sais tuhottua perheeni ja minut. luin tänää toisest vastaavast tapauksest joka päätty kans samal taval... tosin äiti oli suomessa edelleen mut sama lopputulos. lapsi pääty isälle.
exä laitto meilil tuos vajaa pari kk sit et hän vaa haluu mut linnaa ei sen kummempaa. eli toisinsanoen haluaa tuhota mun perheen välittämättä kenestäkää.

Gatusa voimia sulle ja pojalle ja tietenkin koko perheelle. :HeartredAivan käsittämätöntä touhua. Kuullostaa aika pelottavaltakkin sun exä. Miksi se sut vankilaan haluaa!?! Ei taida olla kaikki ihan kotona ja ei nyt ajattele kun itteensä tässä asiassa.

jasmi koska mä jatkoin elämää pojan kans enkä parkunu perään ja menin naimisiin. turvallisuuden takia muutettii ulkomaille. tarviiko enempää syitä? pojan olles vauva jouduin kerran kertoon iha poliisille siitä koska sai pelätä turvallisuuden takia, poliisi ei tehny mitää kuitenkaa.

Testin tein.negaa näyttää.lämmöt edelleen 37.ei oo kyllä mitään flunssan oireita.vuoto oli kyllä runsasta, ja hyytymiä tuli, mutta jotenkin kummastuttaa kun kesti vaan pari päivää viikon sijasta.

Onpa taas vaikka minkälaista uutista täällä, tsempit lähetän kaikille hankalassa elämäntilanteessa elävälle. Asiat toivottavasti kuitenkin järjestyy parhain päin, Myy ja Gatusa.. :sorry:
Äippä, kumma homma sulla menossa. katotaan, mihin johtaa..
Nyt voi kyllä joku alkaa niitä plussia taas kantaa tähän ketjuun!
Joo, eilen illalla olin tosiaan siellä akupuktiossa ja aion jatkaa ensi viikolla. Tekee varmasti hyvää keholle ja epävarmuuden rassaamalle mielelleni.
Tämän päiväinen ultra ei ollut rohkaiseva: limakalvo oli paksuuntunut jonkin verran, mutta ei siihen tahtiin, että siihen missään tapauksessa kannattaa alkiota siirtää. Follikkelit eivät olleet yhtään kasvaneet, ja lääkäri ihmetteli kehoni toimintaa: miksi rakentaa limistä, jos ei toivoakaan oviksesta. Joo, ei tiiä. Laitan nyt pillit siirtosuunnitelmien suhteen pussiin muutamaksi viikoksi. Jos siltä tuntuu, menen seuraavassa kierrossa limis/follikkeliultraan. Luulen, että että katellaan vaan se seuraavakin kierto... Mietitään jatkoa sitten, kun on voimia ja jos olisi hormonitoiminta palautunut tämän vuoden rankkojen koettelemusten jäljiltä.
Katjusha kp 15 / ?

Onpa täällä nyt kurjia uutisia. :(

Paljon voimia Gatusa. Ihan kamala tuo tilanteenne ja ex-miehesi kuulostaa hirveältä. :( Hullua että haluaa pilata toisten elämän, koska on jatkanut elämää. Ei pysty ymmärtämään. Toivon todella että saat pian pojan takaisin kotiin.

Myy, en tunne sinua tai tarinaasi ennestään, mutta onneksi leikkaus meni hyvin ja olet nyt toipunut siitä. Kurjaa, että siitä tuli komplikaatioita. Ja kurjaa, että miehesi säikähti noin kovin ettei haluakaan lasta. Koittakaa puhua asiasta. Ehkä sekin auttaa, jos annat hänelle hetken aikaa sulatella kaikkea. Voimia, toivottavasti mies vielä suostuu lapsen tekoon.

Tsemppiä Katjusha. Toivottavasti kehosi alkaa pian toimia niin kuin pitäisi.

naskali oli tainnut plussata, onnea! :)

Ulkomuistista en muista mitä ehkä piti muille sanoa (enkä jaksa selata viestejä uudelleen läpi), mutta kaikille tsemppiä ja plussatuulia.

on. Tänään on nippaillut vasemmalta oviksen oloisesti ja ollut limoja. Tai sitten ne "limat" on vieläkin pojan päiväunilla tehdyistä talletuksista. ;) Ei pitäisi varmaan edes miettiä tällaisia, mutta ei pysty olemaan miettiämättäkään ja toivomatta että ovis olisi jossain tässä, kun talletukset olisi niin hyvään aikaan. Kp taitaa olla 13/?. Eli taitaisi kyllä olla vähän aikaista ovikselle, vaikka ei toisaalta tästä kehosta tiedä tässä vaiheessa. Varmaan mikä vaan mahdollista alkaen siitä että se tosiaan on nyt päättyen siihen että se on joskus muutaman viikon päästä...

pikkukonna, hieno juttu! Harvoin se tädin tulo on onnellinen asia, mutta nyt se lupaa hyvää tulevaisuutta ajatellen :wink Koita mennä miehen mukaan siihen rentouteen yrittämisessä, koska siten säästät paitsi itseäsi myös parisuhdetta. Turhan vakavasti ei kannata alkaa ottaa.

Julie00, tervetuloa ja tsempit oviksen hyödyntämiseen. Itse missasin hymynaaman tässä kierrossa, mutta tehtiin kyllä talletuksia olojen ja fiiliksen mukaan. Saa nähdä mihin se riittää.

sallahaa, nuo on kokemuksia, joita usein kantaa mukanaan enemmän tai vähemmän lopun elämäänsä. Etenkin naisena sitä tulee paljon spekuloitua ja analysoitua, vaikka se ei johtaisikaan mihinkään. Anna itsellesi aikaa käsitellä menetys ja toipua - ja itke niin paljon kuin vain saat pihalle. Suru menee ohi vain suremalla.

Gatusa, voimia vaikeaan tilanteeseen! On hyvä, että siinä vierellä on kuitenkin tytär, joka tuo iloa elämään, kun muut kuviot tökkii. Ammenna paljon posiitivista mieltä nyt siitä lähipiiristä ja puuhaa noita muita asioita jaksamisesi mukaan. Toivottavasti viranomaiset tarjoavat auttavan kätensä. Taistele.

mannikka, rentous on pop. Lähetähän vähän siitä tännekin, ettei mene taas stressaamiseksi... Ja kiva kuulla, etten (ehkä?) ole päässäni kehittänyt ovisoireita, vaan saattoi johtua tuosta greippimehusta, jota join. Limat ainakin sillä lisääntyi + oli jotain juilintaa yhtenä iltana.

Viima, ei se välttämättä vielä näy. Uusi testi kehiin parin päivän päästä, jos vaan pystyt sinne asti odottamaan. Plussatuuia!

jasmi93, voi olla hyväkin asia, ettei ole ihan tarkalleen perillä kierron vaiheista ja kaikesta siihen liittyvästä. Toivottavasti miehesi päätyy pysymään jatkossa jollain yhdellä kannalla. Useinhan me naiset tupataan olemaan tuuliviirejä - joskus siis toisinkin päin :grin

Katjusha, ikävä kuullaa. Mutta älähän nyt vielä kaikkea toivoasi heitä pois. Yleensä kun sitä vähiten odottaa, pääsee elämä yllättämään. Päivä kerrallaan nyt vaan eteenpäin.

Vargynja, muistan sinut parin vuoden takaa erittäin hyvin. Kiva lukea taas kuulumisia! Toivottavasti tallettelut osui kohdilleen - ja jos ei, niin ainahan sitä voi varmuuden vuoksi puuhailla vähän siihen päälle :happy:

ON: yk 2, kp 14/ 26-30 (dpo 4?). Oviksen jälkeiset oireet jatkuvat, joten nyt odotellaan sitten tätiä. Jos merkit paikkansa pitävät, niin tämä kierto jää ennätyksellisen lyhyeksi. Varmaan kroppa on vieläkin vuosia kestäneestä vaikeasta sairastamisesta sekaisin, eikä toimi normaalisti johtuen lievästä alipainosta. Joten lepoa ja ruokaa ja sopivasti viihdykettä peliin. Aikaahan tässä on koko elämä.

Muokattu viimeksi:
Myy ihana kuulla susta ja hienoa että sydämen osalta kaikki on nyt hienosti, kaikesta kokemastasi huolimatta! Mutta tosi ikävä kuulla miehesi mielen muutoksesta. Ihan ymmärrettävää että häntä pelottaa, ja voihan se olla että hänenkin mieli vielä muuttuu. Toivottavasti asiat järjestyy. <3

Tuulia kyllä hän nyt ilmeisesti pysyy *koputtaa puuta*. Sen huomaan esim että alkanut puhuu enemmän lapsista ja lukee uutisia niihin liittyen ja linkkaa niitä mulle. Esim sen että isän pitäis lukea iltasadut niin laittoi mulle että hän sit lukee :wacky:laughing7

Näin muuten viime yönä unta että olin saanut vauvan ja mä en osannu ollenkaa käsitellä sitä. Ja äiti tietty arvosteli vieressä. Milloin en ollu vaipan sivuja oikein laittanu ja pissa ja kakka sit valui pois ja sitten olin aiheuttanut munuaistulehduksen vauvalle ja pissa oli veristä . Hyi kauhee mikä uni. Oli siinä hyviäkin hetkiä mutta tuntui nii ahdistavalta kun en muka mitää osannut. Onneksi tiiän kyllä että osaan vauvoja hoitaa kun kolmea pienintä sisarusta oon hoitanut vauvasta lähtien :D tai no opeteltavaa on tietenkin hirveesti mutta kyllä mä osaan vaipat vaihtaa :D ja pyllyn pestä ja perus jutut mutta nehän on pieni osa kaikkea mitä pitää opetella.

Anteeksi, nyt on pakko törkeästi vaan omanapailla että saan purettua kiukkua pois.
En saanut seksiä eilen(kään), miehestä oli ilmeisesti tärkeämpää kattoa kännykällä jotain typerää dokumenttia sängyssä, kuin että rakastelisi omaa avovaimoaan. Dokkarin jälkeen heitin suoran ehdotuksen, mutta kun häntä niin väsytti. Kysyi jaksaisinko malttaa aamuun. No hemmetti, pakko kai se on! En oo vielä niin epätoivosessa tilanteessa, että on tarvetta alkaa väkisin panemaan. Aamu koitti, ei elettäkään seksin suuntaan. Kun kännykkä lopulta irtosi näpeistä se vaan jäi makaamaan peiton alle, pusuakin varten piti kääntää omilla käsillä sen pää niin että ylsin. Koiratkin riehu taas oven takana. Sanoin sitten suoraan, että kun on näin vaikeeta kerta niin antaa olla. Taitaa tuolla nyt möksöttää. Hirveen vaikea ja epämiellyttävä olisikin tuo sen osuus tästä koko hommasta, verrattuna mun urakkaan! :mad: Liekkö tuo ees oikeesti vauvaa haluaa, kun ei näytä motivaatiota löytyvän.

Sallahaa, voi sitä siun miestä :( saisitko puhuttua miehen kanssa et mistä nyt kiikastaa?

Ja tuulia, se rentous tais lähtee kokonaan sinne :D nimimerkillä kolmet itkupotkuraivarit kahteen päivään, syynä se et muut on raskaana mut mie en :rolleyes:

Katjusha, pahoittelut huonoista uutisista :( jospa ens kierrossa lähtis kroppa pelittää ja saisitte alkion siirrettyä.. Voimia sinne ❤

Menipä nyt spämmäykseks, huomasinpa vaan et vähän jäänyt kommentoimatta. Mikä univaje :s

mannikka, ei oo puhuttu ku olin päivän muualla. Mut pitäis varmaan koittaa. Nuo itkupotkuraivarit samasta syystä on niin tuttuja... :sorry:

Takaisin