Raskaaksi 2015

Äippä minkä pituinen kierto sulla on yleensä? Jos ei ole tietoa niin jatka testailuja vielä! Mulla on pitkä kierto ja ovis plussa vasta kp 23. Se on voinut olla että et ole vain plussaa saanut testiin vaikka se on tapahtunut kerta lämmötkin on koholla. :)

Pahoittelut negoista :(
Taisitte kyllä kaikki olla ennen aikojanne pissimässä tikkuun, joten luotan siihen ett saan vielä onnitella teitä plussista, vaikka nyt pahoitellaankin negoista ;)

Äippä, joillain lh-huippu on niin nopea, ettei se välttämättä jää tikkuun jos vaan kerran päivässä testaa, huoli pois :)

Waterlily, saisi sinnekin plussa tai täti tulla, tympeää tollanen odottaminen :(

Mannikka, jännittää sun puolesta!! :))

Äippä, jospa ois ovis kuitenkin ollut sun huomaamatta niin pääset ihan kunnolla jännäileen! :)

Waterlily, toivottavasti epäselvä tilanne kääntys plussan puolelle ;)

Norappi, täälläkin tsemppiä huomiselle, eiköhän kaikki oo hyvin :)

Kp 26. Nännit ei oo enää niin arat ku eilen. Olikohan se ovis sit kuitenki viikonloppuna... Noh, kunhan nyt vaan äkkiä katkeis tää kierto nii pääsis tositoimiin! Greippimehu ja ovistestit aattelin ottaa käyttöön sit :) Huomenna labraan nii saa nähä onko se hcg vielä itelläkin kuiteski koholla ku tälleen kroppa pelleilee. Niin ja kiitti tsempeistä <3

Onko teillä nännit kipeenä oviksen aikaan? Hyvä ku ei huuto tullu, ku menin suihkuun :D vesi sattu ihan hirveesti. Mut sit taas nuo lämmöt kun pysyy vaan koholla.on kyl nyt vähän sekavaa.

Äippä, täällä välillä on ja välillä ei, mut rinnat/nännit kipeytyy vasta oviksesta eteepäin ajankohtana, jos ylipäätään kipeytyy :)

Harmi ku en eilen tajunnut sitä elämä lapselle konserttia, niin mielelläni sen olisin kattonut kyllä :/

onkos kukaan kuullut myy82? on ikävä ja haluaa tietää miten leikkaus meni... jos luet tän ni parane pian tääl on ikävä!!!

mitenkäs muilla menee?

täällä eilen käytii illal ajelulla ja sit ku tyttö jo väsyny ni ois pitän alkaa vaihtaa tytön iltaruokaa ukon mielest ku olin just sanon et tyttö on väsyny ni ukko käski avata pienen hedelmäsoseen tytölle ja syöttää no eihä tyttö sit halunnu syödä sitä ni ukko alko syyttää mua. sit ku ite syötii illallista tytön nukahettua ni tuli uhittelua ja valitusta taas vaihteeks. hohhoijaa että alko pinna kiristyy taas vaihteeks. no ukko oli et ei tyttö tykkää noist puuroist kuitenkaa, no tänää tyttö väsähti kesken aamiaisen ku annoin persikka-ohrapuuroa ja tyttö oli alkan syödä innol mut minkäs teet ku väsy iski, no pitää tytölle antaa nyt ku heräs aamun ekoilt päikyiltä. tekemist riittää, on 2 tilaust joista eka alotettu jo ja pitäs ylihuomiseks neuloa kälyn kuopukselle sukat.

Ehkäisy pois tammikuussa 2012, lapsi syntyi 06/2013. Ns. aktiivinen yritys siitä lähtien, kun laskettu aika olisi 2016 vuoden puolella (olen mieheni firmassa äitiyslomasijaisena ja äippälomalainen ois tullu takas aikasintaan vuodenvaihteessa). No nyt on kiinnittymisvuotoa ja ensi viikolla lapsettumuustutkimukset (mulla liian alhainen progesteronitaso jota oon lisäravintein ja homeopatialla jo hoitanut). Eli nyt edetään jänniä aikoja.

Tääll hyvin normisti finniä pukkaa naamariin, niinku aina ennen kuukkautisia, ennakoivat kivut on kuitenkin pysyneet poies vielä.... että niitä odotellessa... Huomenna oletetusti dpo 14, eli kuukautisten pitisi odotetusti saapuvan jos mennää normikierrolla :rolleyes: Hullua pidetään jännityksessä :dead: siis oon itekkin ihmeissäni etten ole apteekissa vielä käynyt :woot::woot::wideyed::wacky: Mutta netin kautta on ostettuna pari testit ja niitä odotellessa :smiley-bounce016

diabolicat tsemppiä ja plussatuulia :) ja tervetuloa... varmaanki muistan väärin mut tuo nicki on jotenki tutun kuulonen, ollaakoha oltu ennen samas ketjus kans?

piia josko sieltä ei tuliskaa täti vaan plussa :)

mä oon jotenki ollu viimeaikoina oudon herkkä...lapin äidin kehtolaulu sai mut parkumaa ku kuuntelin youtubesta tytön kans ja itehä mä sitä laulan tytölle harvase päivä eikä kyyneltäkää tul. ja muutenki mielialat heittelee kunnol 0-100 alta aikayksikön tyyliin eli rauhasta raivoo ja naurusta itkuu. tyttö söi puol purkillista sitä puuroa loppujen lopuks mikä on kyl jo hyvä saavutus ku ottaa huomioo et yleensä ei syö ku muutamia lusikan kärjellisiä ruokaa ni eilen meni yks hedelmäsose ja tänää meni sit puol purkkia puuroa mistä oon tosi ilonen. meillä ku ei ol jääkaappia ni jouduinpa ie sit syömää lopun mut hyväähä tuo on. ukko haisto ku annoin tytölle ja irvisti et hyi. no eipä tytön mielest ol hyi ainakaa :) puolilt päivin vois kokeilla jotai muuta tytölle, mitähä antas...

Pahottelut negoista :-(

Täälä dpo6? ja väsyttää, peleltaa, turvottaa ja muka yököttääkin välillä.

Tunnen kuitenkin itteni niin hyvin, että helposti saan hormonoitua itelleni ties mitä oireita ihan tyhjästä. Eli piinaava odotus jatkuu..

Pikkuminski <3 <3 <3 kiitos !! <3

Liitteet

• 1442483833316.jpg
    1442483833316.jpg
    53.8 KB · Katsottu: 217
Kiitos Gatusa ja joo, kyllä mä muistan sun nickin, etkös sä siellä jossain lähi-idässä asunut? En oo taas pitkään aikaan edes käynyt täällä.

mä asun tunisiassa. kiva ettet ol unohtan :) mitäpä sinne nykyään? täällä mä neulon toimeentulona, tyttö täytti 9kk tänään.

Takaisin