Kiitos ihanat, miten voikin piristää niin paljon teidän kommentit! :) Tiedän että kaikki täällä toivoo/on toivonut kovasti lasta niin jotenkin se tuntuu kannustavammalta kun tietää että varmasti ymmärrätte!!
Se lääkäri on jotenkin outo tavalla mitä en osaa selittää, ei kannusta, ei kerro mitään kysymättä. Ei hymyile. Se on tehnyt nyt 2 viimesintä inssiä.. Kaipais tukea myös ammattilaiselta vaikka toki vaimolta saa. Lisäksi tänään se syytti mun tupakointia siitä ettei olla raskauduttu. Siis tuntui siltä että se on nyt ainoa syy kun kaikki muuten näyttää hyvältä.. ymmärrän että se huonontaa verenkiertoa, mutta aiemmin kun luin asiasta niin mulle jäi olo että riittää kun lopetan plussan jälkeen.. Se olisi voinut ilmaista asiansa nätimmin.
Mä joudun käydä kesken työpäivän insseissä, eli suoraan lääkäristä töihin takas. Se lääkäri möläytti jotenkin oudosti senkin että yksi yritys enää ja sit istutaan alas ja mietitään mitä tehdään. Onhan se totuus, mutta pitäisi vähän miettii millon ja miten sanoo asiat.. argh.
Mulla alkoi raskaus jo ekasta inssistä mutta ei pysynyt. Vaihdettiin luovuttajaa sopimus syistä ja tästä uudesta luovuttajasta saadut spermat ei oo tärpännyt. Mitä mieltä ootte tästä? Voiko meidän "tavarat" vaan olla sopimatta toisiinsa?
Voinko tehdä tänään jotain jotta raskaus alkais? Saanko mennä jumppan? :) Apua ja anteeks, alkaa vaan väkisinki miettii kaikki keinot, niin kun tiedätte :)