Raskaaksi 2015

Pahoittelut Viima :sad001 Mäkin uskoisin, että jotain ehkä yritti tapahtua ja siksi niin viivästyivät... Voi harmi!!

pahoittelut vuodosta Viima, jaksamista.

tääl siivosin tytön kans, no tyttö oli laadunvalvoja ku konttas peräs :) ulkona sataa sataa ropisee :)

mannikka, voi pahus jos ovis jäi tulematta, toivotaan ettei kierto veny sen takia niin pääsette taas yrittämään.

Viima, pahoittelut menkoista. :sad001 Mutta oli sulla tosiaan outo kierto, toivotaan että seuraava olis normaali.

sallahaa, outoa sanoa näin mutta hyvä että sait viimein negan testiin. Toivon kovasti että saatte pian uuden pysyvän plussan.

SunLight onnea digituloksesta! :wav

Mira mulle kävi kerran kans noin. Oliko ehkä vaan laimeampi näyte? Mut toivotaan että ne osaa klinikalla sanoa, näyttääkö siellä siltä kuin pitäis. Ei sitä toisaan halua väärään hetkeen yritystä ja rahojaan laittaa. Toivon kovasti teille jo tärppiä! Oliko teillä nyt mitään lääkkeitä mukana, vai menettekö edelleen luomuna?

On. Täälläkin tuhru ennusti oikein, ja menkat alkoi aamuyöstä. Letroilla jatketaan. Soittelen tänään tai huomenna seurantaultrasta. En kyllä muista, sanoiko lääkäri että mun pitää tulla myös tässä kuussa, mutta ehkä se on hyvä. Kun yhden kuun vasta letroja syönyt, niin eihän siitä ole taetta että toimivat ihan samalla lailla. Ja näkeepähän sitten minkä kokoinen on johtofolli.
Kp1/ 28 yk9

Luomuna mennään. Pitää varmaan ultrata sitten niin näkee mikä tilanne. Voi harmi Beisla, teille kanssa plussatuulia nyt!! ;)

Voi ei Viima! :( Ei muutaku nyt uskomaan että teidänkin aika koittaa ja seuraavaa yritystä vaan! Ja ps. Voithan sä seurailla vielä sitä vuotoa mihin se lähtee etenee. Tsemppiä!

Kun ootte tehny noita ovistestejä, niin onko sellasia päiviä välissä kun vaan näkyy yks viiva, eilen näky kaks viivaa ja tänään vaan yks.samaan kellon aikaan aina tehny. Viivat ei viel oo yhtä tummat ollu.

Äippä, mulla on näkynyt joka päivä kaksi viivaa, mutta ennen viime lauantaita en tienny miten tumma on ovisplussa :)

tein tossa uuden testin, ja siihen nyt tuli näkyviin kaks viivaa.mikälie ollu aikasemmassa.nyt vaan odotellaan, että tummuisi viiva :)

Äippä
Sit ku se oli plussa, se lähti tummumaan samantien se kakkosviiva. Oon kuullut muiltakin, että positiivista tulosta ei tarvi "odotella"

Beisla pahoittelut menkoista.. :(

Mira onnea inssiin!

Äippä lh pitosuus vaihtelee vähän.. Ja aika paljon riippuu siit et kuin kauan oot pidätelly tai paljonko juonu jne.

Nyt toivon et kierto ei kauheesti veny yli 30 pvä. Lämmöt ei oo noussu vaan vetää siksakkia ja o-plussaa ei oo näkyny :( noh ei tässä kai auta muu kun ootella uutta kiertoo alkavaks..
Kp19/30(?)

Okei, kiitos tiedosta. Ehkä liian aikasin tässä jo testailen, mutta ekaa kertaa ovistestit käytössä, ni tää on sit tällästä

Kyllä se meidänki aika vielä koittaa :)
Nyt vaan uutta yritystä eli kp1/+30 ja yk4!
Mitä lisäravinteita/vitamiineja voisin aloittaa tässä kierrossa? Tuntuu siltä ettei mulle sitä plussaa suoda ilman pientä avittamista...

Kiitos vinkeistä! Pitääpä käydä hakemassa greippimehua :) voiko sitä laittaa mihinkään? Se maistuu pelkästään ihan kauhealle :hilarious:

Viima kyllä se lasillinen kylmänä menee.. Tuo rybb&deckersin menee ainakin miulla hyvin alas vaik greipistä en juurikaan tykkää..

Takaisin