Raskaaksi 2015

Mimulus, kiva kuulla ettei miusta tule tunnetta ett "ängen" vain itseni tänne toisinaan :D taustailen vain enemmin tällä puolen, kun tänne on tullut niin paljon uusia, mutta tsemppailen kyllä mielessäni kaikkia! :)

Ps. Tietääkö joku Milttiksestä? Entä Be:stä? :/

Mimulus ja Taikatuuli, komppaan Nennaa eli mukava kuulla että ollaan tervetulleita tännekin puolelle :) Kovin aktiivisesti en ehdi kirjoitella, mutta jotain joskus sentään :)

Millier, mikä päivä epäilet että olisit ovuloinut? Raskausviikkoihinhan lasketaan aina se 2 viikkoa "ylimääräistä", jos oviksesta eteen päin lasketaan, sillä virallinen laskutapa on laskea edellisistä kuukautisista lähtien. Eli jos plussaa silloin kun menkat myöhästyy niin viikkoja on noin 4, kun taas oviksesta laskettuna niitä on "oikeasti" 2.

Nennaa, ei oo Milttistä tai Be:tä näkyillyt :sad001

Larissa kp? ovista ootellen , yk 15

Täällä taustailija moi! Milttishän sanoi, että poistuu takavasemmalle, kun luovuttajan kanssa kävi niin kun kävi :( ja joku sanoi ben poistaneen koko profiilin km jälkeen. Olis kyllä kiva kuulla teistä, jos taustailette jossain!

Plussatuulet kaikille tällekin puolelle!!

Epäilen, että mulla ois se ovis ollu sit 26.7-1.8 välillä kun mulla oli sillonki tuota runsasta valkovuotoa. Mut ku ton vaun laskurin mukaan sydänäänet ois sit pitäny kuulua 14.8 alkaen o_O eikä siellä vielä näkynyt muuta kuin ruskuaispussi.. mulla on jo aivot ihan solmussa tän takia :rolleyes:

Oletko millier tehnyt viikkonäyttöistä digiä jossain vaiheessa?
..mulle tulee oma keväinen tilanne vahvasti mieleen sun kirjoituksista..plussan sain vasta kp 40..digiin 2-3 vkoa..ultrassa viikolla 8 vastasi pieni viikkoja 5..kalenterin kanssa viikon pohdin myöhäisempää ovista ja muistelin seksikertoja mutta vaikka kuinka laskin niin olisi pitänyt olla ainakin kuudennella viikolla jo tuon digi tuloksenkin takia...ja tuulimuna oli sitten diagnoosi uudessa ultrassa. ..koko sydämestäni toivon, että teille käy paremmin ja ensi viikolla siellä pieni sydän sykkii :Heartpink mutta ymmärrän paremmin kuin hyvin sun tän hetkisen olotilan....Lähetän täältä hirmuisen kasvupyrähdyksen masuasukille! !! :wav

Millier, mä olen lukenut että sydän alkaa lyömään jossain 25 päivää jälkeen hedelmöityksen. Tsekkaapa vielä jostain muusta lähteestä. Tuo Vaun tieto ei minusta välttämättä kuulosta oikealta ...

En oo tehny digiä. Tuulimunaa mä just pelkäänkin. Mullakin on siitä kokemusta :sad001 todellakin toivon, että oon laskenu jotenkin väärin ja pikkuinen kasvaa tuolla masussa. Ärsyttää kun pitää oikein kiusata itseään näitä laskemalla ja pähkäilemällä, muttei tässä odotelessa oikein muutakaan voi...

Kyllä mäkin näin ihan selvästi siinä sen sikiöpussin ja sen sisällä oli jotain. Ja th sanoi, et alakautta ois varmaan näkyny paremmin. Ei ne niiden ultrausvehkeetkään ollu niin uusia kuin meidän keskusneuvolassa.. 8.9 seuraava ultra, huoh :confused:

Siis mitä, ultrasko ne Millier mahan päältä noin alhasilla viikoilla?! :O Mulla ultrattiin 5+5 ja 7+5 alakautta, monessa paikassa vielä nt-ultrakin tehään niin...

Nega testattu! Pidän nyt yrittämisestä ja täältä foorumilta parin kk tauon.

Plussatkaapa te muut mun puolesta!♡

Ultrasivat mahan päältä. Eihän me ennen sitä ultraa tiedetty kuin pitkällä ollaan eikä meidän neuvolassa oo sitä laitetta millä ultrataan alakautta. Siellä on vaan se yks ultralaite.

eilen loppu vuodot kokonaan, jonka jälkeen tuli jotain todella limaista juttua ( mitä on muutenkiin tullu vuodon yhteydessä) mut tää oli nyt pelkästään sellasta vaaleen punasta limaa :D ja nyt oottelen sitä mun todella herkkää testiä, joka pitäis ma-ti sujahtaa postiluukusta :D :D kyllä jännittäää

Millier, tsemppi sinne, toivottavasti kaikki on hyvin :)

Viimalle pahoittelut negasta :( Voimia uskoa siihen tulevaan plussaan ! :)

Toivellkas, tsemppiä ja toivottavasti plussa tärähtää! :)

Viima pahoittelut :( Itekki aattelin että jos vaa negaa näyttää ja täti tulee että en vähään aikaan ees mieti näitä juttuja, jos se helpottais raskautumista ku ei ressaa ja "yritä".. Nyt keskityt hetken aikaa itseesi ja teet kaikkea muuta mukavaa etkä mieti ollenkaan tätä asiaa, kyllä sullekki se plussa suodaan! Mikä kp sullon?

Millier, toivotaan että pikkuinen on kyydissä ja jos sattuu niin ettei ole, niin sitten vaan hetki hengähdät ja uutta yritystä! <3

Kyllä me ne pikkuiset saadaan! :)

Viima pahoittelut negasta...ja rentouttavaa foorumitaukoa ! :)

Toivellkas plussaonnea, jännät paikat ja erikoisen kuuloista vuotoa :)

Pakko kompata aiempia kirjoituksia siitä miten mukavaa on, että Larissa ja muut pidemmän matkan taivaltaneet kirjoittelevat myös tänne puolelle :) teille jos kelle toivon sitä plussaa!! :) mä ainakin olen saanut teiltä paljon hyödyllistä tietoa ja vinkkejä :) miten sitä oliskaan pärjännyt ilman tällaista foorumia :rolleyes: :)

On. Dpo 6 ...ja jälleen edessä piinaavan pitkä viikko ennen menkkoja/testiä.. :p

Viima, pahoittelut negasta, rentouttavaa taukoa!

Waterlily, kiva kuulla jos meistä on tosiaan apuakin ollut uusien asioiden kanssa :P
Piiiitkä piinaviikko siullakin vielä edessä, toivottavasti päättyy kuitenkin onnellisesti plussaan :)

Millier, toivottavasti kyse oli vain ultraamistavasta joka säikäytti epätarkkuudellaan ja seuraavassa ultrassa sykkiikin jo kovasti uusi sydän :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Muokattu viimeksi:
Millier: mulle tehtiin alakautta kun näkyy paremmin jne..kun menin ar ultraa piti olla 6+4 mutta vastas 5+5 eikä näkynyt muuta ku ruskuaispussi..ite kans pelkäsin pahinta mutta nt ultrassa kaikki hyvin! Mulla oli ovis myöhässä nyt ku jälkeenpäin mietin tiedostan milloin oli ovis..ehkä sielläkin vaan ovis oli luultua myöhemmin! Tsemppiä :smiley-angelic003

Millier, jos sun ovis olisi ollut 1.8. niin sulla olisi tänään viikkoja vasta 6+1 (perjantaina siis vasta 5+6) eli ei ihmekään jos ei perjantaina niitä sydänääniä kuulunut! Toisekseen, alakautta olisi pitänyt ultrata!!! Jos ovis taas olisi ollut esim jo 27.7. niin ultran hetkellä olisi siltikin ollut viikkoja vasta 6+4 eli ei silloinkaan syke välttämättä olisi näkynyt mahan päältä ultratessa. Eli uskon ja toivon, että ei ole tuulimuna vaan liian aikaisin ja väärin on ultrattu. Ja eikös varhaisultraa suositella vasta rv 7+0 jälkeen muutekin, jotta sykkeen näkyminen olisi varmempaa? Tsemppiä!

pahoittelut negasta Viima :sad001

Tsemppiä Toiveikas testailuun tiistaille/keskiviikolle! :wink

Waterlily, kiitos kauniista sanoista <3 :) :greet015 Tsemppiä piinailuun! Siellähä alkaa olla mahdollisen kiinnitymisen hetket lähellä :wink

Tsemppiä kaikille! Mie suunnittelen täällä remppaa eteiseen :grin Jotain kivaa projektia pitää kehitellä ajankuluksi ja töissä käynnin ohelle, kun tuntuu ette mikään etene mihinkään eikä oo mitään mitä oottaa (lomaa, reissua tms). Noheva emäntä järjestää itse itselleen tekemistä :grin Jos sillä vaikka saisi ensi kuun loppupuolella plussan houkuteltua tikkuun, kun tuhlaa (vauva)säästöjä remppaan :wink

Larissa kp? ovista ootellessa, yk 15

Muokattu viimeksi:
Takaisin