Raskaaksi 2015

Paljon onnea Katariina86! Nauti pienestä tuhisijasta :dummy1:

BeneathBeautiful, hyvää vointia ja nauti myös masun kasvatuksesta! Musta kans tuo oli ihaninta, kun masu alkoi näkyä ja sitä sai korostaa, komppaan Irvikissaa! :love017

Hienoa sallahaa että kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa. :Heartpink

Millier koittaa huokaista syvään ja rentoutua, se on pienellekin parhaaksi :happy:

Viima, Jes, testi viimeistään huomenna?? :happy093.

PikkuMinski on ollut ahkerana! Nuo on kyllä suloisimmat tossut ikinä, tein odotusaikana meidän neidille mutta ne jäi pitämättä. Koristeenakin kivat! Ja ihana lahjaIdea tosiaan! Onko sulla muita kivoja ohjeita? :)

Mukava lauantaita tasapuolisesti kaikille! Me päästään tänään hääjuhliin :hug003

Katjusha kiva, että fsh ei oo koholla :)

Piia84 tervetuloa :)

Beisla joko on kiinnittymisoireita ollut? :)

Viima, ootko tänään testannu? Ja kyllä se on ihan yhtä piinailua näin heti alkuunkin. Nyt vasta 3 kierto menossa ilman ehkäisyä ja ihan oon jo välillä huolesta sekasin. Tosi vahvasti nousee aikasemmat lapsettomuusajatukset taas pintaan.

Ninni oikein paljon onnea nt-ultran hyvistä uutisista :)

Nunnuliina jospa se kierto lähtis käyntiin :) pahoittelut silti negasta.

Sandy, toivottavasti kierto palautuu nopeasti "normaaliksi" :)

Larissa, jospa kiertopäivät unohtamalla tulis toivottu tulos :) ei kyllä onnistuis iteltä.. Mukava et teillä on kaikki kuitenkin kunnossa :)

Alinah onnea! :)

Waterlily jospa nyt ois plussakierto :)

Millier, toivottavasti on kaikki kuitenkin kunnossa!

Bb ihana maha! ja onnea loppuraskauteen :)

Tiku toivottavasti valeraskausoireet menee ohi.. Ja mies saa selkoa ajatuksistaan..

Onnea katariina86 pienestä tytöstä!

Sallahaa, hyvä että kaikki oli kunnossa! Tärppionnea uuteen kiertoon :)

Taikatuuli, joko kohta testaat ? :)

Täällä ei mitään uutta kp10/30(?)

Pikakommaus ennen töitä:

VAU Bb mikä ihana masu! Ja tuu ihmeessä useamminkin kertomaan kuulumisia :)

Tiku, harmi että miehesi nyt tolleen hannaa :sad001 Miten hän on suostunut tjottailemaan, mutta sitten tyssää jos asiasta erehtyy puhumaan o_O Miehet... Jospa hänen täytyy vaan saada sulatella asiaa. Ja kurja tuo sinun valeaskaus etenkin kun et lääkäristä mitään apua saanut :sad001

Onnea Katariina!!!

Sallahaa, hienoa että siellä oli kaikki nyt ok! Ja upea asenne sulla! :)

Taikatuuli, toivotaan että siellä ois plussa tulossa! :wink Ja hyvä että sait kilpparilääkityksen

Viima, milloin testaat taas?

Napaa: Täällä on sellaiset jomot muniksissa että ovis on lähipäivinä :grin Ja eiku miestä kellistelemään :grin

Taikatuuli, pääasia ett turvotus laski kuitenkin, toivottavasti ei enää toiste tule :)
Milloins testaat? :)

Moni teistä on kyselly , millon aion testata. Tarkoitus ois testata vasta 6.9 ku kp 33. Kattelin kalenteria. Miul on ollu lyhin kierto tammikuussa 27-28. Sen jälkeen on ollu 30, 33, 33 ja plussa tuli kp 33 19.5. Jos menkat ei ala viimeistään tiistaina kp 28, ni silloin voi pieni pilkahdus toivoa jäljellä, ettei ne alkaiskaan.:wink
Aattelin, ihan rauhassa ootella ens sunnuntaihin.

Taikatuuli, myöhän mennään aika samoissa, miekin oottelen menkkoja tiistaille(+/-1pv) ja testaan aikaisintaan perjantaina/lauantaina jos enää tarvis :)
Eikun siun testailujasi odottelemaan, plussatuulia! :)

Nenna: Plussatuulia siullekkin.:) Mie niin toivoisin, että siulla se plussa tulis testiin.:happy:

Larissa: Ei kun miestä kellistelemään ja peitot heilumaan!:)

Nennaa, Larissa ja muut ketkä ootte siirtyneet toiseen ketjuun kirjoittelemaan: On ihanaa, että kirjottelette tännekkin vielä kuulumisia. Ois niin kiva itekin seurata Murkun perustamaa ketjua ku teitä tuttuja on siellä paljon:), mutta aika ei yksinkertaisesti riitä.:sad001 Oon välillä pikaisesti käynny siellä lueskelemassa, mutta siellä on niin kova kirjoitustahti, etten pysy kärryillä asioista. Voi ku olis aikaa, ni mielellään lukisin sieltäkin teijän kuulumisia!:):sorry:
Miullakin on jääny vähemmälle tännekkin kirjottelu kkm:n jälkeen ja todella se ajanpuute vaikuttaa todella paljon asiaan. Enimmäkseen ehin just kirjottamaan yövuorossa ku sillon on rauhallista, eikä oon paljon tekemistä yöaikaan kuin taas päivä- tai iltavuorossa.
Nyt oon ehtiny kirjotella tänään enemmän ku on vapaapäivä. Ny pitäisi lähtee laittaa pyykki pyörimäänsmiley-chores003 ku aurinko alkoi paistamaan ja ulkona tuulee, ni pyykit kuivuu nopeasti.:smiley-chores011 Palaillaan! Plussatuulia!:talk017

p.s. Hei! Miten ne dpo-päivät laskettiinkaan?

Waterlily85: En oo ostanu viel testiä ku aattelin vasta ens viikolla ostaa ku meen käymään kaupungissa loppuviikosta ku loppuu yövrot. Ostasin sen apteekin oman testin. Voishan tietty tilata netistä, mut digiä en raaski ostaa, et pitäisi joku tavallinen varma testi tilata raskauskeijulta. Oisko ehdotuksia testin suhteen? Silloin ku plussa tuli edellisellä kerralla dpo ol joko 14 tai 15. Sillon en tehny ovistestiä, vaan päättelin oviksen ajankohdan limoista ku sitä tuli runsaasti 3 pvää perätysten eli 3-5.5 ja kp:t oli sillon 17-19. En uskalla vielä innostua, oisko mahdollista et oisin plussannu ku ihmeempiä oireita ei oo. Kurkku tuli viime yönä kipeeksi ja on varmaan siitä syystä vähän viluinen ja kipeä olo. Vas. puolella tuntuu jomotusta ja välillä tuntui oik. puolella. Tiiä häntä, mitä tää meinaa...:wink

Lisääkö tuo vau.fi raskaulaskuri aina tuohon raskauden kestoon sen kaks viikkoa? Yritän täällä pähkäillä mahdollista hedelmöittymistä/ovista viiden viikon taakse ja tuo laskuri heittää, että oisin 7viikkoa raskaana... En nyt oikein jaksa ymmärtää tuota o_O

Taikatuuli, mä suosittelen kyllä tuota apteekin omaa :happy:

tää mun vuoto on nyt niin outoa edelleen kaksi päivää sitä tuli lähinnä pissaessa. Muutamia tippoja siteeseen, alko vähä rusehtavalla sit meni vaaleeks punaseks sit muutama pv tuli pissaessa pönttöön vähä klimppisen näköstä verta tai mitä lie oli...( Niin ja kaikki tää oli täysin kivutonta eikä tuntunu norm menkoilta, oon tänne aikasemmnki tän mun "tarinan" kirjottanu, taitaa olla niin alussa se teksti niin tähän vähä tuli samaa :D) ja nyt näyttää siltä että kaikki päätty seinään, pyyhkiessä kun vähän ootan pöntöllä ennen kun pyyhin niin tulee vaaleeta ns. limasen näköstä, mutta niin vähän että meinaan ees erottaa että jtn tuli.. toivottavasti olisi vaan jotain ns. kiinnittymisvuotoo tai jotkut valemenkat. ensiviikolla testin teen, tuli netistä tilattua nyt sellanen todella herkkä jossa 10 oli se herkkyys. peukut pystyyn ja toivottavasti olisin RASKAANA!!! :) :) :)

Ärsyttää, miks pitää olla näin malttamaton :D esikoisen kohalla en ollu tämmönen.. Keksis jotain muuta tekemistä ku aina vaa miettii onko raskaana ja onko osunu miehen vapaat oikealle viikolle yms. Nyt tuntuu taas jomoilua, kp 19/24-30 menossa. Huviksi tein päiväseltää r-testin ja negaa näytti tottakai, mut ei jaksais oottaa aikasintaa ens torstaihin :/ x) ja sit harmittaa sikana jos ei taaskaa tärpänny... Esikoinen nukkunu päikkäreitä jo 2,5h ja en tietenkää oo tehny mitää järkevää :D Mun vapaapäivät mennee kyllä tässä mietiskellessä ja ressatessa vaikkei sais aatella mitää, eläis vaan normaalisti..

Plussatuulia!:)

joo tää on niiin tätä oottamista vaan ite kans tosi kärsimätön tulee vaan oltuu ja pohdittuuu.. mitään järkevää saa aikaseks... :smiley-bounce012:smiley-bounce015

Tervetuloa uusille, teitä taisi olla useampikin! :)

Millier, toivotaan että siellä masussa on pikkuinen ja ihan kunnossa! Mutta kuten jo muutkin sanoneet, niin varmaankin just toi myöhäinen ovis on syynä, kun plussakin tuli myöhään. ❤

Sallahaalle kovasti tsemppiä! Sulla on ollu raskas matka ja olet kyllä vahva nainen kun jaksat jo vähän hymyillä. :) kovasti toivon teille uutta plussaa ja pienokaista ens vuodelle.

Tiku puhui miehen haasteista tähän lapsiasiaan. Tuo on kyllä melko ikävää ja toivottavasti sun kroppakin pian rentoutuu ja normalisoituu. Meilläkin koettiin hämmennyksen hetkiä, kun mies totesi minulle että meillä on niin eri motiivit rakasteluun. Hän haluaa seksiä ja minä haluan tehdä vauvan. Eli, vauva on hänelle ilmeisesti jotenkin sivutuote? Mä jotenkin luulin että ollaan suht samoilla linjoilla, eli hyvää seksiä ja toivottavasti raskaus. Ei suostu mies syömään purkista vitamiineja, koska ei usko(?) pillereihin, pitäis saada monipuolisesta ruuasta. Mutta eipä tuo kuitenkaan syö niin monipuolisesti että vaikka sinkkiä tulisi tarpeeksi. Tympäsee.

Pikkuminski, sulla on ihanat converse-tossut, iih! Mun on pakko pistää kohta tilausta tulemaan. Mun ystävät saa pian vauvan ja ne on kumpikin semmosia converseilla tassuttelijoita.

Mä olen myös samaa mieltä Taikatuulen kanssa, että on tosi kiva että Larissa, Nennaa, Beisla ja kumppanit kirjoittelevat tällekin puolelle! Musta se rikastuttaa tätä ryhmää, että on eri tilanteissa olevia naisia mukana.

Joko Viima on testaillut? Jännittävää! :)

Missä muuten on Elyssei? Mitä kuuluu Mira13?

Mullakin on aina kierron alut aina vähän hiljaisempia. Keskitys lueskelemaan ja tykkäilemään muiden jutuista ja kirjoittelen vähemmän. Ja nyt on vielä vienyt jaksamista tytön vesirokko. Ei kuumetta ole, näppyjä vain. Mutta on äkäinen kuin ampiainen tuo pieni pippuri! Kai se on ankea olo ja täplät kutiaa. :(
Mulla tuntui eilen ihan kuin oviksen oireita. Kovasti liikkuvan sorttista limaa ja nipistelyä oikealla. Pitihän se sitten koittaa hyödyntää, jos vaikka ovis olis ollutkin. Hämmentävän aikaisessa tosin, että en tiedä. Voisko maca olla syyllinen?

mimulus kp 10 / 28, yk 4

Takaisin