Raskaaksi 2015

Mä tuun nyt tänne mainostamaan...
Jos joku vielä muistaa niin virkkaan vauvoille pikkuisia converse -tossuja. Koko 5-7cm. 12€/pari, postitettuna 15€/pari.
Facebookista löytyy ryhmä : vauvalle virkatut converse-tossut ❤

Tilaukset yv:llä :)

Liitteet

• 1440790036372.jpg
    1440790036372.jpg
    142.4 KB · Katsottu: 172
Muokattu viimeksi:
Eikä! Aivan ihana vauvamaha bb♡

Aivan ihania tossuja pikkuminski :)
Mä kyllä tilaan sulta yhdet tossut kun sen pysyvän plussan aika tulee♡

Täällä ei vieläkään menkoista tietoakaan....

Pakko kommentoida sen verran että Millier, mäkin uskon että kaikki etenee niinku pitääkin, mutta tuo jännitys ja odotus on piinallista! Kävin ite oletetulla 5+5 tarkistuttaan olojen takia, ettei oo kohdunulkonen tai tuulimuna (pääsin neuvolan ultraan koska ylimukava ja empaattinen terkkari), ja siellä näky sillon kans vaan ruskuaispussi ja aavistus jotain "kiteymää". Terkkari kyllä vakuutteli, että vielä ei muuta tartte näkyäkkään ja että hyvälle vaikuttaa, ja et todennäkösesti oli vasta 5+3. Noh kyllähän sinne tosiaan pieni alkio ehti kehittyä vielä siitä, mutta se ei tosiaan ollu jaksanu 5+6 pidempäään, kun käytiin sitten 2vk myöhemmin kattomassa... Mutta että elä vielä huoli niitä näkymiä, muutamassa päivässäkin ehtii tapahtua paljon :happy: Ja tosiaan sun kierto oli niin pitkä että aivan hyvin ovis voinu ollakin vasta myöhemmin ku luulit (seurasin silloin miten sen sun piinailun kanssa käy :wink) Tsemppiä :Heartred

Pikkuminski, noi conssut on kyl niin supersöpöjä, itekin kun olen kenkäfriikki niin pakkohan tuollaset on minillekin saada! (tähän kuuluis se sydänsilmähymiö) :) pitäis tosin ensin saada se plussakin, joka ei kovin helpolta hommalta vaikuta... :(
Täytyy vaan muistaa sitten loppuelämäni loppupuolella nuo :P

Niin ja ainiin, kaikki oli kunnossa tarkistuksessa! Ei merkkejä tulehuksesta ja kohtu oli tyhjentyny hyvin, limakalvot oli jo ohuet. Ei osannut lekuri sanoa mistä ne oireet johtu (jotka on nyt menny ohi), mutta otettiin varuilta pissanäytteet jos oiskin vti. Huojennus! Vuotokin on jo loppunu niin jospa sitä jo huomenna uskaltas varovasti puuhastella, on sitä ootettukkin! :grin Ostin myös jo pari testiä negan kartottamista varten. Nyt on aika tsemppifiilis, kyllä se elämä taas voittaa :happy: Ja kiitos kaikille :Heartred

katariina86, ihanasöpö täsmällinen pikkuneiti, paljon onnea! :love017

:welcome Piia 84. Olkoon visiittisi lyhyt tällä puolella!

Onnea Ninni! Ihania ultrakuulumisia!:)

Nennaa: 5 kuukautta meni ennen kuin plussa tuli, mutta raskaus tosiaan päättyi kkm. Sikiön kehitys oli loppunut vko:lle 6:sad015, todettiin vk 11+1 np-ultrassa 3.7. Silloin ku tulin uudestaan kuumeilemaan teijän kaa, ni kirjotin, että ei hätää, jos ei eka kierrosta plussaa tule.

Alinah: Kiitos tarinastasi ja onnea loppuraskauteen!:)

Millier: Toivotaan, että masu-asukilla kaikki on hyvin.:) Tsemppiä odotteluun!:Heartbigred

Bb: Kiva kuulla kuulumisiasi. Siullahan on jo ihanan pyöreä vauvamasu!:)

Katarina86: Onnea tyttövauvasta!:)

Sallahaa: Kiva kuulla, että kaikki hyvin, eikä ollut tulehdusta. :)Kyllä se elämä voittaa!:Heartbigred

PikkuMinski: Ihania tossuja!:)

Beisla: Katellaan kuin meijän käy. Tietty plussaa toivotaan molemmat!:)

Omaa napaa: Eilen alko olla alaselkä kipeä ja tännään iltapäivällä alkoi menkkamaiset jomot oik. puolella vatsalla. Muutamana päivänä oon ollu kiukkunenkin ja se juuri viittaa noitten muiden lisäksi sitä, että menkat on tuloillaan. Katellaan, miten käy.Tännään vasta kp 25. Ovis oli kp 12-14.Hymynaama tuli testiin kp12 ja limoja/kipuja oli kp 11 lähtien. Hitsi, en yhtään muista, miten ne dpo päivät laskettiin...:eek:

Miul muuten aloitettiin kilpparilääkitys. Joku ehkä muistaa ku miulla oli jalkavaiva tuossa keväällä ja olin pitkään saikulla. Silloin otettiin tuo verikoe ja se oli hieman koholla (muist. 4.9). Lääkäri ajatteli silloin, että raskaus saattaa nostaa sitä ja sanoi, että kontroloidaan parin kk:den päästä. Kävin kokeessa elokuun alussa ja nyt se oli jotain 5.9. Lääkitystä ei ehkä ollut pakko vielä aloittaa noin lievässä nousussa, mutta aloitettiin ny jo senkin takia kun uutta raskautta yritetään, vaikkei tuolla arvolla ehkä ole vaikutusta raskautumiseen. Aloitettiin pienellä annoksella 25mg tbl x1 pvä. Lokakuussa otetaan uudestaan verikoe ja katsotaan jatkot.
Hups, kello onkin jo paljon. Pittää käyvvä nukkumaan.:sleep002 Palaillaan!

Taikatuuli kiitos :) mulla aloitettiin kans thyroxin 25mikrog päivässä, ku raskauden takia raja-arvot on erit.

Aivan loistava tsemppi viesti alinah :):)

Millierille tsemppiä seuraavaan ultraan, toivottavasti pikkusella siellä kaikki hyvin :)

Paljon onnea katariina86 hän on todella kaunis ja suloinen pikkunen :)

-Jopsu91- kp 16/26-18 yk 2

Voi että te olette ihania! :Heartred Oon saanu teiltä ihan hirveesti tukea ja tsemppiä :) Joo, ehkä se ovis on tosiaan ollu sit myöhemmin. Yllätyin vaan, et se ois mun laskujen mukaan ollu pari viikkoa myöhemmin :eek: koko ajan pelkään, et millon alkaa kivut tai vuoto:oops: jos nyt kuitenkin koittais vaan "nauttia" näistä raskausoireista ja uskoa, että joku pikkunen kasvaa tuolla masussa :rolleyes:

Millier jos on raskausoireita niin hyvin todennäköisesti raskauskin voi ihan hyvin :) toivotaan että ens kerralla siel jo näkyy enemmän! :)

Pikkuminski, siun tossut kyl saatan tilailla ennen helmikuuta :) täytyy laittaa korvan taakse.

Katariina86, voi mahdoton miten kaunis tyttö :)

Kiitos teille ihanat <3 nyt siirryn taas takaisin höpinöimään muualle. Tuun kertoo siit rakenne-ultra uutiset teille :)

BeneathBeautiful, ihana vauvamaha :) Mä muistan kun tuo oli vielä kivaa aikaa kun jokseenkin mahtui omiin vaatteisiin ja maha näkyi kivasti. Sitten jossain kohtaa homma lähti lapasesta ja maha valtasi mut :D :D Paljon onnea odotukseen!

Katariinalla on kaunis tyttö ja mukavan säntillinen ;)

Millier, ovis on voinut olla myöhemmin ja raskaus on vielä niin aluillaan. Odottele nyt rauhassa vähän aikaa, tsemppiä täältäkin suunnasta!

Taikatuuli, toivon totisesti ett teillä tärppää pian ja pääsisit nauttimaan terveestä raskaudesta ja pienestä❤
Löydettiinkö silloin sille jalan kipuilulle mitään syytä muuten? Kun en nyt tosiaan pysty muistamaan, alkuun ainki sait vain saikkua, mutta...?

Viima, oliskohan testin paikka? :)

Ninni: Juu, sama lääke miulla.:)

Nennaa: Jäi vähän arvoitukseksi, mutta työterveyslääkäri arveli olleen kyseessä pinnallinen laskimotulehdus. Hirudoid fortea sain hoidoksi, mutta arvaa tuliko voideltua...:wink Tuli varmaan muutamana päivänä voideltua...Siis alko pikkuhiljaa turvotus itestään laskemaan ja vaikka kyseistä voidetta sai käyttää raskauden aikana, ni en halunnut sitä käyttää enempää ihan varmuuden vuoksi.

Viima: Taitaisi olla testin paikka!:)

Menkat ei vielä alkaneet eilisistä jomotuksista huolimatta!:)

Muokattu viimeksi:
Takaisin