Raskaaksi 2015

Beisla, eiköhän me päästä yhteisymmärrykseen nimestä ettei tarvitse sen takia pistää lusikoita jakoon :grin teilläkin ilmeisesti asiat edennyt, toivottavasti saisitte pian kaivatun plussan! :Heartred

Hei, mulla mennyt kokonaan Ninni22:n plussa ohi! Onnea! Toivotaan että nyt pikkuinen jaksaa loppuun asti kyydissä! :)

Miten ninnin viikot on menny noin paljon eteenpäin :O hassuu miten oma kk tai kierto menee niiiiiin hitaasti ja muiden rv vaan juoksee!! :)
Kyllä on toiveet korkeella. Ei ollu vieläkään postilaatikossa kirjettä :(

Olin pesemässä mattoja ja sain ihanat rusketus rajat :)
Mymmelisti kp 6/30 yk 37

Pitkästä aikaa ehdin tännekin vähän lueskelemaan. :)

Paljon onnea kaikille plussanneille! :happy:

Mannikka, oon tosi pahoillani sun koettelemuksista. :sad001 Toivottavasti tauko tekee kohdulle hyvää!
Muillakin oli tosi ikäviä kokemuksia, nyt teille pikaista ja pysyvää plussaa! :Heartred

Tärppionnea kaikille ovistelijoille ja plussapuhureita testeihin!

Täällä poksahti tänään 11+0. Vasta vähän yli viikon päästä on nt-ultra niin sitä tässä nyt jännätään. :)

Ninni, kamalan nopeeta menee aika. Tsemppiä nt ultraan. Tässä on vielä pitkä aika ennen kun mulla on ar ultra :)

No kyllä varmasti ärsyttää joka päivä kun ei tuu leikkausaikaa postista! Toivottavasti tulee pian ja pääset leikkaukseen ja sitte saisit plussata heti!! :)

Tsemppiä kaikille koettelemusten tiellä :Heartred

Pahoittelut negoista ja menkoista :sad001

kaakao, häädä nyt se tuhru pois että päästään molemmat toukokuisiin :):Heartred

Ninni, mun olisi tarkoitus testata keskiviikkona, jos täti pysyy poissa. Oireet vähentyneet hiukan, mut menkkajomoja on edelleen joka päivä. Tänään aivastaessa tuntui todella kipeä vihlaisu oikealla puolella munisten kohdalla. Nyt siis kp25/28, dpo13?

Mymmelisti, sulla on ollu ja on edelleen ihanan ihailtava asenne tuohon yrittämiseen! Valtavan pitkä aika teilläkin mennyt yrityksessä, ja silti jaksat olla noin positiivinen, mahtavaa :)

nni yritetään kovasti, vaan jatkuu vaan :confused005

Ninni eihän siitä ole kuin hetki kun plussasit! Kylläpä on viikot vierähtäneet hetkessä :) Tulehan kertomaan ultrakuulumiset sitten! Ja Lissu myös, samoilla viikoilla :)

Beisla mulla ei koskaan ennen ollut tuhrua. Esikoisen syntymän jälkeen tullut ilmiö ja kestää aina tasan 2 päivää. Tosin tänään nyt on kolmas päivä menossa, eikä olekaan vielä menkat alkaneet. Ei edes mitään menkkaoloja. Mutta vielähän tässä on iltaa jäljellä :sour: Hyvä tietää tuo sinun tilanne ja lääkärisi arvio. Olisipa hienoa jos tämä ei vaikuttaisi raskautumiseen. Olen kyllä lähes toivoni menettänyt jo tähän kiertoon.

Mimulus eikä! Olin ihan varma sun plussasta! Tsemppiä uuteen kiertoon.

kaakao kp 25/25 (23-28) dpo 14 ja nega testattu aamulla :sad001

Täytyy kirjoittaa tänne, kun viime yönä valvoin ja luin teidän viestejä. Takana km keväällä -13, tyttö loppuvuodesta -13, km keväällä -15 ja nyt ollaan jatkettu yrittämistä. Jälkimmäisen km:n jälkeen eilen oli eka kerta kun eksyin tänne pitkästä aikaa. Olen laskeskellut, et olis kp26-28...unohdin jo laskeakin, kun turhauduin. Eilen iski sitten itkupotkuraivariahdistus, kun menkkamaiset kivut vaivasi. Tänään kävin teidän tekstejä luettuani hakemassa cittarisra testin ja positiivinenhan siitä tuli...huomenna virlä varmistan aamupissasta ☺ Happy!!!

Onnea plussanneille! :)

Kiitettävää suhtautumista kyllä pitempään yrittäneillä! Ite en osais olla noin rauhallinen ku nytki jo yk 2 aivan ressinä että eikö se pikkukakkonen nyt tartukkaa kii :D

On. Tosi outoa mulla kyl nyt, ku tosiaa ne menkat alko 11.8 (ois pitäny alkaa 17pv) ja niien loputtua ollu menkkajomotusta melkee joka pv!! :o Nyt täytyy vaa jännittää testien tekoa, talleteltu on viimeks tänää :rolleyes:

SL, kp 11 / 24-30, yk2.

kaakao, voi höh :sad001

Kiitos Ninni :)

Sunlight toivotaan, että tuo on hyvä merkki ja että tämä on nyt se THE kierto ja plussaat :)

Mun sovellus lopetti toimintansa, en meinannut saada kuvaa laitettua, juuri tällaisena päivänä!!
PSX_20150822_070841.jpg

Just tänä aamuna mietin, että mikähän on sen Camomillasen testauksen laita.. :rolleyes: plussalta näyttää! Onnea :Heartred

Takaisin