Raskaaksi 2015

Voi ihana Mymmelisti :Heartred Liisu mulle huuteli että täällä kaivataan ja tottakai mä täällä yritän välillä käydä lukemassa mutta teillä on niin hurja kirjoitustahti että ei meinaa perässä pysyä!

Kyllä te vanhat kuumeilukaverit useasti mielessä ootte enkä teitä haluaisi tässä ketjussa enää nähdä! :sad001

Mutta omaan napaan. Täällä porskutellaan 25+2 (uskomatonta, mutta totta!) ja masu kasvanut hirmuisesti. Kyllä se alkaa pahasti näyttämään siltä että meille tulee pikkuinen nyytti loppuvuodesta :grin :Heartblue isommat hankinnat on tehty ja tulokasta odotellaan jo kovin. Nimikeskustelu käy kiivaana miehen kanssa :grin ja tosiaan pikkuinen poikahan meille on tulossa. Ihan niinkuin isäntä toivoikin :)

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :wav etenkin teille tutuille. Hys pois täältä puolelta!

Anskunen ja pikkuinen 25+2

Minäkin voisin tänne nyt itsestäni vähän enemmänkin kertoilla. Olen taustaillut täällä jo tovin ja muutamia kommentteja jonnekin välillä laittanut. Meillä vaan kun oli homma vähän tauolla. Kovasti siis toivon toista lasta ja nyt pääsemme aloittamaan taas yrityksen kunnolla. Meillä on siis taustalla ensin parin vuoden hedelmöityshoidot (neljä kierrosta icsi:tä) joista jäi käteen yksi plussa, joka osoittautui tuulimunaksi. Hoidoissa olimme miehestäni johtuvista syistä. No mieheni ”korjattiin” 2013 tammikuussa ja pääsimme yrittämään luomusti raskautta. Meillä oli onni matkassa ja ensimmäisestä kunnollisesta yrityskierrosta tuloksena on nyt 1v 7 kk ikäinen ihana poika. Lupa seuraavalle on ollut tulla kun tulee. Ja hän oli jo tulossa, mutta ei ollutkaan elinkelpoinen. Nt ultrassa löytyi massiivinen turvotus, jota oli kauttaaltaan. Ja kun sanon massiivinen niin tarkoitan sitä. Niskassa oli turvotusta 7,4-10mm ja vartalossa 1-3mm. Istukkanäytteestä löytyi lisäksi 21 trisomia (down). Päädyimme raskauden keskeytykseen koska emme halunneet pienen kärsivän. Sikiö meni avattavaksi ja löydöksenä oli rakenteellinen vika aivoissa sekä suolistossa. Keskeytyksestä on nyt kaksi kuukautta. Ikinä en enkeliäni unohda vaikka välillä tuntuukin helpommalta yrittää unohtaa…:Heartblue

Nyt odotellaan, että tiputtelu muuttuu kunnon vuodoksi ja päästään yrittämään taas. Toiveena on siis neljäs raskaus ja toinen vauva.

Plussatuulia kaikille!

Jelppis – kp 27/30-31

Jelppis, on ollut teilläkin mutka jos toinen matkassa. Onneksi olkoon esikoisesta, ja toivotaan että saatte sen kakkosenkin terveelle alulle pian :)

Juu kyllä on välillä sellainen olo, että pitääkö kaikki kakka käydä läpi ennen onnistmista, mutta kun vaan jaksaa etsiä niitä hyviä asioita. Jos ei olisi ollut esikoista jo, kun tuli vastaan tämä keskeytys niin en olisi välttämättä selvinnyt siitä. Niin rankka paikka se on. Joskus kun noita hoitoja käytiin läpi niin kiukutti todella paljon kun ei vaan onnistunut. Oli jotenkin riittämätön olo. Vaikka siis minä tiesin, että minussa ei ollut vikaa vaan se oli miehessäni (ja tiesin sen jo kun hänen kanssaan aloitin yhteisen taipaleen). Kyllä silloin tuntui todella pahalta kun sellaiset ihmiset, jotka eivät kunnolla huolehdi aikaisemmistakaan lapsistaan saa helposti uusia ja itse ei millään. Siksi pystyn samaistumaan niin moniin täällä... Väillä käyn lukemassa myös pitkään yrittäneiden ketjuja ja tulee niin paha miieli kun toivoisin niin kovasti onnistumista ihan kaikille. :Heartbigred

Ilmeisesti kemiallinen.. Kipujen epäili johtuvan sektiohaavasta. Ultras ja sano et ei kannattas pariin kuukauteen vielä raskautua. On aika tyhjä olo :'(

Voimia Mannikka <3 Mullakin takana yks kemiallinen, aika menee kuitenni nopeaa ja ku oot taas valmis niin uutta yritystä, kyllä sinäkin sen pienokaisen saat! :Heartbigred

Takaisin