Raskaaksi 2015

Äippä, one steppeihin suhtaudun itse varauksella. Olen niihin 25 mlU/ml herkkyyden one steppeihin saanut useamman kerran todella selkeän viivanpaikan vaikka en ole raskaana ollut. Tähän kiertoon ostin useamman pregcheckin jemmaan valmiiksi :) rfsu:t on kuulemma myös epäluotettavia.

Mannikka, jaaa se olikin loma teidän tehokeinona :D meilläkin oli loma alkamassa, mutta ovis ehti ensin :D

Mitä mieltä tästä?

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    162.6 KB · Katsottu: 174
Sunlight, vähän huono kuva kun ei lue testin merkkiä. Mutta mun mielestä raskauskeijun testit joissa merkkiä ei mainita on juurikin one steppejä. Eli en ostaisi vaikka halpoja olisikin.

Äh ostan kaupasta :) Innostun taas liikaa, menkkoihinki on vielä nuin kauan aikaa mut tää oottaminen on vaa tosi ärsyttäväää! :/

Itse olen tilannut netistä cb:n digit, muuten kaupasta pregcheckejä ja apteekista apteekin omia testejä (valko-sininen paketti jossa kukkia). Ne olen kokenut luotettaviksi :) digit

Sunlight raskauskeijusta saa kans sitä first responses johon olen ollut tyytyväinen ja herkkyys siinä 6,5 :)

Mä oon tilannut raskauskeijulta niitä one step 10 ja 25 herkkyyksiä. 10 oli surkeita, mutta 25 toimivat mulla ainakin hyvin. En saanut turhia haamuja niihin koskaan. Suosittelen kuitenkin pc testejä tai cb testejä.

Noi on juur niitä onestep testejä, joita mulla nyt ollu.johon tuli se outo viiva seuraavana päivänä testistä, ja nyt oli pakko tehä.noh negahan se oli.menkkojen pitäs vasta su alkaa, ei vaan malta.

Mannikalla o n kyllä talletukset osuneet kohdalleen :happy: Toivotaan että viiva vahvistuu pian :happy: Paljos teidän lapsille tulee ikäeroa?

Raskaustesteista, kyllä vaan se pregcheck on musta paras. Sillä sain negaa kun liian ajoissa testasin, mutta plussa tuli kun tuli ja hienosti viivat sitten vahvistui :happy:
Mä en itse (enää) testaa yhtään tuota 25-herkemmillä, ne näyttää mitä sattuu. Ja jos ajatellaan sitä raskautta loppuun asti, niin eihän sillä päivällä parilla ole väliä. Mä siis kuopuksesta testasin PC-liuskilla (Prismasta) negaa dpo 11 ja 12, mutta dpo 13 tuli haalea viiva ja tein sen jälkeen digin joka näytti "raskaana 1-2" :happy: Kuopusta ennen mulla oli kemiallinen raskaus, sain hailuroita ja digikin näytti raskaana, mutta viivat ei koskaan vahvistuneet. Kauheeta stressii se viivojen tihrustelu. Seuraavaksi kun on aihetta testata, ostan pc-liuskat, kastan pissaan, katon tuloksen parissa minuutissa ja heitän roskiin negat. Enkä kaiva niitä sieltä :joyful: Uutta testiä sitten vaikka seuraavana aamuna, kyllä se plussa sitten näkyy kun sen aika on, tai ne menkat tulee :happy:

Sandy esikko täyttää perjantaina 6kk, eli 1v2kk tulis suunnilleen ikäeroa :)

En nyt testaile muuta kun aamusta, mut kyllä tulee ohi kulkiessa vilkastua tuota testiä et onhan siinä vielä kaksi viivaa. Ja onhan siinä, ukkelikin sano et ihan selvästi näkyy :)

Ai teillä on niin pikkuinen vielä esikko! Heistä tulee hyvät leikkikaverit! :)

Kyllä siinä musta ihan selvä punanen viiva oli, toivotaan että vahvistuu <3

Mä jo unohdin imtä piti kellekin kommentoida...

Camomillanen oli ainakin saanu jotain haaleeta plussaa?! Kunpa pian vahvistuu :happy:

Mitäs Beisla, sulla oli tänään jännää tiedossa? :happy:

Puhvis, onneksi kierto katkesi. Olikohan tämä ovuloimaton kierto? Onko ennen sulla näin pitkiä kiertoja ollut? Hedelmällisiä hetkiä uuteen kiertoon :happy:

Mimulus ja kaakao voisi jo testata! :p:grin Plussaaaaaaa +++++++++++++

Mannikka, meidän ekalla ja tokalla on 1v3kk ikäeroa :happy:

ON. Oliskohan mulla joku kp 24 menossa..... Limoja ei ole ollut juuri yhtään.... sahara kuin sahara.... Eilen tuli jotain pientä vessassa käydessä. Aattelin että nyt olis hyvä päästä hommiin, ihan vaikka vaan varuiksi kun edellistä kertaa en edes muista.... mutta miehellä jälleen yövuorot ja lapset pitää huolen että täällä ei keskellä pvää mitään touhuta. Mutta kappas vaan, mies tuli aamulla kotiin, lapset nukkui vielä ja... no tiedättehän :wink Tuli heti parempi mieli kun tietää että olis edes jotain mahiksia :happy: Haastavaa tässä kun on kun ei tiedä ovuloiko ollenkaan ja mikä edes olisi kierron pituus... :confused: No, jos ei parin, kolmen viikon sisään tule toisia menkkoja, niin voishan sitä yhden tikun pissiä :grin

Sandy kp 24/? yk/tjot 1

Davidin testejä tilasin itse vielä helmikuussa Mammaksilta. Sielläkään ei kyllä lue mitä liuskatestit ovat ja joskus saattavat vaihtaa merkkiä. Mutta olen kyllä myös tykänny noista Davideista, ei koskaan mitään turhia haamuja tai viivanpaikkoja.

Kopsaan tämän tekstin tännekin tuolta toisesta ketjusta

Heippa! Tuunpas tänne väliin huutelemaan kuulumisia...

Oon auttamattomasti pudonnut kelkasta ihan kokonaan. Täällä ja tuolla toisessakin ketjussa on niin hurja kirjotustahti etten yksinkertaisesti pysy perässä. Hetkessä on tullut jo niin paljon viestejä, ja kun niitä ei ehditään lukea niin seuraavalla kerralla on vielä enemmän jne... oon siis ihan pihalla kaikesta.
Mutta plussia jos olis tullut niin niistä PALJON ONNEA!!!

Omaa napaa:
Meillä nyt meni tämä ensimmäinen yk ihan hukkaan. Ovis oli kipujen ja limojen mukaan joko su tai ma, eli kp 16 tai 17, todennäköisesti tuolloin kp 17 koska silloin tuli kunnon limat. Ja mä olin just reissussa la-ti, eikä ennen reissuakaan talleteltu yhtään. Eilen kyllä illalla pupuiltiin, mutta tuskinpa yks dpo 1 tai 2 tehty talletus mitenkään riittäisi. Joten eiku vaan tätiä oottelemaan ja ajatukset seuraavaan kiertoon. Kurjaa olis kokonaan teidät hylätä, mutta taidan nyt ainakin ensi kiertoon asti pysytellä taka-alalla.

-Tyttötiikeri kp 19/30, dpo 2 yk 1, (tjottaillen 12/14)

Hip hei, tänne saadaan lisää plussia, hyvin tehty :D

Voi että kun olis kerrankin meidänkin kohdalla väliä sillä, että miten paljon duunaa! Me ollaan oltu "sillai" 5 peräkkäisenä päivänä odotellen sitä ovisplussaa (jota ei näy). Seuraava mahis ehkä vasta su. Blaah!
Mutta ihan mahtavaa, että jengi vetää näin antaumuksella!

Kp 16 / 26-30

Tässä menee hetki ennen ku alkaa muistamaan mitä kukakin tekee mutta onnea kaikille joilla on plussaa tullut ja tsemppiä muille seuraavaan kiertoon ;)

Meillä on täällä täti lähtenyt matkoihinsa ja nyt kp 6/26. Lauantaina sitten alotan ovistestit ja varmaan niillä paikkeilla alotetaan jo sitten pupuilu miehen kanssa mahdollista ovista varten ;)

Jännityksessä odotellaan täällä mitä viikonloppun testit kullekin tuo ;)

-Jopsu91-

Laitan tännekin pikaisesti nyt omat kuulumiset. Eli ultrassa käyty, ja hyvä tuuri: lääkeannos oli heti sopiva, toisella puolella yksi 18ml folli eli ihan oppikirjan mukaan. Ainakin tässä kierrossa ovuloin varmasti. :grin

jopsu91, nopeesti pääsee kiinni kun seuraa ja kerro ihmeessä omia juttujakin :) Millon sulla suunnilleen on ollu ovis tai millä kp:llä? Millasia ovis tikkuja muuten tilasit, oliko kalliit ja tuliko nopeesti?

Beisla, JEEEEEE! tosi hyvä. pakko viel kysyy onko miks se irrotus piikki? onko sulla todettu ettei välttämättä irtoo? mulla on tainnu joku mennä ohi :) Millon muuten inssit sitten? plussa tuulia! <3

Ninni, ihana olet kun täällä oot muita aina tsemppaamassa!
ja niin on moni muukin!

missäs muuten Anskunen, Aurinkoinen, wildside, pepexxl, kiivimami, nyytti.. yms! olis kiva kuulla teijän kuulumisia kun ootte jo tukevasti paksuna<3 :) jos täällä käytte niin kertokaa miten menee<3 joko alkaa olee todellista et vauva tulossa? mulla jo ikävä vaikka tietty oon ilonen ettette enään kuumeile vaan odottelette jo! (aurinkoisella tais olla LA ihan lähellä)

Selviskö muuten se et poistuko be kokonaan vai onko vaan tauolla tai taustailee???

on. leikkaus aikaa yhä odottelen, toiveet katossa joka päivä kun käy postilaatikolla, mut eihän tässä oo menny kun vasta 3kk ja vielä olis 3kk minkä sisään pitäs saada aika, mut en tiedä onko leikkaus 6kk sisään vai saanko vaan ajan ja leikkaus saattaa olla sitten toisen 6kk sisään vai hä? hitsi kun en tajunnu sitä kysellä. Soittelen viimestään lokakuussa et millos, eihän mua vaa oo unhodettu? hassuu kun taas oon tännekkin kirjotellu enkä yhtää muista mitä tänne ja mitä tonne toisee oon kirjotellu ja vaikka siis samoja juttuja niin pahoittelut jos tulee moneen kertaan.

Plussa tuulia ihanat naiset!<3
-Mymmelisti kp4/30 yk30

Muokattu viimeksi:
Sandy, en tiedä kun en ovista metsästänyt tähän kiertoon :( Tuntemuksia oli kyllä aina välillä, mutta tiedä niistä sitten varmaksi. Kierrot olleet pillereiden jälkeen epäselviä, 36,42,42,34,33,42 ja nyt 60 että katsotaan taas mitä tulee :P

Beisla, jee! :)

Mymmelisti, toivottavasti tulisi se leikkaus aika pian! Hoitotakuun mukaisesti pitäis mielestäni olla siihen 6kk sisään se leikkaus, voi olla että joku muu tietää paremmin? (tossa yritin katsella niin ainakin 6kkn sisällä tarpeen toteamisesta pitäis olla)

Täytyykin ottaa geleet tähän kiertoon nyt kunnolla, mitäs muita niitä olikaan? :grin Vehnistä löytyy kaapista, ja mammavitat ja foolit täytyy taas ottaa ;) Miestä täytyy vielä patistaa enemmän muistamaan ottaa sitä sinkkiä..

Takaisin