Raskaaksi 2015

Olen laiska ja copy pastetan saman viestin tännekin ketjuun :grin

Onnea mannikka vielä tälläkin puolella :) Kyllä tuo minun silmiin plussa on ja ihan hyvin näkyy vaikka onkin vielä aikaista!

Saisi kyllä kaakao, camomillanen ja vauvakuume teillekin plussat pärähtää negojen tai menkkojen sijaan! :)

nni, sun oireet kuulostaa lupaavilta! :wink

Ketäs muita piinailee tällä hetkellä ja testailee lähipäivinä? Itse meinasin perjantaina tikun dippailla :grin

Ps. Ninni oot kyllä ihana, kun jaksat täällä muita tsemppailla!

Larissa kp 24/27-33, dpo 12, yk 14

mimulus, mikä on virallinen testipäivä että osaa sit odotella? :grin

nni, hyvältä kuulostaa oireet!

Velmu :sad001 Plussataan yhdessä sit ens kierrossa!

kaakao höh negasta, kyllä sieltä vielä se plussa voisi tulla! :)

mannikka, kyllä siellä vaan toinen viiva on! Onnea :)

ON. Täällä täti kurvasi paikalle vihdoin! En tiedä koska olisin ollut näin onnellinen asiasta! Yöllä rupesi alavatsa kramppailemaan siihen tahtiin että osasi aamulla vähän sitten jo odottaa :) Nyt vaan paremmalla onnella ensi kiertoon! :)

puhvis kp1/33-60

Varovaiset onnittelut mannikka, toivotaan kovasti viivan vahvistumista!

Täällä Larissa myös piinaillaan. Ajattelin, että viikonloppuna testaan jos ei täti tupsahda ennen. Ehkä sunnuntaina.

Kovasti tuntuis olevan oireita, liekö sitten osa taas mielikuvituksen tuotteita.. mutta ihan kuin olis hajuaisti jotenkin herkempi. Ja sit alamahaa, ehkä kohdun kohtaa, kivistää koko ajan. Lisäksi vielä itkuherkkyys ja järjetön ketutus päällä vuoronperään. Toki saattavat viitata myös alkaviin menkkoihin, mut nyt on jotenki vahva fiilis, aijai.. :p

mimulus kp 27 / 26-29 dpo ehkä 12-13

Testaa jo mimulus! :wink Et varmasti malta sunnuntaihin ootella :grin Hyvähän se on mun toisia yllyttää, kun itsekin aion oottaa siihen asti, kun on pakko testata :grin

Puhvis, olkoon tämä teille THE kierto! Harmi, kun et nyt plussaa saanut, mutta kp 1 on kuitenkin parempi kuin pitkittynyt epätietoisuus :)

Oi, kyllä mäkin näen väriä Mannikan viivassa! Vahvistumista sille ja varovaiset onnittelut :)

Puhvikselle tärppionnea uuteen kiertoon! Plussatuulia voisi puhallella taas muutenkin koko poppoolle! Loppuviikoksi täällä riittääkin jännättävää, kun on monta testaajaa...

:talk017

Peukut pystyssä Camomillanen, että sullakin vielä plussa pärähtäisi:thumright

kaakao kp23/25, dpo 12

Täälä jännäillään taas. Pe tai viikonloppuna ajatuksena testata, jos sinne asti malttaa ootella. Rinnoissa kovaa viiltelyä/pistelyä. Alamahaa vihlas eilen kipeesti kun käännyin kyljelleni.lämmöt tuolla 37.04.pissittää koko ajan. Onko vaan kuvitelmia kaikki, vai oisko tuolla masussa asukki .

Plussia toivon kaikille!! :)

Ja kiitos onnitteluista :)
Kerron nyt miten saatiin tää haamu aikaseks :p
Ovikseen asti oli gelee royale, koko ajan oon syöny monivitamiiniä ja foolihappoo ja satunnaisesti sinkkiä ja magnesiumia. Ovistestejä käytin. Vältin buranaa, söin panadolia tarvittaessa. Tallettelut: dpo -6, -5, -4, -3x2, -2x2, -1x2, 0 ja 1 (tähän semmonen punastunu hymiö) :p
Niin ne halut oli kans ihan kohillaan.. Enimmäkseen halujen mukaan talleteltu vaikka ovistestejä kyyläsinkin.

mannikka, sulla on ihan täydelliset tallettelut. Meille tuotti tuskaa että pystyttiin neljänä päivänä peräkkäin. Vaikka kumpikin halusin niin miehen elin oli eri mieltä vikana päivänä :)

Mannikka, komppaan norappia eli oppikirjamainen suoritus teillä :D meillä ei ikinä onnistu tuollainen tahti, kun työajat menee aina ristiin. :/ Olen tähän kiertoon tyytyväinen kun ehdittiin dpo -6, -5, -2 ja 1. Enemmänkin oli tarkoitus, mutta ovis yllätti tulemalla viikon etuajassa :D

Äippä ne onestepit on kans kamalia varhain testaamiseen, näyttävät haaleeta tai negaa vaikka toinen testi näyttää plussaa :/ Ja viivanpaikkaa mitä lie :/ Apteekin testille peukkua täältä!

Hui kyllä mäki nään haalean viivan Mannikka! Onnea :) Testaa vielä parin pv päästä :P

Oho täällä monella testipäivät tulossa, toivottavasti tärppää! :)

Mullon vielä aikaa, tällä viikolla pupuillaan n joka toinen päivä, vielä sunnuntai iltana ennen miehen työviikolle lähtöä ku en nyt enää tiiä mun ovulaation ajankohtaa ku noi tämän kertaset menkat sekotti mut kyllä :O :) Toivottavasti ovu ei oo ens viikolla.... Täytyy vaan heti vielä miehen tullessa talletella :D

SunLight90, kp 9/24-30, yk 2.

Hei mitä mieltäootte niistä rfsun testeistä? Näyttääkö hyvin? Ku ne on edullisia ja haluaisin aina testata niillä ensin ja vimppana sit tuolla ClearBluella :) Siis r-testit!

Ne rfsut on vähän huonoja, jos vaan kaupassa on niin ota pregcheckejä :) 2kpl alle 3e :) cittarista ja prismasta oon ite ainaki ostanu..

Muistaako kukaan kun raskauskeijusta sai davidin testejä? Ne oli mun mielestä hirmuhyviä ja halpoja, enää ei niitä saa :/ Nyt siel on jotain vastaavia mut ihan huonoja.

Jannski minä muistan, esikosta plussasin semmosella :) en oo niitä enää löytäny :(

Netistä oon tilannu raskauskeijusta ja sit ebaystä..

Takaisin