Raskaaksi 2015

Mannikka: sulla tuntuis olevan lupaavia oireita. :)

Kaakao: jospa nuo sun kipuilut ei liityisikään menkkoihin! Toivotaan niin ja kohta sit testailemaan. :) Teillä kuulostaa olevan hurjaa meinikiä, hui! toivottavasti pikku kiipeilijä pysyy tolpillaan ja ilman isompia kuhmuja.

Mira13, mulla niin jännittää sun puolesta, toivottavasti inssi tuottaisi tulosta!

Ja Katjushalle ihan hirveästi tsemppiä, että nyt tärppäisi!

En ole Camomillanen vielä testaillut, testaan vast jos menkat myöhästyy. Tai no öö.. kokeilin paria niitä Mymmelistin laittamia diy-raskaustestiä. :D mun mieskin pitää mua jo ihan kajahtaneena, kun sanoin, ettei hammastahna ollenkaan vaahdonnut kun kusin sen päälle. (?!) :D :D Mutta siis iik, Camomillanen, sulla on tosi jännät paikat, mä niin pidän sulle peukkuja!!

mimulus 26 / 26-29

Kaakao älä vielä luovuta, onhan tosi monella menkkatuntemuksia ennen plussaa. Joo huomenna on mun ultra, iltapäivällä.
Kuulostaa jännältä aika sun esikoisen kanssa nyt, onpas kekseliäs. :grin

Norappi jes, hyvältä näyttää jo viiva! :)

Camomillanen höh negalle. Jospa se vielä siitä muuttuis.

mimulus haha, en ihmettele että sun mies hämmentyi. :grin Ite mietin niitä DIY-raskaustestejä, että jos ne toimii, tuskin ovat kovin herkkiä.

On. Täällä odottelen hyvillä fiiliksillä huomista ultraa. Ehkä huomenna alkaa sit jännittää, mutta vielä ei tunnu pahalta. :grin Yritän tunnustella että kummalla puolella mulla nippailee, jos vois tuntea munasolun kasvua. Mutta tähän mennessä nippailut kyllä tuntuu sekä oikealla että vasemmalla, että ehkä ne on vaan mun päässä. :p Tosin jos pakko ois veikata, sanoisin että ehkä vasemmalla tapahtuu enemmän. Mutta huomenna nähdään onko veikkaus oikeassa. Kp9/28-32

Tervetuloa uusille! :)

En muista joko onnittelin, mutta suurensuuret onnittelut Millier! Kyllä plussan jo ansaitsitkin, kun kroppa antoi noin kauan odottaa :)

Norapille myös onnittelut plussasta :)

Oli pakko tulla kommentoimaan, kun ollaan näköjään kaakaon kanssa aika samoilla linjoilla. Mulla tänään kp22/28, dpo10? Oletetun oviksen jälkeen ei oo kuivaa kautta ollu ja joka päivä esiintyy pahoinvointia, turvotusta vatsassa enemmän ja vähemmän (iltaisin pahinta) sekä pahoja ja ei niin pahoja menkkajomoja. Välillä rinnat kipeytyy hetkeksi ja uutena "oireena" tänään vihlonta ja paineen tunne alavatsassa. Testiä en uskalla tehdä ennen ensi viikon keskiviikkoa, vaikka mieli tekisi!

Niin se eka kierto tääläkin oli ja meni.. Ei tullu ovista kovin hyödynnettyä eli ei odotuksia plussasta. Ens kuussa sit toivottavasti paremmalla menestyksellä

Mimulus, ei voinu kun nauraa! Sain niin selkeen kuvan millasta teillä ollu ku oot kussu hammastahnan päälle ja hämmästyneenä katot ku ei vaahtoo ja mies miettii et mihin sairaalaa soittaa ekana :D :D hahaha!!!<3

Jep, mymmelisti! :D About noin se meni. Ihan ekana aamulla se oli jo että täh, mitä se rouva nyt puuhaa, kun ekana herättyäni painelen pihalle voikukkia keräämään. Sanoin vaan, et pitää kerätä nopsaa, ihan hirvee vessahätä! Kyllä mä sit jälkikäteen vähän avasin tätä kuviota.

Hahaa Mimulus, saattaisihan tuo omakin mies alkaa jo kysellä henkistä vointia, jos murehtisin hammastahnan ja aamupissan olematonta vaahtoamista ja juoksisin jalat ristissä pitkin pihaa metsästämässä voikukkia :grin
Aika kuhmuherkkää aikaa on tämän meidän pikkuneidin kanssa ollut siitä asti, kun lähti kävelemään. On niin kiire joka paikkaan eikä järkeä päässä yhtään :) Hieno yhdistelmä tuon kiipeilyinnostuksen kanssa :p On se vaan niin mahtava tämä ikä (1v 2kk nyt) kun tulee koko ajan sitä omaa luonnetta esille enemmän ja enemmän, alkaa kommunikoida ja opettelee asioita. Eilen löysi minun aurinkolasikotelon ja siinä olleen puhdistusliinan, jolla sitten ensin puhdisti ne aurinkolasit ja sitten tälläsi ne omaan päähänsä ja nauroi makeasti päälle :Heartred Tiesi kyllä heti mitä niillä kuuluu tehdä :)

Nni, jännää! Lupaavia oireita sulla. Melkein samoilla päivillä mennään... Täällä taas tänään ollut oireeton päivä. Uusia testejä ei tipahtanut postiluukusta, mutta jotenkin olin saanut nyt päähäni että pakko on testata niin tekasin cb:n plussan tuolta kaapista vanhenemasta ja puhdas negahan se oli :sour:

Tsemppiä Beislalle huomiseen ultraan ja Velmulle seuraavaan kiertoon!

kaakao kp 22/25, dpo 11 ja nega testattu

Hauska tyttö sulla kaakao! <3 tuo oli kyllä ihana ikä. :) meillä siis lokakuussa 4-vuotias tyttö, joka edelleen pää kolmantena painaa joka paikkaan. Eikä järki tunnu päätä paljon pakottavan, ainakaan ajoittain. Liekö tullut äitiinsä? :o Harmitus sun nega, pöh. Mutta tokihan se vielä voi plussaantua?

Niin se taitaa olla, että ei se vauhti ainakaan ennen teini-ikää hidastu yhtään :) Päin vastoin... täällä nyt vasta opetellaan juoksemaan... :p
Ja joo, vielähän tuo ehtii plussaksi muuttua. Ihmettelin juuri tässä koneella istuessa, että miten nuo rinnat tuntuu olevan jotenkin tiellä ja pinkeän aristavat... :wideyed: Taidan nyt alkaa jo kuvitellakin kaikenlaista :shifty: Täytyisi lähteä nukkumaan, mutta ihan järkyttävä toispuoleinen päänsärky takonut koko illan eikä ota helpottaakseen :mad: Saapa nähdä tuleeko uni.

Mimulus apua :) Miehes ilme ollu varmasti näkemisen arvoinen! :D hahah! Just hyvä. Mua pissattaa aamusin niin paljon et en pääsis kukkia keräilemään :)

Beisla vielä tsempit ultraan :)

nni hyviä oireita :)

mimulus hah :))

Kaakao pahoittelut negasta.. :(

Dpo10 täällä, mahaa nippailee ja vähän flunssainen olo. Pissin taas tikulle :eek::rolleyes::D

Liitteet

• 1439965469988.jpg
    1439965469988.jpg
    47.9 KB · Katsottu: 197
  • 1439965483931.jpg
    1439965483931.jpg
    41.1 KB · Katsottu: 196
Mannikalle vielä onnea ja tarraa matkaan!

Mä testasin taas aamulla mut en saanut hyvällä tahdollakaan näkymään siinä mitään. Menkat kuitenkin antaa odotuttaa itseään, nyt kp 30/27 dposta ei tietoa. Toivo elää :)

nni, kuulostaa kyllä hyvältä sun oireet! :) Sulla on kyllä hyvät hermot, jos vielä viikon jaksat odottaa.

Velmu, toivottavasti ens kierrossa osuu tallettelut kohdilleen.

Kaakao, pahoittelut negasta, mutta onhan sulla vielä monta päivää ennen kuin menkkojen pitäis alkaa. Hyvinkin voi tulos tuosta muuttua. :)

mannikka, ainakin viivanpaikka näkyy, en osaa sanoa onko väriä vai ei. Vahvistumista!

On. Kiitos kaikille tsempistä. Iltapäivällä olis tuomion kuulemisen hetki. Kumpa siellä olis edes jotain! kp10/28-32

Takaisin