Mannikka, eipä kai testissä vielä pitäiskään näkyä mitään, jos keskimäärin kiinnittymisestä olis vasta päivä. Vielä se ehtii muuttua! :)
Millier ja Norappi, hurjasti onnea!
Mira, en ole saanut mitään sivuoireita letroista. Niin kuin joku jo sanoi, monikkoriski kasvaa mutta siksi juuri pääsen ultraan, että tarkistavat tilanteen. Mulla tosiaan määrättiin siksi, kun on epäilys pco:sta eli mahdollisesti mulla ei kasva munasolu tarvittavaan kokoon. Mutta kahdella vielä saa toimia normaalisti, jos on useampi munasolu niin sitten saa luvan pupuilla/tehdään inssi. Tai siis inssi tehdään jos on ok että voi tulla kaksoset. Itse ottaisin paljon mieluummin yhden kerralla, mutta niin kauan oon odottanut jo että en kyllä pistä stoppia jos on kaks munasolua.
Melissae, hurjasti tsemppiä IVF:ään! Onhan se rankka hoito, mutta onnistuminenkin on vähän todennäköisempää kuin lievemmillä keinoilla.
kaakao, kuulostaa tosi lupaavalta jos normi-menkkaoireet puuttuu. :)
Jopsu, tervetuloa ja plussatuulia!
Pahoittelut negan ja tädin kohdanneille sekä niille, joiden kierto heittelee.
Tsemppiä piinailijoille ja oviksen metsästäjille! :)
Omaa napaa, päällimmäisenä mielessä nyt keskiviikon follikkeliultra. Jospa siellä jopa näkyis johtofolli, se olis mahtavaa. Vaikka harvalla kait ekassa clomi- tai letrokierrossa on annostus heti kohdillaan, voi tulla liikaa tai annos olla liian pieni. Vaimo tosin piristi, kun muistutti siitä että lääkäri sanoi että jos folleja on liikaa, ylimääräisiä voi jotenkin poistaa. Eli tavallaan 2/3 mahista onnistua.

Harmittaa vähän kun vaimo ei pääse mukaan kun on reissussa, mutta eipä tuo mikään suuri toimenpide ole.
Kp8/28-32