Raskaaksi 2015

Kp37/32-34 nega testattu... usko alkaa jo loppumaan. Menkat on oikeasti vaan kadonnut. Normaalisti ne ois jo ollu.. uutta testiä ens viikon ke? Jos sillonki nega ja menkat hukassa niin verikokeet sitte.

Kai se täytyy jo uskoa :love017

Liitteet

• 20150816_080742.jpg
    20150816_080742.jpg
    482.8 KB · Katsottu: 225
Hieno juttu Millier, vahvasti raskaana!

Täällä mennään vähän epämääräisissä fiiliksissä. Nyt on kp 24 ja ehkä dpo 10. Muutaman päivän ajan on ollut tuikkauskipua tisseissä ja muutama repäisykipu alamahassa. Toissayönä kun heräsin vessaan niin sen jälkeen kohdunseutua jomotteli melko kipeästikin jonkun aikaa. Hmm. Tavallaan kuulostaa lupaavilta oireilta, mutta kuitenkin suurimman osa ajasta ei tunnu yhtään miltään. :O Enkä haluaisi herätellä liikoja toiveita, kun menkat sieltä varmaan taas on tuloillaan. En ole edes ajatellut testailla vielä hetkeen, kun ne negat on niin ärsyttäviäkin. Yks viikkodigi mulla on ollut odottamassa iät ajat, mutta ei muita testejä kaapissa ja nyt on niin vähät rahat, että kai se on mentävä voikukkia keräämään, jos testailuhalu yltyy! :'D

Mites muut loppukiertolaiset? Millaisia fiiliksiä tai tuntemuksia? Milloin aiotte testailla? noita testikuvia on niiiin kiva tiirailla. :)

Millier, kyllä alkaa olla aika selvä tapaus :D onnea! :)

Mimulus, täällä mennään myös kierron loppua. Samoja oloja on kuin sullakin :D luultavasti on kuitenkin vaan lugesteronin aikaansaannosta, joten en jaksa innostua :) viikon päästä testailen, kun on pakko ja negoja ei huvita tiirailla.

Larissa kp 21/27-33, dpo 9, yk 14

Muokattu viimeksi:
Onnea Millier :)

Mä tein tänään aamulla digin mikä oli kaapissa ja samalla kaksi eri herkkuydellä olevaa liuskaa. Luonnossa kun katsoo niin huomaa että viiva on vahvistunut. Oireet alkaa olla samanlaisia kun esikoisen kohdalla. Perjantaina teen pc minkä ostin eilen. Jännittää.

Kp24/27 dpo10

Liitteet

• 1439714544954.jpg
    1439714544954.jpg
    73.8 KB · Katsottu: 199
Onnea miller ja norappi!!! <3

Täällä kierto kai vaan venyy, koska ovis meni mun mielestä ohi (jos sitä edes oli) ja loma menny muutenki aika lomaillessa. :D
Kai mä silti voisin tänää jonkun testin käydä ostaa ja huomenna sitte testaa.

Mymmelisti kp 32/30 yk36

Onnea vielä millier! :)

Täällä loppukiertolainen.. Testien mukaa dpo5 ja lämpöjen dpo7 :confused: nippailuja on ilmestyny eile ja juoksin viime yönä 4 kertaa vessassa :eek: myös semmosta kohdun polttelua(?)/menkkajomoa oli yöllä.. En kyllä näillä dpoilla vielä hirmusesti ala noita oireita sumplimaa..:rolleyes::D

Muoks onnea norappi!

Muokattu viimeksi:
Minni, meillä ei ollut mitään muuta kun kummallakin monivitamiinit, omega pillerit, mulla oli lisänä vielä foolihappoa ja d-vitamiiniä. Sitten harrasteltiin joka päivä ennen ovista. Pupuiltiin -4,-3,-2 ja -1. Tikutin vielä että varmasti tiesi missä ovis on.

Onnea norappi! :)

ON. Täällä joku kp 21 eikä minkäänlaisia ovistuntemuksia... Tässä voi hyvinkin mennä pitkään ennen kuin ovuloi, jos edes ovuloi. Jahka nyt seuraavat menkat joskus alkaisi, niin seuraavassa kierrossa saatan ovistestejäkin tehdä.... Edellinen raskaus alkoi vaikka vielä imetin, päivisin. Nyt imetän vielä yölläkin, eikä ole aikomus sitä lopettaa ennen kuin lähempänä vuoden ikää eli loppuvuodesta. Pitääpä varautua että haaveeni raskautua tänä vuonna voi jäädä haaveeksi jo ihan imetyksen ja ovuloimattomuuden takia..... Vaikka onhan tässä vielä kuukausia aikaa :)

Onnea Millier ja Norappi, mahtavaa!! :)

Kiitos kaakao infosta. Neljä olis jo aika paha :) kaksi samalla kertaa vois olla jo ihanaa tosin raskasta varmasti :)

Kiitos muillekin tsempeistä, ei auta kun toivoa ja piinailla!

Kp 17, dpo 3

Onnea norappi :)

Täytynee passittaa mies vielä viimeiselle testi-ostoksille ja sitten varailla ens viikolla lääkärille aikaa jos täti ei vieläkään osaa tulla paikalle...

puhvis kp58/33-43

Takaisin