Raskaaksi 2015

Mun kai täytyy uusintatestaus järjestellä lähipäivinä, kun täti antaa odotuttaa itseään.. sunnuntaina olisi viikon ulkomaanmatka tiedossa, mutta reissuun lähdetään kotoa jo pe. Eli ehkä testaan pe aamusta, ennen lähtöä. On tää yhtä odottamista.

Hileinen kp34/31-38 yk 12 - eilen nega

Muoks. Oviksesta ei siis tässä kierrossa mitään tietoa, siten myös dpo: t hukassa

Täällä on vasta dpo1 (ja kp24 :( ), joten ei varmaan tarvi testailla. Nyt vaan toivon et ei ala menkat dpo5 :rolleyes:

Hileinen, pahoittelut negasta. Mutta vielä on mahikset plussaan :)

Mannikka, jospa se täti malttaisi pysyä kokonaan pois!!! ;)

Katjusha, sun ovis-testailua on myös kiva päästä seuraamaan :) tulisipa sinne ihan luomu ovis! :)

Mie testaan vasta noin viikon päästä, ehkä dpo 13 tai 14 kun on vapaapäivä. Pakko testata, jotta tiedän että lopetanko luget vai jatkanko, jos plussaan.

Onks muuten kellään kokemuksia kystan puhkeemisesta? Viime kierrossa oli sen verran erikoinen kipu oviksen aikoihin et oon nyt alkanu miettii et oisko ollu kysta mikä puhkes.. Semmonen poksahdus tuntu munasarjan kohilla ja heti perään semmonen vettä loiskahti mahaan -tunne melko ikävillä menkkakivuilla ja hartiapistolla varustettuna.
Aattelin sillon et ois vaan aika voimakas oviskipu, mut nyt tässä kierrossa ei ollu ku vihlontaa + yks kovempi nippasu ja hyvin lievä hartiapisto vähän aikaa. Ei menkkakipuja tms.

Eipä sillä taida olla väliä vaikka ois kysta ollukin, kun itekseen lähti suuremmitta kivuitta.. Mutta sitä vaan jää pohtimaan kaikenlaista :D

heissan!

Meinaa seota tähän odotteluun että alkaako menkat vai ei.

Eilisestä asti tullut pitkin päivää hetkittäisiä huonon olon tunteita jotka onneksi katoaa nopeaa ja tänään alkanut vatsa temppuileen. Kovasti toivon että olisivat raskausoireita.

Yksi r-testi tuolla kaapissa odottaa ja en oikein tiedä kauanko täytyy odottaa jotta sen tulos varmasti on pitävä.

Noista kierroista sun muista en ymmärrä hyvin mitään vaikka kovasti olen koittanut lukea, mutta ehkä joku osaa täällä mulle kertoa kauan odottaa testin tekemistä kun viimesimmät menkat alkoi 13.7 ja ei nyt vielä ole tosiaan alkaneet.

Normaalisti olen alkanut oireileen viikkoa ennen menkkojen alkua. Sattuu ala vatsaan,turvottaa ja rinnat on todella kipeät,nyt ei ole ollut muuta kuin nuo edellä mainitut oireet.

Plussa onnea kaikille ja tsemppiä yritykseen!

Arkku! Tiedätkö sun kierron pituuden?

Jos sulla on perus 28 päivän kierto niin menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen.

Testiä kehiin!

Moikka kaikki ihanaiset! Plussatuulia :)

Oon ollut tuolla esikoinen toiveissa ryhmässä aktiivisempi.

Mut saa laittaa yrittäjiin. On tää vissiin aika kaukana tjottailusta :) eilen illalla ja tänään aamulla puhdas nega testattu.

Nyt kp33/32-34, tädistä ei tietoakaan...

No tarkkaa en tiedä,mutta sillain on mennyt että kun esimerkiksi on menkat alkanut 13 pvä niin ovat sitten alkaneet seuraavassa kuussa sillä viikolla mihin 13 pvä sijoittuu.

Eilen aamulla tein testin ja se oli negatiivinen.
Haluan nyt tuon jäljellä olevan testin kanssa pelata varmanpäälle :)

Kääk! Jännään täällä teidän puolesta, ja toivon teille ihanaisille plussaa:Heartred
Mäkin haluan jo alkaa testailemaan!:sad001
täällä vielä odotellaan ovista. Päivällä testi tehty, ja oli vähän tummunut eilisestä. Ovis tulee kait 2 päivän sisällä. On tää oviksen spottaus vaikeeta!

Sit oviksen jälkeen pitäis malttaa odottaa 2-3 viikkoa r-testin tekoon...:help

Hileinen, ompa kiva kun on niin monia jotka on samassa vaiheessa. Mulla ollu kans vuoden aikana yks 37 päivän kierto ja pillereiden jälkeen myös yksi 15 päivän, mutta tasoittunut nyt. Onneksi.

Mulla ei ole oviksesta mitään havaintoa millon se on ollut jos on ollut... joten aika tuurilla mennään. Talletuksia on kyllä ollut mukavasti, eikä ole tarvinnut edes vihjailla. :happy:

Takaisin