Raskaaksi 2015

Onnea plussanneille ja haamuilijoille vahvistumista!

Tädin saapumisista ja negoista pahoittelut! Toivotaan onnea seuraavaan kiertoon!

Ja Piinailijoille plussaonnea!

Lueskellut oot kuulumisia mut ei oo aika riittänyt vastailuun, oli tossa pitkä työputki ja nyt on kaveri käymässä niin ei oo oikein joutanu tänne höpistä. Ja kun taukoiltu ollaan niin eipä oo ollu mitään asiaakaan....
Mut voi olla et nyt sitä sit vähän aktivisoituu koska tänään on kp1/30 ja yk1 alkakoon!!! Hiphei! :)

Camomillanen, mä en oo juonu kuukauteen kahvia ku ei vaan maistu ollenkaa :) ennen plussaa join 5-6 kuppia päivässä, mutta nyt se ällöttää :D kai kroppa kertoo ettei kannata juoda?

Teestä en tykkää, jaffa ja tuoremehut on nyt pop, olkoon sokerilitkua, en juo ku pari lasia päiväs siltikään, vettä kuitenki eniten :)

Heipsis! Olen viimeksi täällä palloillut aikaa sitten, plussasin tammikuun ekoina päivinä 2015. Tulin katsomaan miten vanhat tutut jakselee, tosi moni on plussannut mikä on tietenkin mahtavaa :) vielä on muutama tuttu nimimerkki täällä ja heille lähetän yyberisti plussapuhuria! Nyt on niin kovin tuullutkin niin luulis tulevan oikeisiin osoitteisiin! Uusia ja mulle tuntemattomia kuumeilijoita unohtamatta lähetän teille ihan jokaiselle plussatuulahduksen joka on yhtä kova kuin tornaado :) kaikkea hyvää kaikille ja tapani mukaan tässä tämä aalto, p.s pahoittelut keskenmenon kokeneille, kp1:sille ja kaikille joita piinaa ihan mikä tahansa asia. Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä <3 :wav:wav:wav:wav:wav:wav:sign17:sign17:sign19:sign19:sign17:sign17:sign19:sign19:sign17:sign17:ky:ky:ky:ky:ky:ky ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Millier voisiko se vaikuttaa että lopetit pillerit vasta vähän aikaa sitten? Kun eihän se moska lähde kehosta mitenkään kauhean nopeasti ainakin jos kauan syönyt. Ainakin mulle sanottiin. Mä söin pari vuotta joka tuskin on kovin pitkä aika. Mulla meni iha persiilleen menkat pillereiden lopettamisen jälkeen. 2-3kk taukoja. Tosin niit oli vaan kaksi kertaa. Mutta noiden jälkeenkin vaihteli pitkään kp 31-37. Sit asettu siihen kp 32. Mutta keskenmenon jälkeen se on taas vaihdellut 32-35. Mutta onneks pari viimeistä on ollut sen 32.. :)

kiivimami! Vautsi, sinähän saat vauvan jo ihan pian, kovasti onnea :) En tajunnutkaan, että oot jo niin pitkällä. Ja kyllä tuolla tornadolla alkaa plussia paukkumaan.

Muokattu viimeksi:
En mä kerenny niitä e-pillereitä syömään ku pari kuukautta ja sitä ennen söin minipillereitä puoli vuotta..

Muoks. Ja siis viime elokuussa sain tytön ja sitä ennen söin e-pillereitä sen kymmenisen vuotta.

Help! Ällövaroitus...

Mulla on pieni ongelma. Aamulla tutkiskelin limoja, ja se oli todella valuvaa/vetistä, mutta seassa oli jonkun verran kokkareita? Siis valui ihan pönttöön asti.. Se ei haissut millekkään, eikä mulla ole kutinaa tai kirvelyä. Vasemmalla puolella munasarjoissa mua vähän jomottaa ja vihloo... mitähän tää on? Onko ihan normaalia? Mulla on menossa kp6-7.
Nyt mulla on valkovuoto ihan normaalia.:oops:

Onko kellää sitä linkkiä niistä limoista? :D limoista pystyy jotenki kattoo missä mennään :D

Oho! Mä jo luulin tätä tulehdukseksi. Nyt tosiaan valkovuoto on normaalia :)
Säikähdin vaan noita kokkareita, kun niitä en ennen oo huomannut. :grin
Mua nipistelee myös alavatsasta! Voiskohan tää olla merkki tulevasta oviksesta...
Eilen jo talleteltiin! Huomenna taas :rolleyes:

Tuo on hyvä linkki. Viima tosiaan jos kivut pahenee ja vuoto alkaa haista nii voi olla myös joku tulehdus/hiiva, mutta toivottavasti ei olis. :) olispa lähenevä ovis!

Ite juon kahvia, raskaana ollessa jäi joksiki aikaa ku alko ällöttää ja sit aloin taas juomaan vaikkei ees oikeestaa ois haluttanukkaa.. :) Mut tosiaa ei kauheesti kannate sitä kitata, just toi n. 3kpp/pv on hyvä :) Ja mehuihin ja limuihin ei oo mitää puolustusta tai vastaansanomista, onhan niissä reilusti sokeria enkä suosittele kalorittomiakaan (lisä- ja makeutusaineet!) mutta jokainen taaplaa tyylillään ja itekki joskus saatan ottaa jossain mehua/limpparii/kaloritonta energiajuomaa vaikken niitä kotiin ostakkaan :) Tällä hetkellä nautin vielä siidereistä, niitä kun ei sitten passaakkaan pitkiin aikoihin ottaa jos/kun vauva on masussa ja maailmassa tissillä x)

Niiii ja mua naurattaa ku alkaa taas olee "kuviteltuja" oireita kropassa :D Varmaa ku ajattelen vauvoja ja nään vauvoja x) esim, NÄLKÄ, TISSEJÄ ARISTAA, MAHASSA NIPPAILEE, HUONO OLO YHTÄKKII jne :D Oha tässä aikaa vielä menkkoihin c: :rolleyes::happy3

Mua ärsyttää kun raskauden jälkeen tuntuu kaikki närästävän. Ennen en ees tienny miltä närästys tuntuu ja nykyään ei voi ees tavallista sekamehua juua ilman, että se alkaa närästää :confused:

Viimalle peukut pystyssä, että tärppi käy! Ovikselta kuulostaa :wink

Pikanapa. Menkkajomot voimistunu. Välillä jo tuntuu, että nyt ne alkaa ja hetken päästä ei taas tunnu mitään missään. Valkovuoto on runsasta edelleen. Oisin huvikseni yhden ovistestin tehnyt, mutta mies oli nakannut sen roskiin kun oli luullut sen olleen tyhjä pakkaus :shifty:

Uusi kirjoittelija liittyy joukkoon. Yritystä ei ole ollut, mutta havahduin, että vauvakuume on iskenyt kun olinkin harmissani negatiivisesta testituloksesta. Ja kyllähän se jo tässä iässä saakin vähän vauvakuumetta tulla kun ikää on yli kolmekymmentä, eikä lapsia vielä ole.

Onhan tässä jo kohta kolme viikkoa kuukautiset myöhässä ja kroppa käyttäytyy kummallisemmin kuin ikinä. Ymmärtäisin jos olisin raskaana, mutta nyt jo neljä negatiivista testiä tehneenä niin pakko kai se on uskoa, ettei vauvaa ole vielä tulossa vaikka jokin mystinen tunne sanoo, ettei testit nyt kerro totuutta.

Takaisin