Raskaaksi 2015

Aapuuvaa clearbluen plussa testissä ja first responsensa haamujen haamut! First responsessa vielä hitusen selkeämpi! Enkä saa viivoista kuvaa tällä kökkö kameralla! Dpo olisi 11? esikoisesta parempi haamujen dpo 13, ja vahvempi sitten pari päivää myöhemmin. Nyt kyllä jänskättää!

Jannski yritä ottaa edes kökkö kuva :D toivottavasti plussaat kunnolla parin päivän päästä :)

Elyssei_ ne otti siis tulehdusarvot kuitenki? Voi hitsi, mikähän sulla on :/

ImageUploadedByVau Foorumi1438350516.973906.jpg
Elkää ihmetelkö ulkonäköä, avasin testit ni ne on ton näköset :D Nyt joku reilu puol tuntia olleet tossa noi, en ees tiiä näkyykö kunnolla. :D

Jannski,mulla löytyi vielä puhelimesta samasta testistä kuva :D tuo on otettu jotai 4 päivää ennen oletettuja kuukautisten alkamista.

Liitteet

• 1438351582242.jpg
    1438351582242.jpg
    63.4 KB · Katsottu: 178
  • 1438351606228.jpg
    1438351606228.jpg
    53.1 KB · Katsottu: 166
No mulla olis tänää pitänyt alkaa menkat pillerikierron mukaan, mut nyt en sit tiiä kun ei käytä pillereitä ja ja tosiaan myöhänen ovulaatio varmaan ja ja saas nähä parin päivän sisään, ei dpo 11 näy varmaan hyvin ääks nyt kyl jänskättää vaan ja ja ajatus ei kulje :D

Siis katoin tarkempaa vielä noita sun testejä ja kyllä tossa predictor early testissä näkyy oikee värillinen haamu! :D

Anna sen testin kuivua nii jääkö siihen parempi viiva näkyviin:)

No tos first responses on nyt ylä ja alareunassa semmoset kunnon punasemmat pisteet ainakin kun se ny on kuivunu :D Nojoo olis kyllä aika ylläri että ekasta kierrosta tärppäis pillereiden jälkeen :o Saas nähä, täytyy vähän rajottaa riemua nyt :)

Ai se onki eri testi ku predictor early? En oo kuullu first responses, olivat vaa nii saman näköisiä :D
Tee uudelleen huomenna tai yli huomenna :)

Mulla oli predictor early New, jonka voi tehdä jo 6 päivää ennen oletettujen kk alkamista, eli sekin on aika herkkä. :) ja näytti tuota plussaa jo aikaisin. :)

Mä en taas nää mitään viivoja noissa Jannskin testeissä, huonot viivalasit selkeesti! :D Hyvä että teillä muilla on herkempi näkö!

Mä en nyt jaksa tikuttaa ovista, baneshkellaan kuitenki joka päivä niin eipä siinä tarkalla ajalla oo mitään väliä :P

Ei muuten mies arvostanut kun puhuin hänen touhukkaisistaan simppoina :D

Kyllä minä Jannski ainakin tuossa alemmassa haamun näen :) Peukut pystyssä, että vielä vahvistuu! :)

On. Dpo 20. Nyt on ollu menkkajomoa parina päivänä. Päätä särkee ja mahaa nippailee ja sukkapuikko tuikkimista on kans. Valkovuotoa ihan lorisee. Tulee jo alkkareista läpi! Joka aamu on uus finni naamassa. Tänään tuli rinnat ja nännit kipeeksi. Miehelle meinasin raivostua ilman syytä, ihan sai hammasta purra etten ala tiuskimaan. Raskausoireita siis kyllä on, mut se plussatesti puuttuu :sad001

Aaaaa oikeesti mää en tajua nuista ovulaatio hommista ja kierron pituuksista mitää :'D Noo kuhan nyt pupuilee nii ei kai sen väliä kuhan tietää millon on alkanu viimeksi kuukautiset x) Sanokaas nyt tyhmälle että mikä siis mun kierron pituus oikee on ja millon mulla ois ovu? Ite kyl oikeestaa sen suunnillee tiiän koska ekan raskauen jälkeen oon alkanu tuntee ovun ja tunnen sen n 2-3 päivää :) Eli toissamenkat alko 18.6 ja viime menkat 17.7?

Tuon mukaan sulla on ollut 29 päivän kierto :) jos laskin oikein :D ja ovulaatio tapahtuu yleensä 14pv ennen kuukautisien alkua, eli ovis sulla ois ollu suurinpiirtein 3.7. :) jos siis laskin oikein xD

Kiitos! :) Eli mulla olis ihan kohta ovis! xD n 3 päivän päästä! Jossain luki myös että ihan hyvin voi raskautua n 6 päivää ennen ja jälkeen ovulaation jos on yhdynnässä. Joku semmonen juttu oli vau:n sivuilla :) Mut nii, eihän mun pitäny suunnitella mitää vaa "antaa tulla ku on tullakseen"! :D

Jannskin testissä nään kans ehkä jotain, mutta viivalasini ei kyllä ole mitkään kovinkaan mahtavat..

Millier :( ootko koska viimeks testaillu ja koska seuraavaks ajattelit testailla?

ON. Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi, sillä oloja on nyt pari päivää ollut, oviksesta ei tietoa + tässä kuussa lomailtu ja reissattu joten pupuilut jääneet heikkoon jamaan.. Kunhan nyt ratkeaisi taas. Testejä en oo vielä tehnyt, kiitos epäsäännöllisen kiertoni, jotka heitelleet mukavasti..

puhvis kp 42/33-43

Millier millon sulla oli ovulaatio, tikutitko vai miten, en nyt muista? Tosi jännä et menee noi pitkälle kierto ilman plussaa, onko sulla aiemmin ollut pitkää kiertoa?

Takaisin