Raskaaksi 2015

Ei meillä onneksi tullut :)
Netistä luin että joillakin menee maha sekaisin ja oksettaa, mulla ei sitäkään.
Kamalan makuista se on paljaaltaan, itse sain maun peitettyä hyvin kun heitin sitä smoothien sekaan, ja sitä saa myös kapseleina :)

Mie kans luin kauhutarinoita siitä macasta ja sen mausta... Tilasin sitte kuitenki, mutta tilasin kapseleina niin helpompi syödä ja mullekaan ei oo niistä mitään oireita tullu vaikka maximi annoksella menny ny pari viikkoa. Ja tosiaan eka kierto niiden kanssa niin katotaan niiden ihmeellisyys ;)

mh- kp14/29

kiitos muuten kaikille onnitteluista, mä oon vähän pihalla, kun oon nukkunu niin huonosti ja eläny keskellä remonttia pari päivää, mut kyl tää tästä... :D Vien pojan mummilaan hoitoon, jos en muuten saa kuitattuu näitä univelkoja :)

Santra, Marien!! Ihanaa, onnea! <3

Toivottavasti loputkin jännääjät plussaa pian!

Kauheasti oli luettavaa kun oon pitänyt muutaman päivän taukoa.

Mulla loppui vihdoin menkat ja kohta uutta matoa koukkuun! Vähän on ollut ahistava olo menkkojen hormonihöyryistä ja lääkityksen vierotusoireista. Huomenna maalle muutamaksi päiväksi relaamaan ennen tallettelupäiviä, ovis arviolta viikon päästä.

Kp 5/27, yk2

Onnea positiivisista testeistä!

Mielenkiintoista että macalla ja vastaavilla on oikeasti vaikutusta! Kuulostaa kivalta :D

Mulla on tissit tosi raskaat (jos pienet voi olla...mutta siis painavan tuntuiset) ja kipeät! Ei ihan kosketusarat mutta sen verran että viime yönä häiritsi jo nukkumista. Kp25/27 ja puhdas nega tänäaamuna. Jee ens viikon aikana saa selvyyden onko vai eikö ole! Mielummin tietäisin jos en ole, niin ei tarvitsisi jossitella.

Taisin aiemmin mainitakin, että näin pitkään (pidempään kuin 2 päivää) jatkunutta rintojen arkuutta ei ole ollut kuin kahdesti ja ekalla kerralla olin raskaana. Toisella kerralla olin ihan varma raskaudesta mutta en sitten ollutkaan raskaana. Joten nyt on epäileväinen ja toiveikas olo yhtäaikaa...

Voisiko joku viisaampi kertoa, että missä vaiheessa kiertoa sitä macaa ja vehnänalkioöljyä tulisi nautiskella? Oletan, että ennen ovulaatiota kuitenkin. :wink Entä oliko siinä jotain, ettei kovin kauan kannata macaa putkeen syödä? Näistä on taatusti täällä keskusteltu ennenkin, mutta multa on ehkä mennyt ohi tai en osaa etsiä. Entä mistä tuota vehnistä kannattaa ostaa?

Minä aloitin macan käytön vasta kp 10 kun en aiemmin tajunnut ostaa ja käytin muistaakseni muutaman päivän yli oviksen. Sitten tulikin plussan myötä pysyvä tauko. Ja kyllä, haluja lisäsi!

Mutta olisiko hyvä kp 1 aloittaa. Ohjeessa muistaakseni oli että tauko kerran kuussa, olisiko sitten menkkojen ajan taukoa? Näin olisin itse tehnyt jos olisi vielä uusi kierto tullut.

Aloitin kierron alussa macan ja vehniksen. Vehnistä ostin Ruohonjuuresta ja oon käyttänyt sitä tähän asti, täältä luin että jotkut lopettavat sen ovikseen

Macan tosiaan myös aloitin kierron alussa ja lopetin noin viikon oviksen jälkeen. Sitä voisi muuten käyttää aina kolme viikkoa kerralla ja sitten taukoviikko.

Täällä kp38 ja ei vieläkään menkkoja, tai niistä enteileviä oireita...
Alkaispa jo! Pääsis sitten yk3.
Vasta vähän aikaahan me ollaan vauvaa yritetty, mutta tää tuntuu jo ikuisuudelta.

Kiitos tytöt! :happy:

Mulla siis kp 3 tänään, eli olisi jo korkea aika siis aloittaa! Meillä ei täällä pikkukaupungissa ole Ruohonjuurta, mutta huomenna kun olisi muutakin asiaa isolle kirkolle, niin yritänpä muistaa myös veniksen. Macaa oli mies bongannut Cittarista, jospa siellä tänään pistäytyisi.

Voi Viima, toivotaan nyt että pääset piinastasi ja ne menkat jo alkaisivat, jos ei kerran testiin ole plussaa näkyvissä. Tuo tuommonen on tosi tylsää. Mullakin meinas jo alkaa hermo mennä, kun itellä ei alkaku silloin kun olis kuulunut, eikä läheskään noin pitkään venynyt.

Mulla joskus tuntuu pidentyvän sen takia että mietin liikaa niiden alkamista. Sit ku lakkaan miettimästä tai ostan/ teen Apteekin oman testin (pitää olla juurikin se) nii jo alkaa vuotaa :smiley-bounce022

Festarit juhlittu ja olihan mukavaa. Miehen kanssa saatiin pitkästä aikaa kahdenkeskistä aikaa ja univelat pois :) Oireet jatkuneet, pahoinvointia ollut lievästi. Eilen illalla alkoi jossain vaiheessa mahaan pistämään kipeesti, mutten tiedä johtuiko se sitten vain siitä monen tunnin seisomisesta kun selkäkin oli tooosi kipeä. Nippailut jatkuu.. Eikä tätikään oo ilmoitellut mitään tulostaan.. :rolleyes:

Dpo 15, kp 30/28-31?

Tein perjantaina r-testin ja ihan nega se oli. Plaah. Kokoajan mietin, että jos mulla oiskin ollut todella myöhäinen ovis, ja munasolu olisikin hedelmöittynyt, ja sen takia ei menkat ala, eikä r-testissä vielä plussaa. En sitten tiedä onko toi ees mahdollista :hilarious:

Viima, todella varhaiset keskenmenot on tosi yleisiä! Juurikaan moni ei siitä edes tiedä. Sitten luullaan että menkat alkaa vaan myöhässä,vaikka todellisuudessa se saattaa olla keskenmeno.

Moikka! Täällä yksi kuumeilija lisää. Jätin kesäkuun lopussa pillerit pois, ennen kierto ollut n. 29-32 päivää, pillereiden kanssa säännöllinen 28. Nyt siis menossa yk1, kp 24, jos termit menee oikein :) Ovulaatiosta en tiedä tarkalleen milloin on (tässä kierrossa kp18 tuntui jomottelua yms) en vielä ainakaan ala sitä "etsimään". Esikoisesta plussasin kp 41, kierto silloin 29 päivää normaalisti, taidan ovuloida suht myöhään? Esikoinen täytti juuri vuoden ja toinen nyt saanut luvan tulla kun on tullakseen. Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta ja kovasti toivon että toisenkin saisi alulle nopeasti, eipä sitä tiedä miten nuo pillerit vaikuttaa vielä ja takana muutama keskenmeno (ennen esikoista) niin nekin kummittelee vielä mielessä :( Huh onpas jännä kirjottaa tänne, en ole ennen minnekään kirjoitellut, lueskellut vaan muiden juttuja :)

Takaisin