Raskaaksi 2015

Onnittelut plussanneille! :)

Kyllä tuo eilinen testi oli haamujen haamu. Nyt kuivuttuaan siinä näkyy jotain. Pari päivää jos vielä odottelis, ettei menkat ala ja testais uudelleen. Hiukan pelottaa, että käy samalla tavalla kuin viime kierrossa. Pari päivää haamutestin jälkeen mullahan alkoi hirveet menkat.. Ehkä ei kannattais testailla liian aikasin, mut minkä sille voi kun on niin malttamaton.. :oops: Tällä hetkellä mulla on huono olo :yuck: Yököttää, heikottaa ja päätä särkee. Ei menkkakipua eikä vuotoa vieläkään.. :rolleyes:

Dpo 14, kp 29/28-31?, yk2

täällä eilisen aika kosteen illan jälkeen on ollu mahassa taas tuntemuksia... :O :/ aiemmin enemmän nyt vähä laantuu.... tänään viel pitäs salin pippaloihin mennä illalla...jos sinne jaksan nii kosteen vedän,tiedänpähä et on ehkä viimone ilta ennen EHKÄ plussaa....(ja en nyt halua tästä mitään moraalisaarnaa aikaseks :D ) mut jos nyt ee tuu plussaa nii sit voin olla TOSI väärässä oman kropan tuntemuksii :O ikinä oo ollu tällästä(en kyl aikasempia raskauksia ees"kuulostellu" mut SILTI!!!!)

Nyt ei auta muu kun pitää peukkuja sille että joku muu saisi Saa sen sinun plussan jos sinä et sitä niinkään tosissasi halua :) Mikä dpo? Voisiko herranjestas tehdä jonkun kunnon herkän testin jos vaikka jo haamu tulisi?

Dpo 10 vissii. Kp 22/28.29... Ovis siis oletettuna viime vko ti tai ke. Ja ei oo testejä enneku postissa tulloo ma tai ti.. Ja en usko et mittää näkys kuitenkaa/siltikään...ja kuten sanoin moraalisaarnaa en halua. Ku edellee on sekavat tunteet.

Dpo 10 hyvinkin voi näkyä. Varsinkin jos herkän testin tekee. Saahan niitä kaupastakin/apteekista ni ei tarvitse postia odotella

Mä en ymmärrä mitä se on muilta pois jos juo alkoholia ENNEN KUIN TIETÄÄ OLEVANSA RASKAANA?! :D

Jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi näkee. Mutta eihän tossa vaiheessa edes ole yhteistä verenkiertoa.
Dpo 10 voi näkyä mut todennäköisesti ei näy.

Mulla nyt ei noin pitkällä dpo:t ole mut otinpahan eilen kuppia ja tänäänki aion ottaa!

Nauti illastas Saa90! Jos se on vimonen kerta ennen plussaa ni pitäähän sitä kivaa pitää - alkoholin kanssa tai ilman, ihan itse päätät :)

Meritähti dpo 4

Jokaisen oma asia tosiaan. Itse en vain pystyisi kännissä örveltämään jos olisin NOIN VARMA PLUSSASTA. Jos jotain kävisi, en voisi olla ajattelematta että se oli omaa syytäni. Itsekin otin saunasiiderin dpo 10 mutta siihen se saikin jäädä vaikka lähdin ulos. Mutta toisaalta olen sellainen tapaus jota ei muutenkaan viinan kanssa läträäminen juuri kiinnosta.

Juuri näin meritähti90!!! Nautin varmasti. Ja en mee ostaa testejä ku ootan ett tulloo mitä tilasin.himotestaaja en oo. Ja en mäkää varmaa voi olla ajattelematta JOs plussa tulloo ja JOS jottai tulloo...mut sit morkkistellaan siitä lissee...valmiiks jo nyt... Mut hitto jos on vappaata nii otan nyt ja piste!:D

Enkä mä saa millään moraali saarnalla.... ajattelin vaan että miksi et testaisi ku kuitenki jo noin hyvät dpot ja voisit saada varmuuden, tai sitten et....

Marien ihanaaa! <3 Varmasti kaikki menee hyvin :) Onnea!!

Omaa napaa nyt sen verran että päätettiin miehen kanssa ruveta jo virallisesti yrittämään :D Eli ens kuusta lähtee yk1. Nyt on kp 17/28. Iiii mua jännittää :D Tosin en tiedä mistä mut nyt alkaa nousemaan pelko siitä mitä kaikki sanoo :/ Neljäs lapsi kuitenkin jo olis ja ikää mulla vasta 23 :D

Kannattaako digitestiä käyttää, jos on pidettäny virtsaa 3h? Onko parempi oottaa aamuun?

Tossa olis nyt kaks digiä ja yks apteekin oma.. Kuumottaa niin testailla. Aamulla meni höpöksi, ku kävin kaheksan aikaan vessassa ja sit jatkettiiki vielä unia.

Eea, aamupissasta tulee se varmin tulos. Riippuu paljon dpo:sta, että kuinka varmasti testi näyttää plussaa jos sen tekee muulloin kuin aamulla :)

Digiin riittää se 3-4h pidätys, mutta se ei näytä viikkoja välttämättä oikein. Viikot se näyttää oikein aamupissasta :) kokemusta on...

Kiitos vastauksista :) päädyin tekee apteekin oman ja nega tuli!

Nyt on kp 32/27-33. Just laskin tän kevään kierrot. Kesäkuussa oli 33 pitunen, mut muuten ollu maksimissaa 31. Dpo 12 olis tänää tai sit dpo 5-10 (epämääräsesti tuli neljänä eri päivänä tota ovislimaa muistuttavaa).. Viimesin havainto viime sunnuntailta. Sen jälkeen ollu normaalia kosteampaa, mut ei enää mitään ovislimaa vastaavaa.

Oottelen et menkat alkaa sit viimestää maanantaina ku kierrolle tulis tuo 33 pituutta. Tietty mahdollista et kierto venyy vielä pidemmäksi!

On edelleen semmonen fiilis, et voisin ihan hyvin olla raskaana. Tänään kyl väsyttäny tosi paljon ja muutamana päivänä imetys sattunu (sattuu menkkojen aikaanki toki).

Saa nähä uhraanko yhden digin sit huomisaamuna..

Tsempit kaikille <3 ja onnittelut uusista plussista, jes!

Kiitos onnitteluista! :)
Sitä epäilee jopa omia silmiään siihen asti, että joku muukin sanoo näkevänsä jotain :D

Tässä kierrossa oli siis maca ja vehnis "vippaskonsteina".
Niiden lopullista vaikutusta en osaa sanoa, mutta olen pyöritellyt päässäni teorian :D
Vehnis ilmeisesti aikaisti ovista, koska sehän tuli jo kp 9-10 tienoilla. Macan vaikutuksesta pupuilua oli valehtelematta vähintään kerran päivässä, mutta se ei ollut "nyt tehdään vauva"- seksiä, koska en tosiaan tiennyt oviksen olevan tulossa niin aikaisin. Eli ovispäiviä edeltävä seksi oli hauskaa ja rentoa.
Meidän piti muuten lopettaa macan käyttö varmaan noin viikko oviksen jälkeen, kun se tuntui haittaavan jo normaalia elämää kun molemmilla halutti koko ajan seksiä ;D

Ihmeaineitahan niiden kerrotaan olevan ja minä ainakin uskon niiden tehoon, kenenkään mahiksia tuskin huonontavat ainakaan :)

Tsemppiä kaikille omaan kiertovaiheeseen, piinailuun, oviksen metsästykseen ja uuteen alkuun. Toivon kaikille plussaa pian, jospa meillä kaikilla olisi ensi vuonna oma vauvakäärö ihasteltavana ♡

Sain lasketuksi ajaksi 31.3. eli ehdin vielä viimeisenä maaliskuisiin :)

Marien, onnittelut vielä <3

Tuliko macasta mitään muuta "negatiivista" ;) vaikutusta?

Takaisin