Raskaaksi 2015

Elyssei, voimia sinne! Toivottavasti selviää nopeasti mikä on vialla..

Camomillanen, mä ainakin sain suurin piirtein tossa kohtaa apteekin testiin selkeän viivan. :)

Lucky, paljon voimia sulle! :Heartred

Totoro, toivottavasti on parin päivän päästä vahvistunu! :)

Apua! Tein äsken rfsun r-testin...toinen pieni viiva ilmestyi testiin 3 ensimmäisen minuutin aikana..
Plussa vai ei?!
Mä oon puhelimella, enkä saa kuvaa tähän? Valittaa että kuva on liian iso blaablaablaa..

Näkyykö?:eek:

Liitteet

• Screenshot_2015-07-14-17-27-09.png
    Screenshot_2015-07-14-17-27-09.png
    251.3 KB · Katsottu: 227
Viima kännykällä saa kuvan ku painat eka tota plussaa (+) ja sitte oikealta yläkulmasta attach picture :) kokeilitko niin?

Viima ihan ku mäkin näkisin kaksi viivaa, mutta ei sen toisen kai noin lähellä kuulu olla kontrolliviivaa? :o

Viima toi testi näyttää vähän oudolta, ihan ku se väri ei ois kunnolla levinny.. Tekisin kyl uuden testin :)

Mun mielestäkin outo tuo viiman testi. Jos tekisit aamulla uuden =)

Mulla ois vino pino ovulaatiotestejä ja ylimääräisiä raskaustestjäkin jos joku haluaa ostaa.
R-testit ei oo kovin herkkiä.. ei tuu leffaviiovoja vielä rv4+2.. testattu on..

Mitä testejä siulla Junibea on? Ihan vaan mielenkiinnosta, on tosiaan iso kasa tulossa postissa itellekki :p

Viima minustakin tosi outo tuo testi. Kuten muutkin sanoneet, ei viivojen noin lähekkäin kuuluisi olla. Varmistele huomena!

Muakin mietityttää, kun viivat ovat niin lähekkäin. Yksi syy lisää minkä takia en liuskoista tykkää :grin

Katariina: ei oo jatkoseurantaa. Oon itte n. 150 pitkä ja kaks ensimmäistäki ollu samaa kokoluokkaa näillä viikoilla nii ei sen kummempia tutkimuksia :)

Luckylle voimahali..... <3

Täällä kp 2/28...ei tuonut ovistestit tärppiä...

Miten tää voi olla näin vaikeeta. ..? Pysyviä plussia nyt kaikille!!!!!
:blob7:blob5:blob9

Takaisin