Raskaaksi 2015

Täällä vuoto Alko kunnolla yöllä ja kyllä sieltä kaikki ylimääräinen tuli pois joten seuuraavaa kiertoa odotellessa

Heipsan taasen :)
Onnea ja tarrasukkia plussanneille ! luckylle pahoittelut ja muille keskenmenon kokeneille myös. Toivon pikaista pysyvää plussaa teille ja teille kaikille muillekin yrittäville vielä :Heartblue
On: rv 31+5. Käytiin kurkkimassa pientä ja painoarvio nyt 1686g joten siro ja pieni vauva tulossa. Samahkoo kokoluokkaa kuin sisaruksensakin :) supisteluja on ja jäätävät liitoskivut, mutta pikkuhiljaa etiäpäin. Mitää vauvanjuttuja en oo viälä katsonutkaan mutta onneks löytyy jo kaikki tarvittava kun on noista edellisistä kaikki viälä suht tallella. Aattelin tuossa elokuussa alkaa laittaa kämppää vauvaa varten valmiiks, vaatteita pestä ja sänky koota ja näin. Nyt oon pessy ikkunoita ja siivoillu ku lasten synttärit on ensviikolla :) tässä viälä kuvaa tän mamman pötsistä 31+5

Plussia jokaikiselle :Heartred

Liitteet

• 1436866210148.jpg
    1436866210148.jpg
    37.4 KB · Katsottu: 187
Lucky, tuo on niin epäreilua :( otitiko yhteyttä lääkäriin? Olis varmaan aiheellista tutkia että mistä nuo johtuu? Onko sit vaan kiinnittymisyrityksiä vai mitä :(

Ihana vauvamaha j3nni!♥

Luckylle, kovat pahoittelut...:Heartpink

Tosiaan aamulla tein cb:n digin, joka oli luultavasti viallinen. Tein testin täsmälleen oikein, ja silti se näyttää "kirjasymbolia". Soitin apteekkiin, ja saan uuden testin maksutta. Heh:grin sen uuden digin haen tänään, mutta teenkö sen vasta huomenna aamulla?:oops:

Latasin Vaun oman sovelluksen, ja pistin siihen raskaana statuksen, jotta pääsen näkemään lapsi tällä viikolla. JOS (iso jos..) on tärpännyt silloin 1-2.7, niin oon 3viikkoa ja 6päivää raskaana. Tällä viikolla istukan Ja ruskuaispussin pitäis kehittyä. :rolleyes:
Nyt vaan mietin teenkö digin huomenna aamulla, vai perjantaina...:oops:

Lucky, tsemppiä <3

Viima, tee heti huomenna ;) ei sitä kuitenkaan malta pidempään odottaa :)

Voimia lucky :Heartred

Ihana vauvamasu j3nnillä :)

Viimalle peukut pystyssä ja plussatuuli puhaltamaan nyt sinnepäin :)

Lucky: suuri halaus, ihan epäreilua :hug013
Elyssei: joko tietoa?? Pidetään peukut pystyssä ja toivotaan parasta!

On: isäntä toi mulle eilen r-testin ja sano ettei kestä enää mun eipäsjuupas-juttuja. Tänään tein testin. Nega, yllätys.....
No se jäi tohon vessan lavuaarille ja olin just nakkaamassa sitä roskiin kun jossain valossa näin siinä häivähdyksen kauan odotetusta viivasta.. Vai näinkö.. Jossain valossa saa ehkä aavistuksen toisessa ei toivookaan. Oliko nyt niin että ovistesti saatto näyttää raskauden, entäs toisinpäin? Jos toi näyttäiski oviksen o_O

Kuvaan en sitä häivähdystä saa. Oliko se joka toinen pv se hcg tuplaus, että ylihuomenna vai viikonloppuna uutta? Kertokaas enemmän testanneet??? Toi on apteekin oma puikkotesti.

Totoro, oon nyt pari kertaa saanu haamuviivoja r-testiin samanaikasesti ovisplussan kanssa ja en oo ollu raskaana. Lh ja hcg on melkein identtiset kemiallisesti niin testit voi reagoida ristiin..

R-testi ei näytä ovista. Tee ylihuomenna tai muutaman päivän päästä uus testi, jospa siinä näkyis silloin jotain.. Noi apteekin testit on mun mielestä luotettavia ja jos siinä jotain nyt näkyi, niin varmaan näkyy parin päivän päästä selkeämmin :)

Kiitosta vastauksista :)

Kuukletin kuumeisesti äsken ja löysin kotitestit info sivuston jossa sanottiin: "Joidenkin raporttien mukaan myös ovulaatio saattaa joskus aiheuttaa hailakan positiivista kertovan viivan testiin". Mä en nyt tiedä mikä se on vai onko mikään. Teen vaiks torstaiaamuna uuden testin, kun toi jää muuten vaivaamaan, edelliset samanmerkkiset testit ei antanu viikonloppuna edes hyvällä tahdolla mulle roskishaamua :) nyt kp27/? dpo?

Heipsan taasen :)
Onnea ja tarrasukkia plussanneille ! luckylle pahoittelut ja muille keskenmenon kokeneille myös. Toivon pikaista pysyvää plussaa teille ja teille kaikille muillekin yrittäville vielä :Heartblue
On: rv 31+5. Käytiin kurkkimassa pientä ja painoarvio nyt 1686g joten siro ja pieni vauva tulossa. Samahkoo kokoluokkaa kuin sisaruksensakin :) supisteluja on ja jäätävät liitoskivut, mutta pikkuhiljaa etiäpäin. Mitää vauvanjuttuja en oo viälä katsonutkaan mutta onneks löytyy jo kaikki tarvittava kun on noista edellisistä kaikki viälä suht tallella. Aattelin tuossa elokuussa alkaa laittaa kämppää vauvaa varten valmiiks, vaatteita pestä ja sänky koota ja näin. Nyt oon pessy ikkunoita ja siivoillu ku lasten synttärit on ensviikolla :) tässä viälä kuvaa tän mamman pötsistä 31+5

Plussia jokaikiselle :Heartred

Mulla oli 33+2 painoarvio 1639g.seuranta viikottaista kun alakäyrän alakäyrällä mennään
Onko sulla jotain seurantaa tiedossa? Vai onko vaan pieni?
0f8794414fb375c0776df7adaa9a0ff4

Tänään 34+0 ja huomenna kattoon onko pieni kasvanu yhtään..

Elyssei, kuulostaa kohdun ulkopuoliselta.. sun kannattaa heti varata aika lääkäriin..tsemppiä ja voimia!

Voi ei Lucky! Kamalaa.. Positiivisuus tuntuu varmasti nyt ylitsepääsemättömältä! Ei voi sanoa kun ajatukset hetkeks muualle ja pikkuhiljaa uutta kohti!

Itsellä tänään oletettu ovis, inssiin ei päästä koska klinikka kiinni. Vituttaa..

Takaisin