Raskaaksi 2015

Nyt naiset! Apuaaaa ihan järkyttävvään raskauspahoinvointiin.. Hain sen rannekkkeen mutta ei oo vielä ainakaan auttanu. Mies haki kaupasta kaikkea mitä pyysin mutta ei vaan mee alas..:'(

Kiitos naskali! Tykkäsin erityisesti simpasta ja roskishaamusta ;D

Mä asustelen Espoossa!

Juilinnat jatkuu, oiskohan se TÄTI nyt kuitenkin tunkemassa nokkansa soppaan..

Voi ei haidii. Itsellä oli myös viimeksi. Päivän aikana pari jogurttia meni alas mutta tuli samantien ylös. Ei mitään kivaa! Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa. Sitten närästääkin loppuraskauden :grin

Voi vitsi kukaan ei oo täältä :(

Tuli vaan semmonen kysymys mieleen kun täällä on niitäkin joilla on jo lapsia, niin kuinka monella on tullu "valemenkat"? Siis tullu ihan normaalisti menkat ajallaan mutta tullukin plussa?

Haiidi93, Mä en oo viitsinyt ostaa sitä ranneketta, kun joku sanoi ettei siitä kyllä mitään apua oo. Sitten kärsitään näistä pahoinvoinneista, ikävintä myös on se että kun sain antibiootit tiistaina niin parina päivänä kun yrittänyt napin nielasta niin on oksu lentänyt. No ainakin tietää että tuolla masussa kasvaa joku! Nytten menossa Rv 10+5 että voisko jo alkaa helpottaa? Ensimmäinen tulossa meille.. Niin ja ei ees ruokaa pysty loppuun syödä kun saa olla pönttöä halaamassa ja aamuisin sama.

Ja rannekkeesta ei mullekaan ollut mitään hyötyä! Oli kyllä melko lievät pahoinvoinnit kun vaan kerran oksensin alkuraskaudesta.

Sallahaa tuo vois olla aivan omankin miekkosen suusta :D samanlaisia hömppiä jotka jaksaa onneks kannustaa eteenpäin ja ottaa rennosti ;)

Haiidi elä pahastu, mutta täällä suurinosa tällähetkellä luultavasti tekisi mitä vaan, jotta saisi olla sinun asemassa. Monet on yrittänyt kuitenkin raskautua jo vuosia ilman tulosta. Sinuna olisin vain onnellinen, että kroppasi toimii ja olette pystyneet luomaan ihmisen sekä koet pahoinvoinnin, joka luultavasti tarkoittaa että kaikki on kunnossa, koska se on yleistä alkuraskaudessa. Toivottavasti pahoinvointi menee ohi ajankanssa :) muoks. Veikkaan että raskausoloihin saat hyvää vertaistukea odottajien omalta foorumilta! :)

Muokattu viimeksi:
Joo minni tiiän, mutta nyt on vaan ollu niiin huono olo eilisestä asti että en oo liikkunu sängystä muualle ku vessaan, ja oon syöny yhen suolakeksin ja juonu puolidesiä fantaa.. En tahtois valittaa, vaan apua että onko muilla jotaki minkä on huomannu oikeasti auttavan.

Haiidi, mulla auttaa vesimeloni ja kurkku huonoon oloon. Ihan sama kuinka paha olo on, niin nuo vie sen pois :)
En kyllä tiedä miten normaali huono-olo ja oksennustauti eroaa raskauspahoinvoinnista, kun sellaista en ole vielä kokenut o_O
tsemppiä!:)

Haiidi, mikä rv sulla onkaan menossa? Kyllä se pahoinvointi helpottaa :) Mulla se loppui kokonaan joskus rv 11-12.. Mitä kovemmat oireet sitä enemmän raskaana :wink Mullakaan siihen ei oikeasti auttanut muu kuin aika, pari keksiä ja vettä oli ainoat mitkä meni alas...

On. Ovistesti tehty enkä kyllä yhtään osaa sanoa onko tuo plussa vai ei.. :confused: Ärsyttää. Enkä niitä digitestejäkään saa nyt mistään tähän hätään..

Toi on siis ehdottomasti vahvin tähän mennessä... Onkohan ihan plussa? Viikonlopulle mä ovista veikkailin..

Liitteet

• 20150710_153849.jpg
    20150710_153849.jpg
    925.5 KB · Katsottu: 161
Haidii, oothan liittyny jo plussanneiden keskusteluihin? :) sieltä varmasti löytyy paljon vertaistukea ja niksejä pahoinvointiin! :)

Mulla ei auttanu ne rannekkeet. Ei oikeestaan mikään, lopulta tyydyin vaan oksentamaan ja rukoilin, et se oksentaminen joskus loppuis :D loppuhan se rv21... Eipä kertyny raskauskiloja, päinvastoin paino tippu jonkun 5kg.
Mut ei tollasta toivo edes pahimmalle vihamiehelleen.
Jälkikäteen ajateltuna olis varmaa pitäny tiputuksessa käydä muutamia kertoja mut tyhmänä makasin vaa himassa vessan lattialla päivästä toiseen.

Ja silti oon valmis uusinta kierrokselle ;) huhheijaa.

Junibealla oli hienot viivat jo! Toivottavasti pieni pysyy matkassa <3

Millier, laskisin tuon jo plussaks :) ainaki itelle olis jo plussa!

Pupuiltiin toissapäivänä ja tuon taulukon mukaan kaks päivää ennen ois parhaat mahikset...Mutta riittääköhän se :confused:

Voi nyt mua alkoi ahdistaa ku joku sanoi että mitä kovemmat oireet, sitä enemmän raskaana.. :( mulla ei oo oireita..

Takaisin