Raskaaksi 2015

Beisla ja Lucky, tiesinkin tuon miten kauan siittiöt elää, mutta aattelin vaan jotenkin et tuoreet ois parempia.. Enkä ottanu huomioon et tosiaan ovispäivänä ne ei ehkä enää ehi munasolun luo ajoissa! Taas hitusen viisaampi pää :)

Camomillanen tervetuloa, teillä on jo iso muksu kotona :) Toivotaan pikaista pikkukakkosta! :)

Kiitos!

Hullua miten sitä heti täyttää päänsä pelkillä vauvautumis-ajatuksilla, hyvä etten jo alkanut ompelemaan vauvapeittoa!

Valaiskaapa mua vielä näistä termeistä, kp on varmaan kiertopäivä? Ja sit joku tjottelu..? :D *pihalla*

Sairaus se on tääki, vauvakuume nimittäin :D

Mäki olin alkuun ihan pihalla tästä slangista, mut äkkiä sen oppii. Kp= kiertopäivä, tjoittailu= "tulee jos on tullakseen", dpo= days past ovulation, täti= menkat. Tässä ehkä tärkeimmät, korjatkaa toki jos oon väärässä ja lisätkää jos oleellista puuttuu :D

Camomillanen, itse löysin apua täältä, http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Vauvapalstaslangia/ kun en aluksi itsekään ymmärtänyt noita termejä :grin Joku oli ystävällisesti tämän yhteen ketjuun linkannut.

Mielenkiintoinen kyllä tuo seksin ja ovulaation optimaalinen ajankohta. Minäkään en tuota ollut tullut ajatelleeksi, mutta onhan tuo ihan järkeenkäypää. Pitääpä muistaa tulevaisuudessa ;)

Kyllä minä taidan luottaa näihin testihin nyt. Pregcheckissä viiva tummunut eilisestä ja apteekin omakin näyttää positiivista. Aamu alkaa huonolla ololla.
Jospa tällä kertaa kaikki menis hyvin :Heartred

Liitteet

• 4751.JPG
    4751.JPG
    106.1 KB · Katsottu: 184
  • 4760.JPG
    4760.JPG
    96.3 KB · Katsottu: 199
Millier, jos plussa tikussa eilen, ovulaatio on seuraavana päivänä eli tänään. :) tärppionnea!! ❤️

Huiskis ja Camomillanen tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Gatusa, voin vaan kuvitella.. Hmmmmm... Mitäköhän olen ollut sulle kirjoittamassa, kun tässä luki jo valmiina "Voin täällä kiloista sun puolesta, kun purasee"? Hyvin tekstinsyöttö näköjään toiminut :grin Olin siis nukahtanut kesken kirjoittamisen ja heräsin padi kainalossa :grin

Beisla, pahoittelut tuhrusta! ❤️ Nauti kiipeilystä ja mökkeilystä! Halaus! :hug013

Junibea, tonneittain pikaliimaa vauvalle! ❤️❤️❤️

Hyvältä näyttää junibea :)

Täällä alkoi eilen sellaset menkkajuilinnat ettei tosikaa, alaselkä ihan rikki, ei siis ovulaatiota bongattuna tästä kierrosta, taitaa olla vielä pillereiden jäljiltä kroppa iiiihan sekaisin

Äh, voi että kun tietäis mitä joka ikinen nipistely, jomotus ja vihlaisu tarkottaa tuolla mahassa. Koko ajan miettii, että olikohan mulla tämmöstä viime kierrossa.. :rolleyes: tänään tuntui kunnon nipistys keskellä mahaa ja nyt tuntuu kuin ois tehny vatsalihaksia koko aamun.. No valkkarin tulo runsaantui nyt ihan reippaasti :) pitääpä katsoa mitä ovistesti tänään sanoo ja koittaa keretä kaataa mies sänkyyn ;) tänään miehellä menoa joten saattaa pupuilut siirtyä huomiselle...

Pakko muuten jakaa mun ja miehen eilistä tekstarikeskustelua :grin Se oli siis yövuorossa ja mä olin käymässä nukkumaan, tekstasin sille sit jotain näistä omista oloista ja valitin, kun nainen on niin helvetin monimutkanen systeemi kaikkine kuukautiskiertoinensa, sit kun saattaa olla raskausoireita vaikka ei oo raskaana ja puolestaan menkat vaikka oiskin raskaana. Se vaan kuittas että "Äeh. Melaa mekkoon vaan ja tavarat pussiin niin tulee ku tulee sit!" :hilarious: Just tommonen se on. Ärsyttävällä tavalla ihanan kannustava, rento jätkä :grin Hyvää vastapainoa ultimaattiselle stressaajalle kuten minä!

Takaisin