Raskaaksi 2015

Minni, pahottelut negasta. Mä oon ottanut lisänä omegaa ja foolihappoa. Syön siis geleetä, mammavitskuja, foolihappo lisä, omegaa ja greippimehua. Mitä greippimehua käytät?

Lissulla on niin komeat viivat, että kateeksi käy! :)

Minnille pahoittelut tädistä :( Hyvä asenne sulla kylläkin on :)

Ninni vahvistuneelle viivalle peukkua, kyllä se siitä tummuu :)

Täällä kp 7/18-26 Saa nähdä osuuko se ovis jo muutaman päivän päähän, ennen raskautta luteaalivaihe tais olla sen 10 päivää ja nyt kierto ollu aikalailla sen 21 päivää, eli kohta sen pitäisi näkyä testeissä myös :)

Tietääkö joku onko pc liuska ja puikko testi sama testi,vai onko niillä eri herkkyydet?

Voi paska meidän klinikka ei tee inssejä ennen heinäkuun loppua! Ja mun ovis on noin viikon päästä :( koko kuukausi hukkaan. Ajattelin et olis hyödyntäny tän ja menny sit niihin aukiolo tutkimuksiin mutta eivät tee niitäkään!! Ärsyttää ja päivä meni pilalle.. kun ens kerralla mennään inssiin niin sit alkaa loma ja sekin menee sit piinaillessa.. :( Hohhoh, ehkä huomenna osaa jo sit ajatella tän jonkinlaisena lomana...

Santra pakko yrittää jotain positiivista, muuten tämä olis aika mahdoton odotella näin helvetillisen pitkää kiertoo :D no nyt on ainakin hyvin tasaantunu pillereiden jälkeen mutta odottavan aika on niin pitkä...

Kp 1/38

ONNEA pepe poikalupauksesta! Ihanaa <3

Omaa napaa vielä sen verran, että pakko kehua tota kannustavaa ja ihanaa miestä! saa olla aika hyvä että menkkojen ekoina päivinä saa tän muijan nauraan :D Porasin kohtaloo ja vänkäsin kun ei vauvaa tuu ja kaikki on niin kurjaa niin mies totes siihen tyynen rauhallisena, että no onneks paskaa tulee muutenhan meistä tulis muumipeikkoja? :D Repesin nauruun ja mietin, että ei tää niin vakavaa olekkaan :) eilen se sano kun kerroin, että tilasin digitestejä, että kohta oon kytkettynä johkin antureihin ja ne mittaa koska vauva tulee minkä kokonen mikä sukupuoli ja mittaa sen spermankin samalla ja kaikkee muuta vittuili mun testaus vimmasta :D Lopuksi muistutti, että vauva tulee kyllä jotakin kautta ja tärkeintä, että hänellä on minut ja meijän karvavauva! Huumori on tärkeää muistakaa se!

Muoks. Sain vielä tilata ittelleni uudet kengät <3 kyllä tää tästä

Muokattu viimeksi:
Lämmin kiitos kaikille onnitteluista! :happy:

Junibea, alkaa kuulostamaan noi oireet kyllä jo melko lupaavilta. :)

Minni, pahoittelut menkoista! :sad001 Mutta sulla on kyllä mahtava asenne ja ilmeisesti myös mahtava mies! :grin Ihan huippu huumorintaju. Onneks teillä on toisenne ja vauvakin tulee ihan varmasti ajallaan! :Heartred

Meillä mies söi sinkkiä ja omegaa (jossa myös D-vit) ja satunnaisesti foolihappoa.

Mira, voi kun olit saanu kurjia uutisia! :sad001 Mut koita tosiaan rentoutua nyt tän pakollisen tauon aikana..

Pepe, paljon onnea poikalupauksesta! :Heartred

Mites Beisla jakselee?

Lissu millasia pakkauksia teillä oli noita vitskuja? Kaikki erillään vai? Mietin millasista määristä on kyse :)

Minni, mä koitan tarkistaa kun pääsen kotiin. Mutta sinkki oli ihan omana pillerinään ja foolihappo oli samaa mitä ite syön eli 400 mikrogr. (Foliren)

Lissu anteeksi kun pommitan, mutta syötkö itse mammavitskujen lisäksi foolihappolisää? Entä tietääkö joku määriä päivässä kuinka paljon miehen pitäisi saada sinkkiä ja foolihappoa? :) Auttakaa tietämätöntä :D mies syö siis jotain multivita plussaa tms...

Pommita rauhassa. :happy: Mä syön sekä mammavitskua että foolihappolisää. En noista miehen suosituksista tiiä tarkkaan. Ja meillä mies söi sitä foolihappoa ainakin tosi satunnaisesti...

Muoks. siinä sinkkitabletissa on 15mg. En tosin tiiä onko paras määrä. :p

Huhhuh, nyt on vajaa 300 viestiä luettu. Mieleen jäi Lissun ja Ninnin plussat. Onnea teille hirmuisesti! :) haiidi oli myös saanut komeat viivat testiin. Onnea! Mulla on tuollainen "pömppis" jäänyt esikoisesta, kun
en oo jaksanut alavatsaa tarpeeksi kiinteyttää. Kyllä sitä kunnon turvotusta on välillä ihan syömisten takia...

Beisla ja Minni, pahoittelut negoista :sad001

Tervetuloa uudet! Olkoon visiittinne täällä lyhyt :welcome

Naskali, me oltiin miehen kanssa tunnettu vasta neljä kuukautta, kun ensimmäisen kerran mietittiin lapsen hankkimista. Yritys päättyi ensimmäisen kuukauden jälkeen ja jatkoin pillereiden käyttöä. Ensi kuussa ollaan seurustelu vuosi ja nyt menossa yk4 :)

Pepellä ihania ultrakuulumisia, onnea pojasta! :)

Ja Taikatuuli... :sorry: ihan kamalaa! Jaksamisia sinne :Heartbigred

Pahoittelut, jos jonkun unohdin ja kaikille tädin kohdanneille ja negan testanneille iso hali! :hug013

Takaisin